ČISTÝ ZISK MEDIÁLNEJ DIVÍZIE, KTORÁ SA NAJVIAC PODIEĽA NA TVORBE ZISKU SPOLOČNOSTI THOMSON, SA ZVÝŠIL O 25 % NA 65 MIL. EUR

Mediálna divízia firmy Thomson s tržbami 2,775 mld. eur

PARÍŽ 28. júla (SITA, Reuters) - Tržby mediálnej divízie francúzskeho výrobcu elektroniky a poskytovateľa mediálnych služieb, firmy Thomson SA, sa v prvom polroku 2005 zvýšili medziročne o 225 mil. eur ...

PARÍŽ 28. júla (SITA, Reuters) - Tržby mediálnej divízie francúzskeho výrobcu elektroniky a poskytovateľa mediálnych služieb, firmy Thomson SA, sa v prvom polroku 2005 zvýšili medziročne o 225 mil. eur na 2,775 mld. eur. Analytici očakávali úroveň tržieb 2,818 mld. eur. Pri stálych menových kurzoch by tržby predstavovali 2,852 mld. eur. Hlavná mediálna divízia firmy Thomson vykázala v sledovanom období o 6,2 % vyšší prevádzkový zisk, ktorý však nesplnil predpovede analytikov. Zisk divízie pred započítaním úrokov a daní (EBIT) sa zvýšil zo 166 mil. eur v prvom polroku vlaňajška na 176,4 mil. eur zaznamenaných za šesť mesiacov tohto roka. Analytici odhadovali zisk 200 mil. eur.

Čistý zisk mediálnej divízie, ktorá sa najviac podieľa na tvorbe zisku spoločnosti Thomson, sa zvýšil o 25 % na 65 mil. eur. Po započítaní výsledkov elektronickej divízie sa však konsolidovaná čistá strata spoločnosti zvýšila zo 191 mil. eur na 462 mil. eur hlavne kvôli nákladom na reštrukturalizáciu.


(1 EUR = 39,089 SKK)


Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  10. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  1. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  2. Detské zúbky sú veda
  3. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Rastie nám pokrivená generácia?
  6. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  8. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  10. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 14 953
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 10 602
  3. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 4 835
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 3 107
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 059
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 492
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 287
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 196
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 186
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 651

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Sagan: Bol som zmierený s tým, že nevyhrám

Slovenský cyklista dokázal to, čo sa ešte nikdy nikomu nepodarilo.

KOMENTÁRE

Až teraz si Merkelová začína budovať svoj odkaz

Bude to ona, kto bude ovládať nemeckú aj európsku politiku.

Neprehliadnite tiež

Tesco bojuje proti plytvaniu s jedlom, do roku 2030 zníži potravinový odpad o polovicu

Vo Veľkej Británii Tesco zverejňuje údaje o potravinovom odpade každé štyri roky, najnovšie ich bude zverejňovať aj na Slovensku či v Česku.

Londýnčania sú proti zrušeniu Uberu, petíciu podpísalo vyše pol milióna ľudí

Uber v Londýne dlhodobo čelí útokom tradičných taxikárov, podľa ktorých nerešpektuje bezpečnostné pravidlá, čím ohrozuje cestujúcich.