Každý 2. užívateľ internetu ho využíva na online zábavu

Bratislava 28. júla (TASR) - Každý 2. užívateľ internetu, 47 % ľudí, využíva internet na online zábavu. Najrozšírenejším typom zábavy na internete je ...

Bratislava 28. júla (TASR) - Každý 2. užívateľ internetu, 47 % ľudí, využíva internet na online zábavu. Najrozšírenejším typom zábavy na internete je hranie online hier. Spomedzi tých, ktorí využívajú internet na zábavu, sa až 73 % opýtaných venuje hraniu online hier, polovica si z internetu sťahuje hudobné nahrávky a tretina filmy alebo videoklipy.

Vyplýva to z výsledkov štúdie Správa o slovenskom internete 1/2005, ktorú spoločnosť TNS SK realizovala v máji 2005 prostredníctvom iPanelu respondentov. Na výskume sa zúčastnilo 1 351 respondentov.

"Pomerne vysoký záujem o online zábavu nie je prekvapením. Zábava vôbec patrí k obľúbenej činnosti internetovej komunity. A online hry sú predovšetkým doménou mladých študentov vo veku 15 až 17 rokov. Pozitívnym zistením je deklarovaná ochota platiť za legálne sťahovanie hudby a filmov. A to môže byť príležitosť pre poskytovateľov zábavného obsahu internetu aj na slovenskom trhu," uviedol Peter Badík, riaditeľ pre výskum spoločnosti TNS SK.

V súvislosti s možnosťami zábavy na internete si v domácnosti plánuje zriadiť vysokorýchlostný internet 25 % užívateľov internetu. Medzi záujemcami sú prevažne muži, ktorých je 29 %, respondenti vo veku 30 až 39 rokov, osoby žijúce v malých mestách, 37 %, a obyvatelia Banskobystrického kraja, 32 %. Pre 30 % internetovej populácie nie je zábava na internete dostatočným motívom na to, aby si zriadili vysokorýchlostný internet v domácnosti.

Štúdia "Správa o slovenskom internete 01/2005" poskytuje informácie o vývoji a aktuálnej situácii v oblasti správania slovenských užívateľov internetu. Prezentuje tematické okruhy využívanie internetu všeobecne, využívanie internetových portálov a poskytovateľov free e-mailu, využitie e-bankingu a elektronického obchodu, vnímanie reklamy na internete a zábava na internete.

Spoločnosť TNS je líder v oblasti poskytovania marketingových informácií. Realizuje zber, analýzu a interpretáciu informácií, poskytuje prieskumy, rady a hĺbkový pohľad do segmentácie trhu, reklamy a komunikácie, vývoja nových produktov, výkonu značiek a riadenia vlastníkmi. Celosvetová sieť pokrýva 70 krajín.

Spoločnosť TNS SK poskytuje svoje služby od roku 1995. Má 38 kvalifikovaných zamestnancov a okolo 900 vyškolených anketárov pre osobné opytovanie. Je členom európskej asociácie marketingového výskumu ESOMAR, členom GALLUP Inter. Assoc. a na Slovensku členom SAVA a Britskej obchodnej komory.

TASR o tom informovala PR manažérka TNS SK Vladimíra Jakubéczyová.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  2. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  8. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  2. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  3. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  4. Hitparáda štiav
  5. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  6. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  7. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  8. Malé knedličky, veľké dojmy
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  10. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 742
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 781
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 6 055
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 435
  5. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 5 427
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 391
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 462
  8. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 717
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 352
  10. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 190

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Zoznam vecí, na ktorých chce ušetriť štátna zdravotná poisťovňa

Výber úsporných opatrení, ako ho navrhla Všeobecná zdravotná poisťovňa.

TECH

BlackBerry vstáva z mŕtvych, chystá novinku s klávesnicou

Klávesnica, touchpad, dobre čitateľný displej a kvalitné fotoaparáty.

KOMENTÁRE

Pozrime sa na pád predsedu Danka z výslnia

Aj keby výložky z pyžamy neodpáral, určite im už bozkami lásku neprejavuje.

Neprehliadnite tiež

Premiéri krajín V4 sa stretnú k téme nekvalitných výrobkov vo Varšave

Fico v Trnave zdôraznil, že chcú reagovať na niečo, čo nemôžeme akceptovať, aby z nás robili občanov 2. kategórie.

UPC zvyšuje ceny internetu a televízie. Čo môžete robiť?

Káblová spoločnosť mení služby a ceny uprostred viazanosti, ľudia sa búria.

Briti budú múdri a ak budú ľudí potrebovať, pustia ich (rozhovor)

Analytik Next Finance Jiří Cihlář tvrdí, že Veľká Británia si po brexite bude zamestnancov z cudziny vyberať.

Medzi sto najatraktívnejších regiónov Únie patrí aj Bratislavský kraj

Konkurencieschopný región je taký, ktorý dokáže firmám aj obyvateľom ponúknuť atraktívne a udržateľné prostredie na život a prácu.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop