Bratislava 22. júla (TASR) - Na podporu domáceho cestovného ruchu pripravila Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) na august 2005 sériu zábavných, súťažných a hudobných podujatí pre dovolenkárov v 4 strediskách turistiky pri vode.
Prvýkrát sa programy uskutočňujú pod hlavičkou novej marketingovej značky Slovensko - Malá Veľká Krajina a logom štylizovaného motýľa, ktorú oficiálne predstavil rezort hospodárstva ešte pred tohtoročnou letnou sezónou.
Prvá zastávka roadshow bude 7. augusta na Seneckých jazerách. Veľa zábavy pre malých i veľkých so SACR môžu dovolenkári prežiť 12. augusta na popradskom Aquacity. Ďalším cieľom bude 13. augusta štúrovský aquapark Vadaš. Sériu podujatí uzatvorí 14. augusta program pripravený pre návštevníkov liptovsko-mikulášskeho aquaparku Tatralandia.
Na propagáciu týchto zábavných programov sa už na dvoch televíznych kanáloch a jednom súkromnom rádiu vysielajú spoty. Kampaň dopĺňa aj originálny 3D mediálny nosič v hlavnom meste SR.