Redwood Shores 13. júla (TASR) - Spoločnosti Oracle a ProfitLogic dnes oznámili definitívnu dohodu, na základe ktorej Oracle kúpi firmu ProfitLogic, súkromného poskytovateľa riešení Retail Profit Optimization.
ProfitLogic analyzuje schémy dopytu zákazníka a pomáha maloobchodníkom pri rozhodnutiach týkajúcich sa zásob, cien a podpory predaja tovaru. Jej súčasná sieť zákazníkov zahŕňa mnohé známe maloobchodné reťazce.
"Softvér firmy ProfitLogic poskytuje analýzy, na základe ktorých môže maloobchodník umiestniť správny produkt v správnom obchode, pre správneho zákazníka a v správnom čase," povedal generálny riaditeľ podnikovej jednotky Retek spoločnosti Oracle Duncan Angove. Akvizícia firmy ProfitLogic vytvorí najobsiahlejšie softvérové riešenie pre maloobchodné odvetvie. Riešenie ProfitLogic Retail Profit Optimization a infraštruktúrny softvér bude môcť poskytnúť integrované riešenie pre predajcov akejkoľvek veľkosti a v akomkoľvek odvetví.
ProfitLogic je priekopníkom v oblasti analýzy a optimalizácie obchodu už viac ako 20 rokov. Jeho riešenia pomáhajú predajcom zlepšovať predaj v kontexte s požiadavkami zákazníkov a tým umožnia viac lokalizovať rozhodnutia o sortimente, rozdelení a cene.
Informovala o tom Marta Lipovská z Oracle Czech, s. r. o.