BRATISLAVA. Všetky pobočky a vysunuté pracoviská Sociálnej poisťovne vzhľadom na pandemickú situáciu od pondelka 26. októbra fungujú v oranžovom alebo v červenom režime COVID semaforu.
Osobný kontakt s verejnosťou je preto výrazne obmedzený a klientske centrá v pobočkách sú zatvorené. Pokladnice nepreberajú hotovosť, klienti by preto mali využiť bezhotovostnú formu platby.
Denne aktuálne informácie o fungovaní pobočiek si klienti nájdu na webovej stránke Sociálnej poisťovne v časti COVID semafor pre fungovanie pobočiek. Sociálna poisťovňa o tom informovala v tlačovej správe.
Sociálna poisťovňa odporúča, aby klienti využívali predovšetkým elektronický kontakt – zasielali elektronické formuláre najmä pri žiadostiach o ošetrovné, používali svoju e-schránku, prípadne kontaktovali pobočky poisťovne e-mailom alebo telefonicky.
"V nevyhnutných prípadoch môžu využiť zaslanie poštou alebo vhodenie zásielky do schránky umiestnenej pri vstupe do pobočky. Pre otázky a poradenstvo majú klienti k dispozícii aj Formulár pre otázky a Informačno-poradenské centrum Sociálnej poisťovne," uvádza sa v tlačovej správe.