SACR rozbieha intenzívnu TV kampaň v zahraničí

Bratislava 3. júna (TASR) - Každý politik, umelec, športovec a subjekt cestovného ruchu (CR) môže odteraz počas pobytu v zahraničí propagovať SR ako atraktívnu ...

Bratislava 3. júna (TASR) - Každý politik, umelec, športovec a subjekt cestovného ruchu (CR) môže odteraz počas pobytu v zahraničí propagovať SR ako atraktívnu krajinu turizmu pod novým logom v tvare motýľa a značkou Slovensko - Malá Veľká Krajina. Na vytvorenie nového loga rezort hospodárstva vynaložil 200 000 Sk, ktoré uhradia štrukturálne fondy Európskej únie.

Nové marketingové trendy Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) - oficiálne kampane, televízne šoty, CD, filmy, propagačný materiál, publikácie aj vzhľad stánkov na zahraničných veľtrhoch budú už v tomto roku vyznačené spomínaným logom a značkou. Keďže majú univerzálny charakter, nemajú byť prezentované iba na turistických akciách.

Nová marketingová komunikácia SACR v zahraničí má nielen prilákať návštevníkov na Slovensko, zvýšiť prostriedky z aktívneho CR, ale ponukou produktov a služieb docieliť, aby sa hostia na Slovensko chceli opäť vrátiť.

"Aj keď sú stále susedné štáty SR cieľovou skupinou, na ktoré bude agentúra smerovať propagačné aktivity, z nich prioritné budú Česko, Poľsko a Holandsko. Vieme, že by odtiaľ mohlo prísť viac turistov a Slovensko je pre nich známejšia destinácia," spresnila generálna riaditeľka sekcie strategického manažmentu a vonkajších vzťahov SACR Alexandra Očkayová. Prvý 30-sekundový šot o Slovensku pre zahraničné televízie je tiež financovaný z eurofondov. Keďže je stále neukončená fakturácia nákladov na spot, orientačne sa odhadujú na 2 až 3 milióny Sk. Spot, ktorý je pozvánkou na prežitie dovolenky na Slovensku, môžu už sledovať diváci v ČR a zakrátko aj v Poľsku a Holandsku. V tejto trojici štátov výška nákladov na odvysielanie spotov bude 26 miliónov Sk. Kampane tohto typu sú dvojtýždňové. Drahé nasadenie spotu v renomovaných zahraničných TV staniciach nie je však aktuálne.

Podporu projektov z oblasti turizmu, na financovaní ktorých sa zúčastnia zdroje eurofondov, zastrešuje sektorový operačný program Priemysel a služby. Riadiacim orgánom programu je rezort hospodárstva. Adresátom čerpania fondov sú podnikatelia a verejný sektor. Na rozvoj infraštruktúry CR a propagáciu SR sa eurofondy budú podieľať sumou 2,6 miliardy Sk, z toho peniaze na propagáciu SR, vrátane dodávky konštrukcie nového loga, je vyčlenená suma 700 miliónov Sk. Implementácia týchto peňazí by mala trvať asi rok a novinkou je, že sa kampaň zameria aj na rozvoj domáceho turizmu, zdôraznila Očkayová.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  2. Hitparáda štiav
  3. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  4. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  5. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  6. Malé knedličky, veľké dojmy
  7. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  8. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  9. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  10. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 573
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 8 033
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 7 413
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 565
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 520
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 4 926
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 455
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 625
  9. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 462
  10. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 186

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Británia sa rozhodla, hranice aj pre Slovákov chce zatvoriť už v marci

Theresa Mayová chystá obmedzenie voľného pohybu oznámiť v rovnaký deň, kedy oficiálne spustí rokovania o brexite.

EKONOMIKA

Ktorá personálka zamestnala najviac ľudí? Pozrite si grafy

Pravidlá fungovania personálnych agentúr by sa mohli čoskoro zase meniť. Minister práce Ján Richter informoval, že kontrolóri u agentúr našli viaceré pochybenia.

Neprehliadnite tiež

Číňania končia spoluprácu s vydavateľstvom Empresa Media

Informoval o tom spravodajský web HlídacíPes.org.

UPC zvyšuje ceny internetu a televízie. Čo môžete robiť?

Káblová spoločnosť mení služby a ceny uprostred viazanosti, ľudia sa búria.

Buffett kúpil za dva mesiace 120 miliónov akcií Apple

Tim Cook podľa miliardára odviedol kus dobrej práce.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop