SACR rozbieha intenzívnu TV kampaň v zahraničí

Bratislava 3. júna (TASR) - Každý politik, umelec, športovec a subjekt cestovného ruchu (CR) môže odteraz počas pobytu v zahraničí propagovať SR ako atraktívnu ...

Bratislava 3. júna (TASR) - Každý politik, umelec, športovec a subjekt cestovného ruchu (CR) môže odteraz počas pobytu v zahraničí propagovať SR ako atraktívnu krajinu turizmu pod novým logom v tvare motýľa a značkou Slovensko - Malá Veľká Krajina. Na vytvorenie nového loga rezort hospodárstva vynaložil 200 000 Sk, ktoré uhradia štrukturálne fondy Európskej únie.

Nové marketingové trendy Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) - oficiálne kampane, televízne šoty, CD, filmy, propagačný materiál, publikácie aj vzhľad stánkov na zahraničných veľtrhoch budú už v tomto roku vyznačené spomínaným logom a značkou. Keďže majú univerzálny charakter, nemajú byť prezentované iba na turistických akciách.

Nová marketingová komunikácia SACR v zahraničí má nielen prilákať návštevníkov na Slovensko, zvýšiť prostriedky z aktívneho CR, ale ponukou produktov a služieb docieliť, aby sa hostia na Slovensko chceli opäť vrátiť.

"Aj keď sú stále susedné štáty SR cieľovou skupinou, na ktoré bude agentúra smerovať propagačné aktivity, z nich prioritné budú Česko, Poľsko a Holandsko. Vieme, že by odtiaľ mohlo prísť viac turistov a Slovensko je pre nich známejšia destinácia," spresnila generálna riaditeľka sekcie strategického manažmentu a vonkajších vzťahov SACR Alexandra Očkayová. Prvý 30-sekundový šot o Slovensku pre zahraničné televízie je tiež financovaný z eurofondov. Keďže je stále neukončená fakturácia nákladov na spot, orientačne sa odhadujú na 2 až 3 milióny Sk. Spot, ktorý je pozvánkou na prežitie dovolenky na Slovensku, môžu už sledovať diváci v ČR a zakrátko aj v Poľsku a Holandsku. V tejto trojici štátov výška nákladov na odvysielanie spotov bude 26 miliónov Sk. Kampane tohto typu sú dvojtýždňové. Drahé nasadenie spotu v renomovaných zahraničných TV staniciach nie je však aktuálne.

Podporu projektov z oblasti turizmu, na financovaní ktorých sa zúčastnia zdroje eurofondov, zastrešuje sektorový operačný program Priemysel a služby. Riadiacim orgánom programu je rezort hospodárstva. Adresátom čerpania fondov sú podnikatelia a verejný sektor. Na rozvoj infraštruktúry CR a propagáciu SR sa eurofondy budú podieľať sumou 2,6 miliardy Sk, z toho peniaze na propagáciu SR, vrátane dodávky konštrukcie nového loga, je vyčlenená suma 700 miliónov Sk. Implementácia týchto peňazí by mala trvať asi rok a novinkou je, že sa kampaň zameria aj na rozvoj domáceho turizmu, zdôraznila Očkayová.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  6. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  7. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  10. Rastie nám pokrivená generácia?
  1. Poslanec Borguľa žiada vládu o podporu pre Bratislavu
  2. Otvorenie akademického roka 2017/2018 na EU v Bratislave
  3. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  4. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  5. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  6. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  7. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  8. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  9. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  10. Detské zúbky sú veda
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 5 949
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 5 079
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 3 032
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 535
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 634
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 302
  7. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 1 271
  8. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície? 1 054
  9. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 025
  10. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 939

Hlavné správy zo Sme.sk

BRATISLAVA

Predvolebná diskusia SME: Kraj by mal strážiť, či nemocnica nevyberá poplatky

Ftáčnik, Frešo, Droba a Kusý v SME Naživo.

ŠPORT

Legenda Merckx o Saganovi: Súperi mu len nahrávajú

Merckx nevidel na MS poriadne preteky.

SVET

Café Európa: Ako sa zmení Európa po nemeckých voľbách

Aký dopad budú mať voľby na Európu i na Slovensko? Sledujte diskusiu.

KOMENTÁRE

Sulík vie, že z týchto rečí rastú preferencie

V SaS by nemali byť prekvapení. Experti už viackrát sterilizácie odmietli.

Neprehliadnite tiež

Štát tvrdí, že neuprednostňuje diaľnice na juhu na úkor iných regiónov

Medzi deviatimi pripravovanými projektmi je šesť na výstavbu úsekov R2 na juhu stredného a východného Slovenska, kde má vládny Most-Híd voličov, upozornila opozícia.

Najväčší nespracovaný diamant na svete našiel kupca, stál 53 miliónov dolárov

Diamant Naše svetlo je veľký asi ako tenisová loptička a objavili ho v diamantovej bani v Botswane v roku 2015.

Kauza vajec s jedom proti blchám vyústila do memoranda pre všetky krajiny Únie

Záverom konferencie je 20-bodové memorandum, kde členské krajiny dostali za úlohu splniť jednotlivé body.

Qatar Airways si objednali šesť Boeingov a prevezmú štyri Airbusy

Letecká spoločnosť má vo svojej flotile 200 lietadiel vrátane takmer 100 strojov Boeing.