SME
Piatok, 3. apríl, 2020 | Meniny má Richard

Pošta zavádza službu elektronickej Poštovej asistentky

Zákazníci získajú odpovede na najčastejšie otázky a môžu vyjadriť svoj názor na služby.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Spoločnosť Slovenská pošta, a. s., po možnosti platby kartou všetkých bánk na svojich pobočkách či mobilnej aplikácii zavádza službu elektronickej Poštovej asistentky.

Cez komunikáciu s ňou, resp. chatbotom, na internetových stránkach pošty môžu zákazníci získať odpovede na najčastejšie otázky, ale aj vyjadriť svoj názor na služby a produkty Slovenskej pošty.

Poštová asistentka odbremeňuje zamestnancov

Ako štátna poštová spoločnosť v utorok informovala, ide o jej ďalšiu elektronickú službu v rámci stratégie Pošta 2020.

Poštová asistentka zároveň odbremeňuje zamestnancov pošty od operatívnej komunikácie so zákazníkmi, majú tak viac priestoru a času hlbšie analyzovať ich spätnú väzbu.

Článok pokračuje pod video reklamou

Nový komunikačný nástroj je na webovej stránke pošty dostupný 24 hodín denne sedem dní v týždni.

Informácie o predstavách zákazníkov

Generálny riaditeľ Slovenskej pošty Peter Helexa považuje kvalitu komunikácie za kľúčový parameter, ktorý určuje mieru spokojnosti ľudí - zákazníkov aj zamestnancov.

"Verím, že týmto novým moderným spôsobom získame mnoho cenných informácií o predstavách zákazníkov, ako aj zamestnancov o smerovaní pošty a poštových služieb. Práve vďaka spätnej väzbe sa môže pošta neustále zlepšovať a byť ešte modernejšia," povedal Helexa.

Efektívne informovanie verejnosti

Poštová asistentka sa zobrazí na úvodnej internetovej stránke www.posta.sk a ďalších často navštevovaných podstránkach.

Zámerom je podľa spoločnosti čo najefektívnejšie informovať verejnosť, ale aj zisťovať spokojnosť a názory zákazníkov na vybrané služby a produkty.

Rovnaký spôsob komunikácie spúšťa Slovenská pošta aj v internom firemnom prostredí pre svojich zamestnancov.

Sústredí sa najmä na interaktívnu komunikáciu v súvislosti s projektom zvyšovania spokojnosti zamestnancov a získavania priamej spätnej väzby.

Forma uzavretých otázok

Dodávateľom chatbotu pre poštu je spoločnosť predu, s. r. o., ktorá podobný komunikačný nástroj dodala pre poisťovňu Dôvera, Ministerstvo vnútra Českej republiky, ale aj interne pre zamestnancov Českej pošty.

"V súčasnosti Poštová asistentka zámerne umožní komunikáciu len formou uzavretých otázok a odpovedí týkajúcich sa služieb a produktov Slovenskej pošty. Výhodou tohto prístupu je, že sa návštevník pri komunikácii nemusí zdržiavať, ako správne sformulovať otázku, keďže mu Poštová asistentka ponúkne niekoľko možných najčastejších odpovedí," uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Eva Rovenská.

Všetky informácie a názory bude pošta zaznamenávať a postupne vyhodnocovať s cieľom skvalitnenia a modernizácie služieb pre zákazníka a interne pre zamestnancov.

"Postupne plánujeme schopnosti Poštovej asistentky rozšíriť tak, aby sa stala plnohodnotným partnerom Zákazníckeho centra Slovenskej pošty v komunikácii so zákazníkom," dodala Rovenská.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Aké železo máte užívať, aby vaša imunita zostala silná?
  2. 5 rád, ako si ochrániť úspory, keď padajú trhy
  3. Pomáhal v Prešove, pomáha aj teraz, koronakríza zasiahla aj jeho
  4. Aby nám Veľká noc nezostala ležať v žalúdku...
  5. Pľúcne ventilátory zo stieračov na nový Leon. Skvelý nápad SEAT!
  6. Mimoriadna akcia na predplatné 3+3 mesiace
  7. Garancia účtov zadarmo a milión eur na boj s koronavírusom
  8. Vláda biznismenov: Ako podnikali Matovič, Kollár a ďalší?
  9. Čistili koberce, pestovali uhorky. Prerazili až s tekvicami
  10. Bude dobre!
  1. Aby nám Veľká noc nezostala ležať v žalúdku...
  2. Hlas Schwarzeneggera v autokameře Mio MiVue J85 WiFi vás ochrání
  3. Aké železo máte užívať, aby vaša imunita zostala silná?
  4. Mimoriadna akcia na predplatné 3+3 mesiace
  5. Pomáhal v Prešove, pomáha aj teraz, koronakríza zasiahla aj jeho
  6. Pľúcne ventilátory zo stieračov na nový Leon. Skvelý nápad SEAT!
  7. Garancia účtov zadarmo a milión eur na boj s koronavírusom
  8. Vláda biznismenov: Ako podnikali Matovič, Kollár a ďalší?
  9. Daj ľuďom voľnú ruku a prinesie to želané ovocie
  10. 5 rád, ako si ochrániť úspory, keď padajú trhy
  1. 5 rád, ako si ochrániť úspory, keď padajú trhy 40 987
  2. Vláda biznismenov: Ako podnikali Matovič, Kollár a ďalší? 22 568
  3. Zarábať na poklese trhov nie je zložité. Čo treba robiť? 17 922
  4. Safari v Afrike: Vidieť divé zvieratá je ohromný zážitok 17 229
  5. Čistili koberce, pestovali uhorky. Prerazili až s tekvicami 15 230
  6. Aké železo máte užívať, aby vaša imunita zostala silná? 11 881
  7. Pivný duel: Aké pivo pijú muži a aké viac chutí ženám? 10 891
  8. Pomáhal v Prešove, pomáha aj teraz, koronakríza zasiahla aj jeho 10 560
  9. Madeira je rajom pre milovníkov prírody 10 491
  10. Aké novinky pripravili kúpeľné domy na Slovensku? 9 959

Hlavné správy zo Sme.sk

Jeden deň niečo povie, na druhý to už neplatí. Premiér Igor Matovič

Je to pozostatok jeho opozičnej politiky, vraví Mesežnikov.

Premiér Matovič niekedy odpovedá na otázky novinárov aj dve hodiny.
Podcast Dobré Ráno.
Koronavírus pod mikroskopom.

Neprehliadnite tiež

Automobilky rokovali s Merkelovou o obnovení výroby

Śéfom automobiliek robia najväčšie starosti dodávateľské reťazce.

Nemecká kancelárka Angela Merkelová

Šéf eurovalu odmieta bondy, riešenie vidí v existujúcich nástrojoch

Nové nástroje vyžadujú čas, ktorý krajiny nemajú.

Klaus Regling.
Nemecký spolkový minister hospodárstva Peter Altmaier.

Európske akciové trhy sa po nervóznom priebehu mierne zotavili

Hlavný nemecký index Dax si vo štvrtok pripísal 0,27 percenta.

Ilustračné foto