SME
Utorok, 1. december, 2020 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Pošta zavádza službu elektronickej Poštovej asistentky

Zákazníci získajú odpovede na najčastejšie otázky a môžu vyjadriť svoj názor na služby.

Ilustračná fotografia.Ilustračná fotografia. (Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Spoločnosť Slovenská pošta, a. s., po možnosti platby kartou všetkých bánk na svojich pobočkách či mobilnej aplikácii zavádza službu elektronickej Poštovej asistentky.

Cez komunikáciu s ňou, resp. chatbotom, na internetových stránkach pošty môžu zákazníci získať odpovede na najčastejšie otázky, ale aj vyjadriť svoj názor na služby a produkty Slovenskej pošty.

Poštová asistentka odbremeňuje zamestnancov

Ako štátna poštová spoločnosť v utorok informovala, ide o jej ďalšiu elektronickú službu v rámci stratégie Pošta 2020.

Skryť Vypnúť reklamu

Poštová asistentka zároveň odbremeňuje zamestnancov pošty od operatívnej komunikácie so zákazníkmi, majú tak viac priestoru a času hlbšie analyzovať ich spätnú väzbu.

Nový komunikačný nástroj je na webovej stránke pošty dostupný 24 hodín denne sedem dní v týždni.

Informácie o predstavách zákazníkov

Generálny riaditeľ Slovenskej pošty Peter Helexa považuje kvalitu komunikácie za kľúčový parameter, ktorý určuje mieru spokojnosti ľudí - zákazníkov aj zamestnancov.

"Verím, že týmto novým moderným spôsobom získame mnoho cenných informácií o predstavách zákazníkov, ako aj zamestnancov o smerovaní pošty a poštových služieb. Práve vďaka spätnej väzbe sa môže pošta neustále zlepšovať a byť ešte modernejšia," povedal Helexa.

Efektívne informovanie verejnosti

Poštová asistentka sa zobrazí na úvodnej internetovej stránke www.posta.sk a ďalších často navštevovaných podstránkach.

Skryť Vypnúť reklamu

Zámerom je podľa spoločnosti čo najefektívnejšie informovať verejnosť, ale aj zisťovať spokojnosť a názory zákazníkov na vybrané služby a produkty.

Rovnaký spôsob komunikácie spúšťa Slovenská pošta aj v internom firemnom prostredí pre svojich zamestnancov.

Sústredí sa najmä na interaktívnu komunikáciu v súvislosti s projektom zvyšovania spokojnosti zamestnancov a získavania priamej spätnej väzby.

Forma uzavretých otázok

Dodávateľom chatbotu pre poštu je spoločnosť predu, s. r. o., ktorá podobný komunikačný nástroj dodala pre poisťovňu Dôvera, Ministerstvo vnútra Českej republiky, ale aj interne pre zamestnancov Českej pošty.

"V súčasnosti Poštová asistentka zámerne umožní komunikáciu len formou uzavretých otázok a odpovedí týkajúcich sa služieb a produktov Slovenskej pošty. Výhodou tohto prístupu je, že sa návštevník pri komunikácii nemusí zdržiavať, ako správne sformulovať otázku, keďže mu Poštová asistentka ponúkne niekoľko možných najčastejších odpovedí," uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Eva Rovenská.

Skryť Vypnúť reklamu

Všetky informácie a názory bude pošta zaznamenávať a postupne vyhodnocovať s cieľom skvalitnenia a modernizácie služieb pre zákazníka a interne pre zamestnancov.

"Postupne plánujeme schopnosti Poštovej asistentky rozšíriť tak, aby sa stala plnohodnotným partnerom Zákazníckeho centra Slovenskej pošty v komunikácii so zákazníkom," dodala Rovenská.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Máte problémy s trávením? Známy gastroenterológ radí ako na ne
  2. Ako inovácie menia naše návyky? Čo už dnes môžete robiť inak
  3. ARÓNIA najsilnejšia prírodná prevencia proti respiračným vírusom
  4. Nástrahy online vyučovania, o ktorých sa nehovorí
  5. METROPOLIS prináša mestské bývanie vo vysokom štandarde
  6. Slovensko spoznalo najlepšie farmy minulého roka
  7. Vianočné vydanie magazínu SME Ženy
  8. Slovenské „šampanské“, za ktorým sa skrýva príbeh lásky
  9. Venujte na Vianoce darček plný informácií
  10. Zdravé varenie: zábava pre celú rodinu
  1. FMMR svojím výskumom reaguje na aktuálne živé témy
  2. Slovenské „šampanské“, za ktorým sa skrýva príbeh lásky
  3. Vianočné vydanie magazínu SME Ženy
  4. Novinka medzi prefabrikátmi
  5. Virtuálne prechádzky ako pomoc turistom pri orientácií
  6. 3D virtuálne prechádzky pozdĺž maďarsko-slovenských hraníc
  7. METROPOLIS prináša mestské bývanie vo vysokom štandarde
  8. The future of M&A in Europe
  9. Prvé zamestnanie: 3 veci, na ktoré by ste nemali zabudnúť
  10. ADLO sa presťahovalo bližšie k zákazníkom
  1. Slovenská firma reformuje tradičné multimiliardové odvetvie 33 982
  2. Budíte sa počas spánku? Toto sú hlavné príčiny 15 417
  3. Slnko a teplo aj cez sviatky: Do Egypta sa vracajú dovolenkári 14 697
  4. Aká je chémia vôní 10 474
  5. Mercedes-Benz opäť nadizajnoval budúcnosť 9 476
  6. Kaufland na Slovensku testoval novinku, ktorú zavádza v Európe 9 416
  7. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 8 796
  8. Viete, aká je skutočná cena smartfónu? Číslo vás prekvapí 8 759
  9. Bývanie v meste predlžuje život 8 170
  10. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami 7 740
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Kollár ležal na špeciálnom oddelení. Nemal prijímať návštevy ani nahrávať videá

O tom, že počas hospitalizácie vystúpil v televízii, nemocnica nevedela.

Dobré ráno

Dobré ráno: Raz si pamätá, raz nie. Čo priznala Jankovská?

Vo výpovedi spomína aj Roberta Fica.

Katarína Knechtová vydala nový album Svety.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Aj volič ĽSNS je občan

Vláda nenechala priestor na zákonné protesty.

Peter Tkačenko

Neprehliadnite tiež

Reklama na Národnú bločkovú lotériu so speváčkou Evou Mázikovou

Turecká ekonomika rástla štvrťročne najrýchlejšie za dva a pol roka

Turecká ekonomika sa v treťom kvartáli zotavila.

Turci zažívajú problémy s lírou.

Mičovský poveril dočasným vedením štátnych lesov Tomáša Čuku

Minister po krátkom pôsobení odvolal z postu šéfa Lesov SR Vigodu.

Minister pôdohospodárstva a rozvoja vidieka (MPRV) SR Ján Mičovský (OĽaNO).

Členovia OPEC sa zhodli na predĺžení ťažobných škrtov

Pandémia nedáva veľké šance na výrazné oživenie ekonomiky v roku 2021.

Ilustračná fotografia.