SME
Pondelok, 16. september, 2019 | Meniny má Ľudmila

Nestlé vyvinulo nové papierové obaly

Baliť do papierových obalov bude firma tyčinky značky YES!.

Ilustračné fotoIlustračné foto(Zdroj: TASR, AP)

VEVEY. Švajčiarsky potravinársky koncern Nestlé vyvinul nové papierové obaly pre svoje tyčinky značky YES!.

A najväčší svetový výrobca potravín dúfa, že ich postupne rozšíri na ďalšie cukrárenské výrobky.

Chcel by, aby do roku 2025 boli všetky jeho obaly buď recyklovateľné alebo opätovne použiteľné.

Obavy o životné prostredie čoraz viac ovplyvňujú nákupné rozhodnutia spotrebiteľov. To núti výrobcov, aby prehodnotili spôsob balenia svojich produktov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Spotrebitelia chcú zmenu

Environmentálna skupina Greenpeace kritizovala koncern Nestlé za to, že dostatočne rýchlo neznížil plasty na jedno použitie.

Prečítajte si tiež: Spoločnosť Nestlé Slovensko minulý rok zvýšila zisk aj tržby Čítajte 

Švajčiarska spoločnosť sa doteraz zameriavala na recyklovateľné alebo opätovne použiteľné obaly a vytvorila inštitút na vývoj nových riešení v tejto oblasti.

Spotrebitelia chcú zmenu, a to ovplyvňuje ich rozhodovanie pri nákupe, skonštatoval Alexander von Maillot, šéf divízie cukroviniek Nestlé. To by mohlo v budúcnosti skutočne zmeniť obaly cukroviniek, dodal.

V 1. štvrťroku 2019 koncern zaviedol papierové obaly na ochutené mlieko Nestlé v prášku a v roku 2020 predstaví papierové vrecká pre nápoj Milo.

Novovyvinutý kompozitný baliaci materiál na báze papiera produktom zaručí rovnakú trvanlivosť ako plast. Je možné použiť ho na existujúcich "vysokorýchlostných" výrobných linkách, ktoré dokážu zapečatiť až 500 tyčiniek za minútu.

Rozšírenie papierových obalov

Postupne by sa papierové obaly mohli rozšíriť aj na iné produkty, ako sú napríklad tyčinky KitKat, ale v tejto fáze partneri spoločnosti Nestlé nedokážu dodať koncernu dostatok papiera, povedal Jas Scott de Martinville, vedúci výskumného centra Nestlé v anglickom Yorku.

Podľa Neila Saundersa, riaditeľa prieskumnej spoločnosti GlobalData Retail, "je logické, že Nestlé začína s novým balením pri produktoch YES!, ktoré označuje za "prírodné", čo láka najmä ekologickejšie zameraných mladších konzumentov.

Tyčinky YES! boli prvýkrát uvedené na trh vlani v Británii. Sú vyrobené z orechov, ovocia a zeleniny, niektoré z nich sú vegánske, bez laktózy a bezlepkové. Sú určené novej generácii spotrebiteľov, ktorá sa zaujíma o svoje zdravie.

Po povzbudivých výsledkoch v Británii a dobrej spätnej väzbe od maloobchodníkov teraz Nestlé rozširuje predaj tyčiniek YES! na ďalšie trhy v Európe vrátane Nemecka a Írska.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zázemie vo finančnom sektore je dôležité. Aj pre bývalého vojaka
  2. SEAT vyriešil problém s bezpečnosťou bezkľúčového prístupu
  3. Nepremeškajte túto šancu. Jedinečná konferencia sa blíži
  4. Vyberte si dovolenku na Silvestra už teraz
  5. Afrika, Ázia a Karibik: Exotické plavby s letenkou a sprievodcom
  6. Kupujete si SUV do mesta? Oplatí sa benzín, diesel alebo hybrid?
  7. V prvom roku fixný výnos až 8,5 % ročne
  8. Predaj firmy jednoducho a bezpečne
  9. Osem cestovateľských tipov, kam sa vybrať cez jesenné prázdniny
  10. Vynovený VW Passat: Stovky drobností
  1. Nepremeškajte túto šancu. Jedinečná konferencia sa blíži
  2. Atos sa stal členom IDSA
  3. Vyberte si dovolenku na Silvestra už teraz
  4. Tepelné čerpadlo - v lete schladí, v zime ohreje
  5. Košický magistrát chce spravovať verejný cintorín a krematórium
  6. Afrika, Ázia a Karibik: Exotické plavby s letenkou a sprievodcom
  7. Koliba Expo pripravuje pripravuje novú ponuku špecialít
  8. Kupujete si SUV do mesta? Oplatí sa benzín, diesel alebo hybrid?
  9. Návod na renováciu starých rodinných domov
  10. Spoločnosť HORNBACH otvorila svoju štvrtú predajňu na Slovensku
  1. Kupujete si SUV do mesta? Oplatí sa benzín, diesel alebo hybrid? 9 608
  2. Máte bolesti hlavy či depresie? Vinníkom môže byť intolerancia 9 542
  3. Osem cestovateľských tipov, kam sa vybrať cez jesenné prázdniny 8 374
  4. Ako si správne sporiť v čase nízkych úrokov? 8 248
  5. Vyhrajte cestu okolo sveta 5 803
  6. Afrika, Ázia a Karibik: Exotické plavby s letenkou a sprievodcom 5 684
  7. V prvom roku fixný výnos až 8,5 % ročne 5 126
  8. Last minute tipy: Top ponuky na koniec leta 4 758
  9. Ako fungujú platby mobilom? Bezpečnosť majú na prvom mieste 4 427
  10. Najlepší slovenský výčapník má 22 rokov. Čapovať ho učila žena 4 398

Hlavné správy zo Sme.sk

Boje v Jemene.
Cynická obluda

Nevďačný národ

Včera sme si štátnym sviatkom pripomenuli osobu, ktorá nad nami už roky starostlivo bdie.

Komentár Zuzany Kepplovej

Nech už Ficova mačka vyjde s farbou von

Po novom si voliči Smeru zvykajú na neistotu.

Zuzana Kepplová
Ilustračné foto

Neprehliadnite tiež

Slovensko si požičalo v dvoch aukciách štátnych dlhopisov

Štát si požičal viac ako 186 miliónov.

Rozbieha sa projekt, ktorý zmení centrum hlavného mesta

V Podhradí vyrastú byty, kancelárie, obchody aj kultúrne priestory.

Vizualizácia projektu Vydrica.

Ceny zlata a striebra pre napätie na Blízkom východe prudko stúpli

Investori sa uchyľujú k bezpečným aktívam.