SME
Štvrtok, 5. december, 2019 | Meniny má Oto

Pivný trh po rokoch stagnácie ožíva, myslí si šéf slovenského Heinekenu

Predaj ťahajú najmä radlery.

Ilustračné foto.Ilustračné foto.(Zdroj: TASR/AP)

BRATISLAVA. Slovenský pivný trh po rokoch stagnácie ožíva. Po predvlaňajšom medziročnom päťpercentnom náraste očakávajú slovenskí pivovarníci podobný trend aj za uplynulý rok.

V prípade spoločnosti Heineken Slovensko medziročný nárast predaja za vlaňajšok predstavoval takmer dve percentá. Naďalej ho ťahali najmä radlery, rástol ale aj predaj klasického piva.

Uviedol to v pondelok na stretnutí s médiami generálny riaditeľ Heineken Slovensko Rene Kruijt.

Článok pokračuje pod video reklamou

Zdôrazňujú zodpovedné podnikanie

Pre Heineken Slovensko, lídra na slovenskom pivnom trhu, je aj pre nasledujúce obdobie podľa generálneho riaditeľa spoločnosti kľúčové zodpovedné podnikanie, založené na trvalej udržateľnosti a ekologických riešeniach.

Spoločnosť sa dlhodobo venuje aj znižovaniu emisií CO2, ako aj opatreniam na znižovanie spotreby vody.

Prečítajte si tiež: Na brexit sa pripravuje aj Budvar, problém môže byť tankové pivo Čítajte 

"Čakajú nás mnohé výzvy, na ktorých budeme spoločne s celým tímom s nadšením pracovať. Naším cieľom bude predovšetkým udržať a naďalej posilňovať hodnotu portfólia značiek a ich jednotlivé postavenie na trhu,“ povedal Rene Kruijt.

Nevyhnutnosťou zodpovedného prístupu však vidí spoločnosť Heineken aj v osvete pri konzumácii alkoholu u mladých ľudí. Práve preto bude pokračovať v rozvoji programu zodpovedného pitia a už existujúcej platformy Rozumne.sk.

Jeho cieľom je poskytovať informácie a presné fakty o alkohole a o jeho účinkoch na ľudský organizmus. V centre záujmu spoločnosti Heineken Slovensko v najbližšom období bude aj naďalej horeca (hotely, reštaurácie, kaviarne).

Pre svojich partnerov z tejto oblasti spustila spoločnosť digitálnu platformu Partner Heineken, ktorá umožňuje jednoduchý online nákup produktov a získavanie aktuálnych informácií.

Zákazníci majú prístup k viac ako 2 000 produktom pivných značiek, širokému portfóliu značkového alkoholu, doplnkov, ako aj nealkoholických nápojov.

Slováci si za kvalitu neváhajú priplatiť

Prečítajte si tiež: Vinica počúva Mozarta. Hudba zlepšuje kvalitu hrozna a odpudzuje hmyz Čítajte 

"Predpokladáme, že aj v najbližšom období bude pokračovať trend tzv. premiumizácie pivného segmentu. Slovenskí konzumenti si totiž za kvalitu a obľúbenú chuť neváhajú priplatiť. Rovnako vidíme stále na vzostupe trend lokálnosti, čo potvrdzuje aj fakt, že Slováci dlhodobo uprednostňujú slovenské pivo a milujú tiež lokálne a menšie značky,“ dodal generálny riaditeľ Heineken Slovensko Rene Kruijt.

Heineken Slovensko je viac ako 19 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 42 percent.

Heineken Slovensko je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.

Od roku 2015 sa Heineken Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow, ktorý vyrába v pivovare Hurbanovo a dodáva na trhy strednej a východnej Európy.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Trnavská univerzita v Trnave je výskumná a kvalitná
  2. Viac ako vzdelanie
  3. Výrobca špičkových automobilov odporúča palivá OMV MaxxMotion
  4. Ceny Nadácie Tatra banky za umenie sú odovzdané
  5. Ceny bytov rekordne rastú. Niektorých sa to však netýka
  6. Pravda o proteínoch. Koľko ich potrebujeme a ktoré sú najzdravšie?
  7. SME.sk dosiahlo v novembri rekordný počet predplatiteľov
  8. Athleisure: V športových legínach do mesta aj na šport
  9. Výnos 5,5 % alebo 15 % p.a.?
  10. Dotácie stlačili cenu ekologických Volkswagenov na minimum
  1. Vieme kto vám dá garanciu doručenia zásielky do Vianoc
  2. SME.sk dosiahlo v novembri rekordný počet predplatiteľov
  3. Tenisový lakeť je nielen ochorenie športovca
  4. Výrobca špičkových automobilov odporúča palivá OMV MaxxMotion
  5. Athleisure: V športových legínach do mesta aj na šport
  6. Výnos 5,5 % alebo 15 % p.a.?
  7. BILLA má lacnejšie slovenské výrobky už teraz
  8. Dotácie stlačili cenu ekologických Volkswagenov na minimum
  9. Aké vianočné darčeky nakúpiť a zaplatiť len za dva z troch?
  10. Ceny Nadácie Tatra banky za umenie sú odovzdané
  1. Agadir je úplne iný ako zvyšok Maroka 12 988
  2. Aké proteíny sú najzdravšie? Našli sme odpoveď 10 530
  3. Ceny bytov rekordne rastú. Niektorých sa to však netýka 9 149
  4. Vlastné auto alebo lízing? Porovnali sme ich výhodnosť 7 925
  5. Čo chýba deťom v pestúnskych rodinách? Láska to nie je 7 582
  6. Každodenne sa na cestách zraní veľa detí 7 447
  7. Ťažko uveriť, že aj takto kvalitne sa dá študovať na Slovensku 6 988
  8. Žijú v núdzi, zázrak je aj kilo cestovín 6 127
  9. Hypotéka v dvadsiatke. Ako vyzerá opak mileniálov? 5 461
  10. Večer bola voda pitná, ráno už nie 5 457

Téma: Daňové priznanie 2018


Hlavné správy zo Sme.sk

Šéf Smeru Robert Fico.
Stĺpček šéfredaktorky

Fico dostal certifikát extrémistu

Do volieb si Fico vymyslí nejaký slogan o tom, proti komu stavia hrádzu s fašistami.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME

Bývalý šéf Tiposu pôjde do väzby, rozhodol Najvyšší súd

Do väzby okrem Barcziho pôjde aj exšéf IT Prelec.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Fico Kalavskej ukázal dvere

Kto po tejto skúsenosti podá Smeru ruku?

Peter Tkačenko

Neprehliadnite tiež

Energia: V Maďarsku padol rekord zimnej spotreby elektrickej energie

Zimná spotreba elektrickej energie dosiahla v stredu v Maďarsku historický rekord.

Ilustračná fotografia.

Nový grafikon zachováva všetky najdôležitejšie vlaky, tvrdia železnice

Nový cestovný poriadok začne platiť od 15. decembra.

Ilustračné foto
Vína zo Slobodného vinárstva sa pijú na troch kontinentoch.

Reštaurácie nevedia, ako majú pri jedlách z mäsa zverejňovať krajinu jeho pôvodu

O deväť dní môže byť za nesplnenie povinnosti sankcionovaných viac ako 10-tisíc zariadení spoločného stravovania.

Ilustračné foto.