Kozmetická firma L'Occitane sa dohodla na kúpe značky Elemis

L'Occitane sa dohodol na kúpe konkurenčnej značky Elemis za približne 900 miliónov dolárov.

Ilustračné foto.(Zdroj: SITA/AP)

HONGKONG. Výrobca luxusnej kozmetiky L'Occitane International sa dohodol na kúpe konkurenčnej značky Elemis za približne 900 miliónov USD (780,37 milióna eur) v snahe posilniť svoju prítomnosť v Británii a USA.

Spoločnosť kótovaná na burze v Hongkongu sa dohodla na kúpe Elemis USA od firmy Steiner Leisure so sídlom na Bahamách a britskej spoločnosti Elemis Ltd. od súkromnej firmy Nemo UK podľa nedeľného (13. 1.) podania na hongkonskú burzu cenných papierov.

L'Occitane uviedla, že táto akvizícia pomôže posilniť rast celej skupiny, pričom vďaka Elemisu rozšíri svoj vplyv na nové trhy. Skupina L'Occitane pôsobí v 90 krajinách sveta. Svoje produkty ponúka v 3285 maloobchodných predajniach vrátane Slovenska, z toho 1555 z nich sú obchody priamo prevádzkované skupinou. Má podľa svojich internetových stránok viac ako 8500 zamestnancov.

Nákup chce financovať kombináciou vlastnej hotovosti a bankových úverov. Očakáva sa, že dohodu dokončí v 1. štvrťroku roku 2019.

"Toto je najväčšia akvizícia spoločnosti L'Occitane od jej uvedenia na burzu a veľký krok vpred pri budovaní skupiny luxusných značiek," uviedol Reinold Geiger, výkonný riaditeľ spoločnosti, vo svojom vyhlásení.

Spoločnosť L'Occitane, ktorá dosiahla v minulom finančnom roku tržby vo výške 1,3 miliardy eur a prevádzkový zisk 141 miliónov eur, bola v roku 2010 kótovaná na burze v Hongkongu v rámci jej expanzie v Ázii. Firma vyrába kozmetiku z prírodných ingrediencií a pochádza z Provence vo Francúzsku.

Akcie spoločnosti L'Occitane tento rok stúpli o 6,6 % a jej trhová hodnota dosiahla 2,9 miliardy USD.

(1 EUR = 1,1533 USD)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Masívna ofenzíva barcelonskej značky v segmente SUV
  2. Poďte kontrolovať novinárov denníka SME
  3. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť
  4. Rezerváciou first moment dovolenky viete ušetriť aj 40% z ceny
  5. Nádcha za volant nepatrí. Môže pôsobiť ako alkohol
  6. Jednoduchý návod, ako mať v roku 2019 viac peňazí
  7. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny
  8. Jedli ste už ružovú čokoládu?
  9. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom
  10. Dobrým anjelom aj vďaka pár klikom na Instagrame
  1. Rezerváciou first moment dovolenky viete ušetriť aj 40% z ceny
  2. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť
  3. Poďte kontrolovať novinárov denníka SME
  4. Prognózy pre slovensky realitný trh v roku 2019
  5. Ako ušetriť s virtuálnym sídlom ?
  6. Rozhodnite o tom, aký projekt podporí Tesco vo vašom okolí!
  7. Nádcha za volant nepatrí. Môže pôsobiť ako alkohol
  8. Ľadový expres dopraví ľudí za lyžovačkou bez prestupov
  9. Relaxačná zóna v záhrade
  10. TRUCK režim zdarma pro autokameru s navigaciou MiVue Drive 60 LM
  1. Jednoduchý návod, ako mať v roku 2019 viac peňazí 18 729
  2. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny 17 737
  3. Obrovské zľavy na skladové Volkswageny 15 257
  4. Jedli ste už ružovú čokoládu? 7 404
  5. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom 6 988
  6. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne 4 958
  7. Sviatky a voľné dni 2019: Využite ich naplno a oddychujte viac 4 656
  8. Masívna ofenzíva barcelonskej značky v segmente SUV 3 135
  9. Iba dnes: Ročné predplatné SME.sk za mimoriadnu cenu 26 eur 2 859
  10. Maurícius, Maldivy, Thajsko. Plavte sa po Indickom oceáne a Ázii 2 776