Volkswagen prijal novú stratégiu, produktivitu chce zvýšiť takmer o tretinu

Značka cieli aj na výrazné zlepšenie ekologických aspektov.

ilustračné foto(Zdroj: TASR/AP)

BRATISLAVA. Značka Volkswagen plánuje svojou výrobnou stratégiou Transform.Together do roku 2025 zvýšiť produktivitu na celom svete o 30 percent v porovnaní s rokom 2018.

Produkcia takto významne prispeje k dosiahnutiu cieľov v oblasti výnosov viac ako šesť percent pre značku Volkswagen. Spoločnosť Volkswagen Slovakia bude aj naďalej podporovať kultúru zlepšovania produktivity.

Povedal to vo štvrtok v Bratislave na stretnutí s novinármi Andreas Tostmann, člen predstavenstva pre produkciu a logistiku značky Volkswagen, ktorý je zároveň aj predsedom Dozornej rady spoločnosti Volkswagen Slovakia.

Stratégia Transform.Together

Podľa jeho slov v oblasti produktivity chce spoločnosť patriť k tým najlepším. "Musíme dosiahnuť konkurencieschopné výnosy, aby sme mohli realizovať dôležité investície a zabezpečili tak pracovné miesta aj do budúcnosti. V Bratislave sa zamestnanci spoločnosti sústredia príkladne na efektivitu a produktivitu, z čoho sa môžu učiť aj ďalšie závody," povedal Tostmann.

Podľa Ralfa Sachta, predsedu predstavenstva Volkswagen Slovakia a člena predstavenstva pre technickú oblasť vo Volkswagene Slovakia, mienia aj naďalej v súlade so stratégiou Transform.Together podporovať dlhodobo etablovanú kultúru zameranú na zvyšovanie produktivity, ako aj ergonómie.

"V porovnaní s našou konkurenciou sa značka Volkswagen s ohľadom na manažment nákladov momentálne nachádza niekde uprostred, čo sťažuje investície. Naše procesy a štruktúry sú príliš komplexné. Aj pri štandardizácii v celosvetovom koncerne máme ešte rezervy. Preto teraz zavádzame jednotné štruktúry do všetkých závodov, ako aj jednotné a porovnateľné ukazovatele. V samotnej oblasti výroby máme potenciál efektivity spolu 2,6 miliardy eur v roku 2025," zdôraznil Tostmann.

Takmer o polovicu lepšia ekológia

Ekologické ukazovatele závodov chce značka zlepšiť o 45 percent v porovnaní s referenčným rokom 2010.

Volkswagen Slovakia vyrobil na Slovensku od roku 1991 viac ako päť miliónov vozidiel.

Je najväčším exportérom a zároveň najväčším súkromným zamestnávateľom. Zamestnáva 13 700 pracovníkov.

So spolupracovníkmi je najväčším prispievateľom do verejných rozpočtov. Spoločnosť preinvestovala na Slovensku už 4,35 miliardy eur.

Vyrába automobily Volkswagen Touareg, Audi Q7, Audi Q8, Porsche Cayenne, Volkswagen up!, Volkswagen e-up!, SEAT Mii, ŠKODA Citigo. Produkuje aj prevodovky, komponenty, ako aj zariadenia používané pri výrobe vozidiel.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Čo majú študovať naše deti, aby si v budúcnosti našli prácu?
  2. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  3. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  4. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  5. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie
  6. Mobil banking VÚB opäť bližšie k najlepšej bankovej aplikácii
  7. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti
  8. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád
  9. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre
  10. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia
  1. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  2. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  3. Moderný hotel, kde sa cítite ako doma
  4. Vedecká rada k 80. výročiu SvF STU v Bratislave
  5. Stavebná fakulta STU má učebňu na 3D tlač a virtuálnu realitu
  6. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  7. Hovoriaci systém priblíži zrakovo znevýhodneným expozíciu múzea
  8. Slovensko spieva koledy
  9. Workshop Inštitútu Ronalda Coasa na EU v Bratislave
  10. Stavbárska olympiáda 2018/19 vás očakáva
  1. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie 56 561
  2. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia 15 899
  3. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 13 096
  4. Takto vyzerá miesto, odkiaľ k nám putuje slovenské hovädzie 9 951
  5. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre 8 658
  6. Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur 5 775
  7. Geológ: recykláciu umelého kopca v Slnečniciach sledujeme denne 4 979
  8. Na školách potrebujeme kontroverznejšie témy. Byť ticho nepomáha 4 884
  9. Nový cestovný poriadok ŽSR z vášho regiónu v denníku SME 4 232
  10. Volkswagen radí: ako svietiť a čo s hmlovkami? 3 981

Téma: Autá Volkswagen


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Majiteľ Slotovej vily robí pre Siekela

Siekel býva v byte Nosáľa, ktorý mu predtým sám predal.

Dobré ráno

Dobré ráno: Slovensko príde o 100 miliónov eur, prečo sa tak stalo

Ministerstvo školstva čelí obvineniu.

DOMOV

Kočnerovi navrhnú sprísniť väzbu, vraj ovplyvňuje vyšetrovanie

Utajený svedok predložil dôkazy proti Kočnerovi.

Neprehliadnite tiež

Pellegrini: Z Bruselu zrejme dostaneme menej peňazí

Komisia navrhuje, aby sa eurofondy viazali na dodržiavanie zásad právneho štátu.

Trump nechce, aby Fed zvyšoval úrokové sadzby. Opäť vytiahol Obamu

Trump sa už viackrát pokúšal ovplyvniť rozhodovanie Fedu.

Podcast Za volantom

Za volantom: Čo kúpiť pod stromček pre motoristu

Internet ponúka neobmedzené možnosti na výber.

Hessel: Sme inovatívna firma, eurofondy sme mali získať

PATRIK HESSEL chcel založiť výskumné centrum na juhu Slovenska. Jeho firma sa prihlásila do výzvy na priemyselné vedecko-výskumné centrá, ale neuspela.

SaS napadne osobitný odvod na Ústavnom súde

Zákon o osobitnom odvode pre obchodné reťazce podľa SaS devastuje hospodársku súťaž.