SAN FRANCISCO. Instagram spúšťa novú sekciu videonahrávok s dĺžkou až 60 minút. Volá sa IGTV a podľa šéfa firmy Kevina Systroma je pre mobilné telefóny vhodnejšie ako kanál YouTube, informoval spravodajský server CNBC.
Instagram doteraz umožňoval prehrávať videá trvajúce maximálne 60 sekúnd. Nová platforma zatiaľ pobeží bez reklamy, ktorú ale firma neskôr nevylučuje.
Instagram, ktorý v roku 2012 kúpila spoločnosť Facebook za jednu miliardu dolárov, sa z aplikácie pôvodne vytvorenej pre zdieľanie fotografií rozrástol do služby, ktorú ľudia využívajú pre zdieľanie krátkych videonahrávok a posielanie odkazov.
Systrom novinárom oznámil, že počet aktívnych užívateľov jeho siete práve prekročil jednu miliardu mesačne, zatiaľ čo vlani v septembri to bolo 800 miliónov.
Užívateľom, ktorí chcú sledovať dlhé videá, stačí aktualizovať svoju existujúcu instagramovú aplikáciu. Samostatná aplikácia pre operačné systémy Android a iOS bude dostupná v priebehu niekoľkých týždňoch.
Loading
...