Coca-Cola chce v Japonsku predávať alkoholický nápoj, obsahoval by pálenku šóču

Zatiaľ nie je známe, kedy by sa mal nový produkt na japonskom trhu objaviť.

Coca Cola.(Zdroj: SITA/AP)

TOKIO. Americká spoločnosť Coca-Cola sa chystá uviesť na trh svoj prvý alkoholický nápoj. Stane sa tak po 125 rokoch svojej existencie. V súčasnosti experimentuje s prípravou limonády s nízkym obsahom alkoholu určenej pre japonský trh, píše britský denník The Daily Telegraph.

Coca-Cola je najväčším výrobcom nealkoholických nápojov na svete.

Nový produkt má patriť do skupiny nápojov, ktoré obsahujú japonskú pálenku šóču a ochutenú perlivú vodu. "Je to nápoj v plechovke a obsahuje alkohol. Zvyčajne sa vyrába z destilátu zvaného šóču a perlivej vody s nejakou príchuťou," upresnil prezident japonskej divízie Coca-Coly Jorge Garduňo.

Článok pokračuje pod video reklamou

Veľmi populárne sú tieto nápoje práve v Japonsku. Trhu momentálne dominujú japonské značky, napríklad Strong Zero, Highball Lemon či Slat.

"Doteraz sme v kategórii nápojov s nízkym obsahom alkoholu neexperimentovali, toto je ale príklad toho, ako pokračujeme v skúmaní príležitostí mimo naše kľúčové aktivity," dodal.

Garduňo prípravu nového nápoja označil za unikátny krok v histórii podniku. Upozornil, že vstup Coca-Coly do oblasti alkoholických nápojov sa pravdepodobne obmedzí len na Japonsko.

Nespresnil však, kedy by sa mal nový produkt na japonskom trhu objaviť.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  2. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  3. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
  4. Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo
  5. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy
  6. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  7. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  8. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  9. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  10. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  1. Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo
  2. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy
  3. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
  4. Brieždenie pod lomenicou
  5. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  6. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  7. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  8. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  9. Zlatý mok čapujú najlepšie v Prešove. Šarišským Majstrom výčapu
  10. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 14 961
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 13 247
  3. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 10 839
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov? 7 479
  5. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 5 549
  6. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska! 5 004
  7. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 406
  8. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste 3 914
  9. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy 3 528
  10. Najužitočnejšia appka 2 635

Téma: Coca Cola


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Je Rybanič whistleblower? Odborníci sa nezhodli

Rybanič chce názor Súdneho dvora Európskej únie.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Rozprávať nestačí, Fico potrebuje niečo vyhrať

Na jeho minulosť volič tak ľahko nezabudne.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Vietnamské bistrá u nás nie sú vietnamské

Ako sa ázijské bistrá zmenili za posledných dvadsať rokov.

Neprehliadnite tiež

Kapsch požaduje zrušenie zmluvy na prevázdku mýta v Česku

Zmluvu minister Dan Ťok podpísal podľa rakúskej firmy nezákonne.

Vlakovému dopravcovi hrozí za marenie inšpekcie miliónová pokuta

Ročné tržby majú vyše 200 miliónov eur.

Talianskú značka Versace predala rodina za takmer dve miliardy

Versace vytvoril niekoľko ikonických šiat. Jedny z nich mala na sebe hneď po rozvode aj princezná Diana.

Je to paráda. Vitana vyhrala spor o frázu zo známej piesne

Spor o slová z piesne sa začal v roku 2010.