Kampaň George si platí sporiteľňa, promuje nový internetbanking

Slovenská sporiteľňa oficiálne predstaví nový internetbanking a mobilnú aplikáciu o týždeň, niektorí klienti ich už využívajú.

Ilustračné foto. (Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. „Je taký pekný, šikovný a bystrý, že sa to (zatiaľ) nedá ani ukázať.“ To je v súčasnosti odpoveď na otázku, ktorá má vyvolať záujem o to, kto je George.

Otázka, kto je George je súčasťou teasingovej kampane (pozn. red.: ide o kampaň, ktorá chce vyvolať u publika zvedavosť a záujem), s ktorou sa v súčasnosti môžete stretnúť na internete, médiách či na zástavkach.

Slovenská sporiteľňa

Stojí za ňou najväčšia banka u nás — Slovenská sporiteľňa. Odhaliť, kto je George chce banka oficiálne až za deväť dní, teda 15. januára.

Už dnes je však možné nájsť tieto informácie na rôznych weboch, ktoré sa zaujímajú o nové technológie. A netají to už ani samotná banka.

„George je nové šikovné bankovanie, ktoré nahradí náš internetbanking,“ informuje hovorkyňa sporiteľne Marta Cesnaková. Dodáva, že už dnes Georgea využíva niekoľko tisíc pozvaných klientov.

Nový internetbanking George od Slovenskej sporiteľňe. (Kliknite - obrázok zväčšíte)Nový internetbanking George od Slovenskej sporiteľňe. (Kliknite - obrázok zväčšíte) (zdroj: )

Nová aplikácia

Rovnako majú možnosť testovať aj novú mobilnú aplikáciu s názvom George Go. V súčasnosti má zatiaľ banka dve aplikácie s názvom Platby a Účty.

Informácie o novej aplikácií ponúka aj obchod Google Play. George Go by mal služby oboch pôvodných aplikácií zjednotiť. Má mať jednoduchší dizajn a byť prehľadnejší.

Platba cez aplikáciu bude možná aj tradične manuálnym zadaním čísla účtu, ale aj tak, že klient fotoaparátom mobilu naskeduje poštovú poukážku, QR kód na faktúre či celý IBAN z obrazovky alebo papiera. Takúto službu už dlho ponúkajú aplikácie konkurenčných bánk.

Nová aplikácia sporiteľne bude mať aj vlastný adresár, ktorý si pamätá všetky údaje, ktoré človek už raz zadal. Povedzme, že začnete písať meno Peter a číslo účtu sa doplní automaticky.

Minerálka, nová štvrť či TV šou

Teasingová kampaň, ktorou sa snaží zaujať aj Slovenská sporiteľňa, je na Slovensku pomerne využívaný nástroj. Jej podstatou je to, že firma zo začiatku neodhalí, aký produkt kampaň promuje; zákazníci sa to dozvedajú až postupne podľa vývoja kampane.

V minulosti ňou vzbudzila záujem napríklad televízia RTVS pre šou Milujem Slovensko. Masívnu kampaň, v ktorej predstavoval súboj dvoch kuchárov, robil aj reťazec Lidl.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Platbami kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch
  2. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre
  3. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti
  4. Mobil banking VÚB opäť bližšie k najlepšej bankovej aplikácii
  5. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád
  6. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia
  7. Geológ: recykláciu umelého kopca v Slnečniciach sledujeme denne
  8. Volkswagen radí: ako svietiť a čo s hmlovkami?
  9. Nový cestovný poriadok ŽSR z vášho regiónu v denníku SME
  10. Nákupná cena dlhopisov bude čoskoro najnižšia v roku
  1. Kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch
  2. Autokamery Mio a navigace teď s 3letou záruční dobou
  3. Move in immediately, if you feel like it
  4. Predaj poistenia motorových vozidiel cez web rastie a bude rásť
  5. Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur
  6. Mobil banking VÚB opäť bližšie k najlepšej bankovej aplikácii
  7. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre
  8. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád
  9. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti
  10. Mio Spirit 7700 - autonavigace překvapuje super výbavou
  1. Nový cestovný poriadok ŽSR z vášho regiónu v denníku SME 20 754
  2. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia 14 453
  3. Takto vyzerá miesto, odkiaľ k nám putuje slovenské hovädzie 12 901
  4. Prehrieva sa vám mobil? Môžete prísť o peniaze 10 456
  5. Na školách potrebujeme kontroverznejšie témy. Byť ticho nepomáha 8 447
  6. Kramáre prešli zmenami. Detským pacientom viac chutí jesť 7 212
  7. Liek na obezitu v reklamách nenájdete 6 610
  8. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre 6 531
  9. Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur 5 548
  10. Geológ: recykláciu umelého kopca v Slnečniciach sledujeme denne 5 391

Téma: Banky


Hlavné správy zo Sme.sk

PREŠOV KORZÁR

Obvineného kanadského profesora sa zastávali aj matky dievčat (fotogaléria)

Mušinka: Tento prípad nie je detská pornografia.

Autorská strana Beaty Balogovej

Hovorme ešte o vražde, nie o Ficovej mediálnej tyranii

Prečo Fico a Danko opisujú novinárov ako agresívnu brigádu.

AUTORSKÁ STRANA TOMA NICHOLSONA

Slovensko po Gorile: Politika je skorumpovaná a Penta vlastní vyznamné médiá

Nové dôkazy budú dôležité, aj keď sa nedostanú pred súd.

DOMOV

Zastupoval šéfa polície, teraz nesmie vidieť jej tajomstvá

Policajný prezident obmedzil Málikovi prístup k utajovaným materiálom.

Neprehliadnite tiež

Výskum bleskov ušetrí podľa vedcov letiskám miliónové straty

Ohrozenie bleskmi je závažné najmä pri vzlietaní a pristávaní lietadiel.

Slovensko sa vďaka protikorupčným opatreniam PPA vyhlo pokute v desiatkach miliónov

Poľnohospodárska platobná agentúra odstúpila od 152 zmlúv.

ECB neporušila nákupom dlhopisov legislatívu Únie

Kontroverzný nákup dlhopisov je v súlade s európskymi zákonmi.

Eurokomisia je ochotná akceptovať taliansky deficit 1,95 percenta HDP

Taliani v posledných týždňoch ukázali ochotu znížiť schodok, nie je však jasné o koľko.