Kampaň George si platí sporiteľňa, promuje nový internetbanking

Slovenská sporiteľňa oficiálne predstaví nový internetbanking a mobilnú aplikáciu o týždeň, niektorí klienti ich už využívajú.

Ilustračné foto. (Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. „Je taký pekný, šikovný a bystrý, že sa to (zatiaľ) nedá ani ukázať.“ To je v súčasnosti odpoveď na otázku, ktorá má vyvolať záujem o to, kto je George.

Otázka, kto je George je súčasťou teasingovej kampane (pozn. red.: ide o kampaň, ktorá chce vyvolať u publika zvedavosť a záujem), s ktorou sa v súčasnosti môžete stretnúť na internete, médiách či na zástavkach.

Článok pokračuje pod video reklamou

Slovenská sporiteľňa

Stojí za ňou najväčšia banka u nás — Slovenská sporiteľňa. Odhaliť, kto je George chce banka oficiálne až za deväť dní, teda 15. januára.

Už dnes je však možné nájsť tieto informácie na rôznych weboch, ktoré sa zaujímajú o nové technológie. A netají to už ani samotná banka.

„George je nové šikovné bankovanie, ktoré nahradí náš internetbanking,“ informuje hovorkyňa sporiteľne Marta Cesnaková. Dodáva, že už dnes Georgea využíva niekoľko tisíc pozvaných klientov.

Nový internetbanking George od Slovenskej sporiteľňe. (Kliknite - obrázok zväčšíte)Nový internetbanking George od Slovenskej sporiteľňe. (Kliknite - obrázok zväčšíte) (zdroj: )

Nová aplikácia

Rovnako majú možnosť testovať aj novú mobilnú aplikáciu s názvom George Go. V súčasnosti má zatiaľ banka dve aplikácie s názvom Platby a Účty.

Informácie o novej aplikácií ponúka aj obchod Google Play. George Go by mal služby oboch pôvodných aplikácií zjednotiť. Má mať jednoduchší dizajn a byť prehľadnejší.

Platba cez aplikáciu bude možná aj tradične manuálnym zadaním čísla účtu, ale aj tak, že klient fotoaparátom mobilu naskeduje poštovú poukážku, QR kód na faktúre či celý IBAN z obrazovky alebo papiera. Takúto službu už dlho ponúkajú aplikácie konkurenčných bánk.

Nová aplikácia sporiteľne bude mať aj vlastný adresár, ktorý si pamätá všetky údaje, ktoré človek už raz zadal. Povedzme, že začnete písať meno Peter a číslo účtu sa doplní automaticky.

Minerálka, nová štvrť či TV šou

Teasingová kampaň, ktorou sa snaží zaujať aj Slovenská sporiteľňa, je na Slovensku pomerne využívaný nástroj. Jej podstatou je to, že firma zo začiatku neodhalí, aký produkt kampaň promuje; zákazníci sa to dozvedajú až postupne podľa vývoja kampane.

V minulosti ňou vzbudzila záujem napríklad televízia RTVS pre šou Milujem Slovensko. Masívnu kampaň, v ktorej predstavoval súboj dvoch kuchárov, robil aj reťazec Lidl.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kreditná karta – áno alebo nie
  2. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  3. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch?
  4. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí
  5. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček
  6. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru
  7. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho
  8. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky
  9. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom
  10. Arca Brokerage House s výrazným nárastom aktív pod správou
  1. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  2. MiddleCap Equity Partners a Mayfair Assets ukončili fúziu
  3. Súboj olympionikov na Malom Dunaji
  4. 5 tipov ako využiť ľahké priečky pri rekonštrukcii bytu
  5. Dvojitý diplom medzi EU v Bratislave a UNWE v Sofii
  6. Ustanovujúce valné zhromaždenie Alumni klubu EU v Bratislave
  7. Kreditná karta – áno alebo nie
  8. Nemusím sa na nikoho spoliehať
  9. Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení.
  10. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?
  1. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí 27 150
  2. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch? 9 071
  3. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho 8 358
  4. Kreditná karta – áno alebo nie 7 464
  5. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček 6 695
  6. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru 6 112
  7. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina? 5 692
  8. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky 4 802
  9. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou 4 715
  10. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom 3 972

Téma: Banky


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Peter Sagan ukázal silu. Po dlhom sóle je šiesty raz majstrom Slovenska

Sagan ušiel súperom a po dlhom úniku s prehľadom zvíťazil.

ŠPORT

Peter Sagan nedal nikomu šancu. Pozrite si jeho triumf

Slovák suverénne vyhral spoločné majstrovstvá Česka a Slovenska.

TECH

Motivátori radia hľadať svoju vášeň. Vedci hovoria, že je to zlá rada

Vášeň sa nedá nájsť, treba ju pestovať.

Neprehliadnite tiež

Ľudia musia vidieť hmatateľné výsledky. Kiska, Danko a Pellegrini sa stretli v diskusii

Denník SME pripravil predhľad z diskusie troch najdôležitejších ústavných činiteľov.

Priemerný starobný dôchodok narástol za posledný rok o trinásť eur

Nejde však o jediný typ dôchodku, ktorého priemerná úroveň sa zvýšila.

Banky hľadajú ľudí, lákajú ich na balíčky benefitov

Sektor naberá zamestnancov najmä na nové IT pozície, ale aj do pobočiek.

Národniari chcú, aby reťazce z obratu podporovali domáce výrobky

Andrej Danko tvrdí, že pôjde o osobitný odvod.

Pellegrini: V štáte nie je situácia, aby museli farmári ísť do ulíc

Premiér odmietol, že by sa Matečná alebo on sám báli prísť medzi farmárov.