Koncom leta Zľavomat.sk oznámil zmenu svojho majiteľa. Jeho akcie získal britský investor Secret Escapes. Časopis Forbes odhadol, že cena Zľavomatu bola nad sto miliónov eur.
Novým investorom pritom zľavový web získa nové možnosti. Do jeho portfólia pribudnú napríklad letenky, či zahraničné hotely.
„Našou najväčšou ambíciou ostáva slovenský trh a slovenskí zákazníci. Tu budeme chcieť postupne ukrajovať z koláča Bookingu,“ hovorí výkonný riaditeľ Zľavomat.sk ALEŠ MLÁTILÍK.
V rozhovore sa dočítate:
- Ako prebiehali rokovania s britským Secret Escapes
- Kto je typickým zákazníkom Zľavomat.sk
- Komu chce Zľavomat.sk konkurovať
Ako sa vlastne ponuka daného hoteliéra, či reštaurácie objaví na internete?
„Približne 60 až 70 percent firiem oslovíme my, zvyšok je dopyt. Konkrétne rokovania však závisia od segmentu. Napríklad pri cestovaní celý proces od prvého oslovenia trvá dva až tri týždne.“
Podľa čoho si vyberáte reštaurácie či hotely?
„Máme produktových špecialistov, ktorí každý deň premýšľajú len o tom, ako zákazníkovi priniesť niečo, o čom ešte nevie vo svojom okolí, alebo nejaký nový kvalitný hotel.
Kvalitu sme začali pred pár rokmi tvrdo vyžadovať nielen v turistickom priemysle. V posledných troch rokoch sa preto pravidelne lúčime s desiatimi až dvadsiatimi percentami hotelov, ktoré kvalitu nespĺňajú, keďže sme s nálepkou zľavového portálu začali tvrdo bojovať.“
Na základe čoho dnes zákazník nakupuje?
„Podľa dvoch aspektov – obsah a hodnotenie. Na základe nástroja, ktorý máme, vieme zistiť, že zákazník, kým sa rozhodne niečo kúpiť, vždy sa pozrie na hodnotenie konkrétneho produktu.“
Nájdu dnes zákazníci na Zľavomate extrémne lacné veci?