Šéf Zľavomatu: Chceme ponúkať letenky, či zahraničné hotely

Špecializovaný web získal v priebehu minulého roka nového investora - britskú spoločnosť Secret Escapes.

Výkonný riaditeľ Zľavomatu Aleš Mlátilík. (Zdroj: SME/Gabriel Kuchta)

Koncom leta Zľavomat.sk oznámil zmenu svojho majiteľa. Jeho akcie získal britský investor Secret Escapes. Časopis Forbes odhadol, že cena Zľavomatu bola nad sto miliónov eur.

Novým investorom pritom zľavový web získa nové možnosti. Do jeho portfólia pribudnú napríklad letenky, či zahraničné hotely.

„Našou najväčšou ambíciou ostáva slovenský trh a slovenskí zákazníci. Tu budeme chcieť postupne ukrajovať z koláča Bookingu,“ hovorí výkonný riaditeľ Zľavomat.sk ALEŠ MLÁTILÍK.

V rozhovore sa dočítate:

  • Ako prebiehali rokovania s britským Secret Escapes
  • Kto je typickým zákazníkom Zľavomat.sk
  • Komu chce Zľavomat.sk konkurovať

Ako sa vlastne ponuka daného hoteliéra, či reštaurácie objaví na internete?

Článok pokračuje pod video reklamou

„Približne 60 až 70 percent firiem oslovíme my, zvyšok je dopyt. Konkrétne rokovania však závisia od segmentu. Napríklad pri cestovaní celý proces od prvého oslovenia trvá dva až tri týždne.“

Podľa čoho si vyberáte reštaurácie či hotely?

„Máme produktových špecialistov, ktorí každý deň premýšľajú len o tom, ako zákazníkovi priniesť niečo, o čom ešte nevie vo svojom okolí, alebo nejaký nový kvalitný hotel.

Kvalitu sme začali pred pár rokmi tvrdo vyžadovať nielen v turistickom priemysle. V posledných troch rokoch sa preto pravidelne lúčime s desiatimi až dvadsiatimi percentami hotelov, ktoré kvalitu nespĺňajú, keďže sme s nálepkou zľavového portálu začali tvrdo bojovať.“

Na základe čoho dnes zákazník nakupuje?

„Podľa dvoch aspektov – obsah a hodnotenie. Na základe nástroja, ktorý máme, vieme zistiť, že zákazník, kým sa rozhodne niečo kúpiť, vždy sa pozrie na hodnotenie konkrétneho produktu.“

Nájdu dnes zákazníci na Zľavomate extrémne lacné veci?

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C58QC na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C58QC na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Rozhovory z denníka SME


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Minúta po minúte: Kičuru sa pýtali aj na kauzu s Bonulom, pochybenie odmietol

Ústavnoprávny výbor vypočúva kandidátov na ústavných sudcov.

DOMOV

Zsuzsovú obvinili v prípade ďalšej vraždy

Obvinenie súvisí s akciou NAKA na západnom Slovensku.

ŠPORT

Bude Škriniar najdrahší obranca sveta? Pre ľudí okolo neho je to výzva

Guľa hovorí, prečo je Škriniar žiadaný.

Neprehliadnite tiež

Slovákom na okraji spoločnosti chýba prístup k vzdelaniu. Problémom je aj zdravie

Zlý zdravotný stav sa prejavuje nižšou dĺžkou života a vyššou dojčenskou úmrtnosťou.

Podcast Index

Index: Zdaníme sladené? Liečenie stojí milióny a inde daň funguje

Sladené nápoje a iné výrobky zdaňuje už 14 štátov OECD.

Na bratislavskej hlavnej stanici sprevádzkovali nové výťahy

Prístup k výťahom je vybavený aj vodiacimi lištami a Braillovým písmom.