Volkswagen spojil interné dodávateľské závody do jednej divízie

Cieľom je zefektívnenie interných operácií s komponentmi.

Ilustračné foto.(Zdroj: SME-Tomáš Benedikovič)

WOLFSBURG. Koncern Volkswagen spojil svoje interné dodávateľské závody a podniky na výrobu komponentov do jednej divízie.

Nová divízia komponentov prekračujúca jednotlivé značky zahŕňa 56 fabrík po celom svete, ktoré vyrábajú napríklad prevodovky, motory alebo podvozky a celkovo zamestnávajú okolo 80-tisíc ľudí, uviedol dnes Volkswagen.

Zefektívnenie interných operácií

Cieľom je zefektívnenie interných operácií s komponentmi a urýchlenie prechodu na elektromobilitu v rámci celého koncernu.

Podľa informácií z interných zdrojov z koncernu nebude mať nová divízia vlastnú právnu formu ani sa neplánuje jej predaj alebo vstup na burzu.

Všetky pracovné zmluvy zostávajú platné. Šéfom divízie bude Thomas Schmall, ktorý doteraz viedol dodávateľské operácie kmeňovej značky Volkswagen.

Nové usporiadanie

Šéf Volkswagenu Matthias Müller už pri predstavovaní novej stratégie koncernu pred vyše rokom ohlásil, že chce nanovo usporiadať operácie s komponentmi.

"V podstate môžeme povedať, že našou súčasťou je jeden z najväčších automobilových dodávateľov na svete," povedal vtedy Müller.

V budúcnosti by sa malo predísť predovšetkým duplicitnej práci. Doteraz patrili dodávateľské závody k jednotlivým značkám, ale dodávali komponenty aj pre iné značky.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska
  2. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  3. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  4. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  5. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  6. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  7. Top First moment dovolenky na leto 2018
  8. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  9. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  10. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  1. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska
  2. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  3. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  4. Bezplatné rozšírenie do prehliadača
  5. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť.
  6. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  7. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  8. HB Reavis sťahuje žiadosť na pridelenie osvedčenia o Smart City
  9. Do zóny Nové Nivy v Bratislave pribudne projekt
  10. Ako sa zmenili autá za štvrťstoročie?
  1. Top First moment dovolenky na leto 2018 6 398
  2. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať 5 061
  3. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní 3 429
  4. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 3 172
  5. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 2 511
  6. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok 2 168
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 2 060
  8. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a. 1 748
  9. Ako pôjdu vlaky po novom? Mení sa cestovný poriadok 1 602
  10. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 574

Téma: Nemecko


Článok je zaradený aj do ďalších tém Autá Volkswagen

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Zbrane zo Slovenska znovu zabíjali v zahraničí

Hoci sa medzinárodná operácia začala už v marci, slovenského predajcu zbraní doteraz nikto nekontaktoval.

DOMOV

Rok 1994: Keď sa valec Mečiar naplno rozbehol krajinou

Vladimíra Mečiara z postup premiéra dvakrát odvolali a vždy sa vrátil.

DOMOV

Dobré ráno: Prečo islamisti strieľajú zbraňami zo Slovenska

Zbrane zo Slovenska zásobujú mafiánov.

KOMENTÁRE

Rusi odchádzajú, Sýria ďalej trpí

Účet za Sýriu sme už dostali a je ním vystrájanie dvoch veľmocí v úpadku.

Neprehliadnite tiež

Svetová banka prestane dotovať prieskum i ťažbu ropy a plynu

Svetová banka bude nahlasovať emisie skleníkových plynov z investičných projektov.

Érsekovi sa nepáči ďalší Počiatkov IT tender, dáva mu červenú

Informačný systém výstavby mala dodať spoločnosť Asseco za 64 miliónov eur.

Pellegrini: Základný problém Slovenska je veľký rezortizmus

Politici sa vraj musia prestať hašteriť o krátkodobých cieľoch a majú sa zaujímať o to, čo bude v roku 2030.

Časť skrachovanej nízkonákladovky Air Berlin prebral easyJet, dovolila to EÚ

Európska komisia uviedla, že táto akvizícia nevyvoláva obavy z narušenia hospodárskej súťaže.

Slovenského správcu domén SK-NIC kúpila britská firma

Britská firma avizuje, že v budúcnosti plánuje rozšíriť svoj slovenský tím.