RegioJet prepravil vlakmi na trase Bratislava - Komárno za pol roka 1,4 milióna ľudí

Najväčší nárast počtu cestujúcich zaznamenal dopravca v marci, keď posilnil kapacitu vlakov pridaním ďalších súprav.

Minister dopravy Árpád Érsek. (Zdroj: TASR/Michal Svítok)

BRATISLAVA. Súkromný dopravca RegioJet prepravil za prvý polrok tohto roka vo vlakoch na trase medzi Bratislavou a Komárnom 1,4 milióna cestujúcich.

Podľa hovorcu spoločnosti Aleša Ondrůja to v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka znamenalo nárast o 10 percent.

"Oproti minulému roku cestuje na trase Bratislava - Dunajská Streda - Komárno denne o 1000 ľudí viac," dodal Ondrůj.

Najväčší nárast počtu cestujúcich zaznamenal dopravca podľa jeho slov v marci, keď posilnil kapacitu vlakov pridaním ďalších súprav.

"Žlté vlaky vtedy prepravili 255.000 cestujúcich, čo predstavuje oproti rovnakému obdobiu v minulom roku nárast o rekordných 18 percent," vyčíslil hovorca. RegioJet začal prevádzkovať vlaky na trati Bratislava - Komárno v roku 2012 a vypravuje ich s dotáciou od štátu.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  3. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  4. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  6. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  7. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  8. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  9. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  10. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande
  1. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  2. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  3. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  4. Slávnostná imatrikulácia SvF STU v Bratislave
  5. Univerzita vyTVORená nápadmi študentov!
  6. Slovenské mestá môžu využiť eurofondy na zelené strechy
  7. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  8. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  9. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  10. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 12 065
  2. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 5 165
  3. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 4 197
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 3 131
  5. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 2 474
  6. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 1 968
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 941
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 882
  9. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 361
  10. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 1 209

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Oligarchovia v médiách nie sú filantropi, ide im o vplyv

Odborník na komunikáciu a mediálne štúdiá Václav Štetka hovorí, že oligarchovia médiá skupujú výhradne kvôli svojim záujmom.

KOMENTÁRE

Držme sa my len Ruska! Veď aj tam je Západ

Váhanie a spor v otázke MiG-ov naznačujú dvojtvárnosť Slovenska.

KOMENTÁRE

Nerobme z Kisku dobrého anjela, ide o princíp

To, čo sa urobilo v prípade prezidenta, očakávame aj pri vládnych kauzách.

Neprehliadnite tiež

Kyberútok na Komisiu pre cenné papiere mohli využiť na nelegálne obchodovanie

Softvér bol opravený rýchlo po tom, ako sa v roku 2016 odhalilo, že do neho prenikli hackeri. Avšak možnosť, že niekto mohol preniknutie využiť na dosiahnutie nelegálnych ziskov, sa zistila až minulý mesiac.

Európsky letecký trh je veľmi roztrieštený, potrebuje konsolidáciu

Európsky letecký trh predstavuje zhruba štvrtinu globálneho objemu prepravy.

Počet osobných bankrotov na Slovensku výrazne vzrástol

Posledné mesiace priniesli Slovensku rekordný počet osobných bankrotov.

Zlaté časy svetovej ekonomiky môžu potrvať až do roku 2020, tvrdí analytik

Súčasné obdobie v svetovej ekonomike môže byť najdlhšou konjunktúrou od druhej svetovej vojny.