Pri ceste do zahraničia vedie u Slovákov jednorazové cestovné poistenie

S poistnou udalosťou v rámci jednorazového cestovného poistenia má skúsenosť 26 percent ľudí.

Zürich.(Zdroj: FOTOLIA)

BRATISLAVA. V rámci druhov cestovného poistenia Slováci preferujú jednorazové cestovné poistenie. S poistnou udalosťou v rámci jednorazového cestovného poistenia má skúsenosť 26 % ľudí. Celoročné cestovné poistenie majú uzatvorené len jednotky percent ľudí.

Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia, ktorého sa zúčastnilo tisíc respondentov internetovej populácie starších ako 18 rokov.

Jednorazové poistenie pri cestách do zahraničia využíva 45 % ľudí, pričom na cesty po Slovensku si takéto poistenie uzatvára len necelá tretina.

Pätnásť percent necháva poistenie do zahraničia na cestovnú kanceláriu, desať percent je poistených celoročne a 6 % sa spolieha na to, že v prípade potreby využije v zahraničí svoje štandardné zdravotné poistenie.

V prípade dovoleniek trávených na Slovensku necelá tretia ľudí neuzatvára cestovné poistenie vôbec. Šestnásť percent sa spolieha na svoje štandardné zdravotné poistenie a len 8 % sa poisťuje prostredníctvom cestovnej kancelárie.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Legendárna Transsibírska magistrála
  2. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  3. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  4. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou
  5. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  6. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  8. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  9. Top First moment dovolenky na leto 2018
  10. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  1. Legendárna Transsibírska magistrála
  2. Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá
  3. Vianočný bázar chalaňov
  4. Vianočné mecheche 2017
  5. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov
  6. Študentskou osobnosťou Slovenska Ing. Martina Majorošová
  7. Majstrovstvá Stavebnej fakulty STU v Bratislave v plávaní 2017
  8. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať
  9. Beam Suntory zaznamenal silný rast predaja po zmene distribútora
  10. Zamestnanci a študenti EU v BA darovali radosť a vyčarili úsmev
  1. Legendárna Transsibírska magistrála 27 535
  2. Týchto 18 rád ako ušetriť som mal počuť ešte pred osemnástkou 6 929
  3. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém 3 806
  4. Naše mobilné bankovníctvo si prišli vyskúšať novinári z Rakúska 2 878
  5. Volkswagen a jeho štedrá nádielka modelov 2 705
  6. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 1 432
  7. Top First moment dovolenky na leto 2018 1 392
  8. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 326
  9. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 1 110
  10. Týchto 8 kritérií by mal kvalitný kolagén spĺňať 973

Téma: Prieskumy volebných preferencií


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Obľúbenejší ako Maradona v Neapole nikto nebol. Hamšík dokázal nevídanú vec

Slovák Marek Hamšík vyrovnal klubový rekord Diega Maradonu.

SVET

Brexit pokračuje. Druhá fáza môže skončiť aj referendom

Začínajú najväčšie obchodné rokovania histórie.

KOMENTÁRE

Pointou lyžovačky nie je obrat vlekárov

Keby sa Smer držal v týchto limitoch, žili by sme v šťastnej krajine.

EKONOMIKA

Premiér Fico otáča, odchod do penzie má dostať strop

V roku 2012 štát nastavil vek odchodu do dôchodku na strednú dĺžku dožitia.

Neprehliadnite tiež

Britských bankám hrozí, že po brexite stratia prístup na európsky trh

Dobrý pocit z prelomu na rokovaniach o brexite možno nebude mať dlhé trvanie.

Česi minú pred Vianocami v e-shopoch takmer 40 miliárd korún

Online obchody v Česku zažívajú najväčší nákupný nápor roka.

Fico otáča, odchod do penzie má dostať strop

V roku 2012 štát nastavil vek odchodu do dôchodku na strednú dĺžku dožitia.

Agentúra Fitch priznala Portugalsku plnú úverovú spoľahlivosť

Ratingová agentúra zvýšila úverovú dôveryhodnosť Portugalska o dva stupne.

Slováci obľubujú ručne vyrábané výrobky, kupujú ich však málo

Len malé percento Slovákov ich však kupuje pravidelne.