Hyundai chce zlepšiť svoju pozíciu v Číne

Nie tak dávno bol Hyundai a Kia na 3. mieste v rebríčku predaja zahraničných automobiliek.

Ilustračné foto(Zdroj: SITA, AP)

PEKING, SOUL. Juhokórejská automobilka Hyundai, ktorá na kľúčovom čínskom trhu zápasí s tlakom miestnych výrobcov a protikórejskými náladami, otvorí v Číne svoje prvé centrum na propagáciu značky.

Zároveň uvažuje nad montážou luxusných vozidiel Genesis na tamojšom trhu. Uviedli to zdroje oboznámené s plánmi firmy.

Cieľom je zlepšenie pozície značky Hyundai v Číne, kde mnohí považujú túto značku len za lacnejšieho výrobcu taxíkov.

Zhoršili si pozíciu

Nie tak dávno bola firma Hyundai a sesterská Kia na 3. mieste v rebríčku predaja zahraničných automobiliek.

V posledných mesiacoch ale protikórejské nálady v Číne v dôsledku rozmiestnenia amerického protiraketového systému THAAD, ale aj rastu konkurencie zo strany čínskych firiem pozíciu juhokórejských spoločností výrazne zhoršili.

Už pred zhoršením vzťahov podiel Hyundai/Kia na čínskom trhu zaznamenal prudký pokles. V minulom roku dosiahol 8,1 %, najmenej za posledných osem rokov. A tento rok sa situácia ešte viac zhoršila.

Nové centrum

V úsilí riešiť krízu identity Hyundai v septembri otvorí v Číne centrum, ktorého cieľom bude propagácia značky a zlepšenie pozície automobilky na trhu.

Podobné tri má v Soule a jedno v Moskve. Spomínané centrum plánovala firma už pred zhoršením vzťahov, teraz je však viac než potrebné.

Okrem toho firma uvažuje nad montážou niektorých modelov Genesis na čínskom trhu. Podľa dvoch zdrojov oboznámených s plánmi firmy by si tak znížila výšku dovozných ciel.

Predbežne chce vozidlá vyrábať z komponentov dovezených z Južnej Kórey, to je však podľa jedného zo zdrojov len prvý krok.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 13 558
  2. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 11 422
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 10 158
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 721
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 320
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 649
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 521
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 426
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 260
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 876

Téma: Hyundai


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Peter Sagan: Superstar made in Slovakia

Začínal na sestrinom bicykli, dnes zarába šesť miliónov ročne.

SVET

Minúta po minúte: Choďte a voľte, vyzval nemecký prezident

Schulz už odovzdal hlas, Merkelová pôjde k urnám poobede.

Neprehliadnite tiež

Londýnčania sú proti zrušeniu Uberu, petíciu podpísalo vyše pol milióna ľudí

Uber v Londýne dlhodobo čelí útokom tradičných taxikárov, podľa ktorých nerešpektujú bezpečnostné pravidlá, čím ohrozujú cestujúcich.

Fed sa chce zbaviť dlhopisov, ktoré nakupoval od krízy. Čo to prinesie?

Od októbra sa americká centrálna banka každý mesiac zbaví dlhopisov v hodnote 10 miliárd dolárov.