Lidl a Kaufland sa zas doťahujú v reklame. V skutočnosti sa obaja vychvaľujú

Lidl si uťahuje z inzercie, ktorú si Kaufland zaplatil, aby informoval verejnosť o striebornej medaile.

Ilustračné foto. (Zdroj: archív SME )

BRATISLAVA. Lidl cez sociálnu sieť zagratuloval konkurenčnej firme Kaufland za „pekné druhé miesto“ v súťaži projektov firemnej spoločenskej zodpovednosti. Spôsob, akým poblahoželal konkurentovi, sa nesie v duchu série vtipných kampaní, v ktorých sa vlastnícky spríbuznené reťazce naoko do seba navážajú.

Lidl reagoval na pôvodný inzerát Kauflandu, v ktorom sa pochválili ziskom druhého miesta v rámci súťaže Múza Merkura za kampaň Vložte kúsok zodpovednosti aj do nákupného košíka.

V rovnakej kategórii sa umiestnila na prvom mieste práve obchodná sieť Lidl. Konkurentovi preto pri gratulácii nezabudla pripomenúť, že práve oni zvíťazili v danej kategórii.

Článok pokračuje pod video reklamou

Cieľom súťaže, ktorá sa konala v rámci Slovak Retail Summite 2017, bolo oceniť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku, píše server Stratégie.sk.

Prečítajte si tiež: Kaufland a Lidl sa v reklame pustili do seba. Zámienkou sa stalo legendárne české sushi

Nejde o prvé doťahovanie sa týchto dvoch firiem, ktoré majú spoločného majiteľa - nemeckú skupinu Schwarz.

Do seba sa pustili napríklad na konci minulého roka, kedy sa Kaufland obul do Lidla v reklamnom spote. V ňom Kaufland ukazoval skupinku ľudí na domácej party, ktorá sa chystá jesť vlastnoručne pripravené sushi.

V paródii Lidlu si jedna z hostiek všimla, že namiesto čerstvej ryby dostala párok. Pán domáci sa zrejme inšpiroval legendárnym amatérskym receptom “levné sushi po česku”.

Po dvoch týždňoch od zverejnenia spotu na YouTube prišla reakcia Lidlu. Reťazec na Facebooku nasadil kampaň na párky, ktoré “naozaj ulahodia aj ako sushi, k pečivu, prívarkom, vajíčkam či do polievok,” pričom práve časť so sushi je extra zvýraznená žltou farbou.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 34 576
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 001
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 17 263
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 14 301
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 886
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 256
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 251
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 536
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 703
  10. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 667

Téma: Lidl


Článok je zaradený aj do ďalších tém Obchod a nakupovanie, Kaufland

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Prísne tajné. Ako sa zrodila najhoršia zbraň v dejinách

Ako sa vznikla najhoršia zbraň ľudstva.

ŠPORT

Sagan skončil v štrnástej etape štvrtý, po skvelom závere vyhral Fraile

Opäť zvýšil náskok v bodovacej súťaži.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

Neprehliadnite tiež

Podnik v Madride ponúka priestory na poludňajšiu siestu

Odpočinok v čase siesty láka čoraz viac zamestnancov, študentov aj turistov v Španielsku.

Rakúski hydinári zápasia s cenovým dumpingom zo zahraničia

V Rakúsku sa počet spracovateľských podnikov v priebehu 15 rokov znížil na polovicu.

Česko zažíva karavanový rozmach, dopyt rastie

Česi si čoraz viac volia dovolenku na domácom trhu namiesto zahraničnej.

Hirošima straší v Ružinov už vyše desaťročie

Z projektu Yosaria Plaza zostal len železobetónový skelet.

Nové Mesto má koncepciu rozvoja cyklistickej dopravy

Mestská časť si zadefinovala strategický materiál.