Skylink mení svoje logo, zaplatí zaň do dvoch miliónov eur

Nové logo je inšpirované štylizovaným kaleidoskopom, ktorý má symbolizovať programovú pestrosť ponuky Skylink.

Ilustračné foto.(Zdroj: Vladimir Simicek / SME)

PRAHA, BRATISLAVA. Satelitná televízia Skylink od mája mení svoje logo na slovenskom aj českom trhu. Spoločnosť za zmenu loga v oboch krajinách zaplatí jeden až dva milióny eur. Okrem toho dá Skylink niekoľko tisíc eur do sprievodnej reklamnej kampane. ČTK to povedali zástupcovia firmy M7 Group, ktorá Skylink prevádzkuje.

Nové logo je inšpirované štylizovaným kaleidoskopom, ktorý má symbolizovať programovú pestrosť ponuky Skylink a ostatných televíznych platforiem skupiny M7 Group. Šírka a pestrosť ponuky, z ktorej si vyberie naozaj každý divák, bude tiež jedným z hlavných motívov reklamnej kampane.

Článok pokračuje pod video reklamou

Rovnakou zmenou postupne prejdú aj ostatné televízne platformy v rámci spoločnosti M7 Group na ďalších piatich trhoch – teda v krajinách Beneluxu, v Rakúsku a v Nemecku.

"V uplynulých rokoch prešla celá skupina M7 Group významnou technologickú premenou. Vo všetkých krajinách, kde pôsobíme, sme prešli na vysielanie v HD kvalite a sprístupnili zákazníkom televízne vysielanie aj mimo dosahu tradičných satelitných a káblových operátorov, teda na tabletoch, telefónoch a počítačoch. Inovácie v oblasti produktov a služieb sa samozrejme snažíme premietať aj do našej komunikácie smerom von, k zákazníkom. Logo a vizuálny štýl celkovo chápeme ako dôležitú súčasť našej identity, "uviedol člen predstavenstva M7 Jaromír Glisník.

Prečítajte si tiež: Skylink opäť zvýšil servisný poplatok

Skylink má celkovo v Česku a na Slovensku 1,65 milióna zákazníkov, z toho asi jeden milión pripadá na Česko. Jeden milión užívateľov platí mesačné servisný poplatok a 650.000 si predpláca niektorý z programových balíčkov.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 16 865
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 15 830
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 974
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 582
  5. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 7 095
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 344
  7. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 6 017
  8. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 5 007
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 4 070
  10. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 2 811

Téma: Česká republika


Článok je zaradený aj do ďalších tém Slovensko

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Fico je späť, ako prvého vytrestá Kisku

Keď treba zmasakrovať ústavu, vždy sa nájde koalícia ochotných.

Stĺpček Petra Schutza

Pozícia Mayovej je už neudržateľná

Nepodarený summit významne zvyšuje pravdepodobnosť brexitu bez dohody.

Neprehliadnite tiež

Francúzi plánujú uľahčiť veľkým mestám zavedenie mýta pre autá

Paríž chce do roku 2030 zakázať vjazd naftových aj dieselových áut do mesta.

Majster tokár si na hotovú misku počká roky

Tokárov na Slovensku je málo. Najstarší z nich nástupcu nemá.

Imrecze: Nevidím dôvody na moje odvolanie pre túto kauzu

František Imrecze tvrdí, že mu zatiaľ nikto neponúkol post ministra financií.

Byty sú aj 2,5-krát drahšie ako pred pätnástimi rokmi

Bratislava, Trnava a Prešov ťahajú priemerné ceny.

Nákupná horúčka na realitnom trhu sa skončila, úplne vypredané nie je

Koľko sa oplatí investovať do predávaného bytu.