Skylink mení svoje logo, zaplatí zaň do dvoch miliónov eur

Nové logo je inšpirované štylizovaným kaleidoskopom, ktorý má symbolizovať programovú pestrosť ponuky Skylink.

Ilustračné foto.(Zdroj: Vladimir Simicek / SME)

PRAHA, BRATISLAVA. Satelitná televízia Skylink od mája mení svoje logo na slovenskom aj českom trhu. Spoločnosť za zmenu loga v oboch krajinách zaplatí jeden až dva milióny eur. Okrem toho dá Skylink niekoľko tisíc eur do sprievodnej reklamnej kampane. ČTK to povedali zástupcovia firmy M7 Group, ktorá Skylink prevádzkuje.

Nové logo je inšpirované štylizovaným kaleidoskopom, ktorý má symbolizovať programovú pestrosť ponuky Skylink a ostatných televíznych platforiem skupiny M7 Group. Šírka a pestrosť ponuky, z ktorej si vyberie naozaj každý divák, bude tiež jedným z hlavných motívov reklamnej kampane.

Článok pokračuje pod video reklamou

Rovnakou zmenou postupne prejdú aj ostatné televízne platformy v rámci spoločnosti M7 Group na ďalších piatich trhoch – teda v krajinách Beneluxu, v Rakúsku a v Nemecku.

"V uplynulých rokoch prešla celá skupina M7 Group významnou technologickú premenou. Vo všetkých krajinách, kde pôsobíme, sme prešli na vysielanie v HD kvalite a sprístupnili zákazníkom televízne vysielanie aj mimo dosahu tradičných satelitných a káblových operátorov, teda na tabletoch, telefónoch a počítačoch. Inovácie v oblasti produktov a služieb sa samozrejme snažíme premietať aj do našej komunikácie smerom von, k zákazníkom. Logo a vizuálny štýl celkovo chápeme ako dôležitú súčasť našej identity, "uviedol člen predstavenstva M7 Jaromír Glisník.

Prečítajte si tiež: Skylink opäť zvýšil servisný poplatok

Skylink má celkovo v Česku a na Slovensku 1,65 milióna zákazníkov, z toho asi jeden milión pripadá na Česko. Jeden milión užívateľov platí mesačné servisný poplatok a 650.000 si predpláca niektorý z programových balíčkov.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  3. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  4. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  5. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  6. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  7. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto
  8. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli
  9. Naša freestyle kajakárka: na majstrovstvá ideme tri baby
  10. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70%
  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  3. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  4. Salón architektov A0 – Coneco 2018
  5. Záhradný nábytok: aký materiál je najlepší?
  6. Životné jubileum prof. Ing. Jaroslava Valáška, PhD.
  7. OMV pozýva na pretekársky supervíkend na okruhu Slovakiaring
  8. Atos predstavil najúplnejšie 4G a LTE komunikačné riešenie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 9 622
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 9 149
  3. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 7 725
  4. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 184
  5. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 6 024
  6. Nie sme žiadni paštikári. Slováci už dovolenkujú inak 5 113
  7. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 4 350
  8. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli 4 199
  9. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto 3 494
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 3 137

Téma: Česká republika


Článok je zaradený aj do ďalších tém Slovensko

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Majstri sveta ťažia z Nemecka i Afriky. Esá Francúzov sú potomkami prisťahovalcov

Až 15 hráčov Francúzska nemá pôvod v Európe.

KOMENTÁR TOMÁŠA PROKOPČÁKA

To nie je o manželstve. Bojíte sa, že už nebudete výnimoční

A pritom stačí jednoduché: len sa podeliť.

Neprehliadnite tiež

Vedec: Skúmame obezitu. Naše telo je naprogramované na prejedanie sa

Pomocou behaviorálnych metód sa nám pri takmer nulových nákladoch podarilo priniesť do štátneho rozpočtu 200 miliónov libier, hovorí Luke Ravenscroft.

Kaufland skúša happy hour, na Slovensku to bežné nie je

Obchodné reťazce bojujú o zákazníkov rôznymi spôsobmi.

Teplé počasie oplyvnilo úrodu. Menej bude maku, obilnín aj zemiakov

Vysoké teploty a suchá trápili viaceré okresy.

Ekonomika Iránu sa zhoršuje. Chameneí zvolal naliehavú schôdzu

Irán sa obáva nových sankcií zo strany USA.

Globálny predaj osobných počítačov vzrástol, prvýkrát za šesť rokov

Vplyv na predaj osobných počítačov majú najmä smartfóny.