Šéf štátnych železníc robí zmeny, odvolal ekonomického riaditeľa

Dušan Šefčík, ktorý chvíľu šéfoval Železniciam Slovenskej republiky, skončil. Novým ekonomickým riaditeľom sa stal v sektore neznámy Juraj Tkáč

Železnice Slovenskej republiky modernizujú napríklad železničnú trať pri Trenčíne.(Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Dušan Šefčík, ktorý sa po výmene riaditeľa štátneho správcu tratí Železníc Slovenskej republiky tesne po minuloročných voľbách zosunul na stoličku ekonomického riaditeľa, po necelom roku vo svojej funkcii skončil.

Odvolal ho podľa informácií SME generálny riaditeľ spoločnosti Martin Erdössy. Ten do funkcie nastúpil v novembri po nástupe ministra dopravy Arpáda Érseka (Most-Híd).

Šefčík bol pritom dlhoročným ekonomickým riaditeľom firmy aj počas exministrov dopravy Jána Počiatka a dnešného šéfa Sociálnej poisťovne Ľubomíra Vážneho (obaja Smer). Chvíľu tiež firme počas Počiatkovej éry šéfoval.

„Môžem túto informáciu potvrdiť,“ povedala hovorkyňa Železníc Slovenskej republiky Martina Pavliková. Bližšie informáciu však štátna spoločnosť nekomentovala.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Rýchlejšia trať cez Trenčín opäť mešká, stavbári chcú nový termín

Novým ekonomickým riaditeľom firmy, ktorá spravuje železničné trate a väčšinu železničných staníc, sa stal Juraj Tkáč. V železničnom sektore ide pomerne o neznámeho človeka.

Železnice Slovenskej republiky patria medzi najväčších štátnych investorov. Modernizuje viaceré železničné trate od Trenčíne smerom na Žilinu.

Práve úsek pri Trenčine, medzi Zlatovcami a Trenčianskou Teplou patrí medzi dlhodobo problémové. Stavbári zo spoločnosti TSS Grade, ktorá je lídrom konzorcia, už mešká skoro rok a pol.

„Dúfam, verím, že Trenčín bude dokončený tento rok. Momentálne sa to rieši s dodávateľom, predbežne nám oznámil termín 10. mesiac roku 2017," povedal Erdössy vo februári.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  10. Kam do tepla v januári?
  1. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  5. Alarica – new business project in the market of shoes
  6. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  7. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  8. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  10. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 15 454
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 688
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 269
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 1 997
  5. Kam do tepla v januári? 1 756
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 388
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 326
  8. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 1 310
  9. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 912
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 898

Téma: Vlaky


Článok je zaradený aj do ďalších tém Železnice Slovenskej republiky

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Prečo sa Česi rozhodli vyhodiť vlastnú krajinu do povetria

Voliči Mariana Kotlebu a Miloša Zemana sa hnevajú na 21. storočie.

Neprehliadnite tiež

Ľudí bez práce je zas o čosi menej, nezamestnanosť klesla na 5,94 percenta

Od konca minulého roka je na Slovensku bez práce historicky najmenej ľudí od vzniku republiky.

RegioJet odvezie viac ľudí, na trase medzi Bratislavou a Komárnom pridal sedadlá

RegioJet v súčasnosti prepravuje na trase medzi Bratislavou, Dunajskou Stredou a Komárnom približne 2,7 až 3 milióny cestujúcich.

Odborári z KOVO v trnavskej automobilke odmietli Moderné odbory pre výroky jeho predsedu

Rozbuškou konfliktu malo byť vyjadrenie Smolinského na sociálnej sieti, v ktorom mal napadnúť odborový zväz KOVO ako celok.

Štát nakoniec nekúpi podiel v Štvorke, SIM-karty začne predávať aj mimo pôšt

Slovenská pošta mala predkupné právo na 20 percent akcií Swan Mobile, nakoniec ho nevyužije.