Deutsche Bank má stratégiu na výrazné zlepšenie svojho imidžu

Zmenou chce získať podporu investorov.

Sídlo Deutsche Bank vo Frankfurte. (Zdroj: TASR/AP)

FRANKFURT NAD MOHANOM. Deutsche Bank, najväčší nemecký úverový ústav, chce získať podporu investorov so zmenou svojej podnikateľskej stratégie.

Na konci minulého týždňa vedenie DB schválilo "pre trh signály, ktoré majú rozptýliť pochybnosti o sile našej odolnosti," uviedol dnes personálny šéf ústavu Karl von Rohr na bankovom rokovaní vo Frankfurte nad Mohanom. Vlani na jeseň sa totiž objavili obavy o solídnosť ústavu, a tak došlo k rekordnému prepadu kurzu jeho akcií pod 10 eur.

V nedeľu schválilo vedenie DB súbor opatrení, ktoré by mali viesť k zmene jej imidžu. Konkrétne dcéra Postbank sa na rozdiel od pôvodných zámerov nepredá, ale začlení sa do podnikania pre súkromných klientov a firmy. Časti správy majetku sa budú kótovať na burze, aby si finančný koncern zabezpečil prílev čerstvých peňazí. Asi 8 miliárd eur chce koncern získať predajom nových akcií.

DB a Postbank majú spolu 20 miliónov súkromných klientov. Rohr povedal, že sa ústav bude intenzívne venovať digitalizácii svojich služieb a časom sa stane technologicky veľmi vyspelou inštitúciou.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  2. K-Classic – značka, ktorá pomáha!
  3. Recept na príjemné ráno od „majstra rozkoší“ Daniela Nekonečného
  4. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  5. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  6. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  7. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  8. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  9. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  10. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  1. Recept na príjemné ráno od „majstra rozkoší“ Daniela Nekonečného
  2. K-Classic – značka, ktorá pomáha!
  3. Pred 25 rokmi musela byť jazdenka zo západu
  4. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  5. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  6. Cíťte sa v priestore príjemne
  7. Ktorý odšťavovač má najvyššiu výťažnosť?
  8. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  9. Ako si vybrať wc a umývadlo?
  10. Poslanec M. Borguľa bojuje proti netransparentnému tendru
  1. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty 9 238
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 4 588
  3. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 4 530
  4. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 4 164
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 768
  6. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 3 507
  7. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 2 935
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 2 908
  9. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 1 976
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl? 770

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Slovensko ako Švajčiarsko, hotová diaľnica. Politici sľubujú, voliči im veria čoraz menej

Denník SME pred troma mesiacmi spustil projekt Sluby.sme.sk, kde odhaľuje nesplnené sľuby politikov.

KOMENTÁRE

Politici sú tiež len zamestnanci

Sľuby politikov nemôžu mať hodnotu nevkusných predvolebných nálepiek

KOMENTÁRE

Diabol, z ktorého sa zrodil boršč

Nebezpečná invázna rastlina zaplavila Rusko. Skúsenosti s ňou má aj Slovensko.

DOMOV

Plavčan na tlačovej konferencii nehovoril pravdu

Minister povedal, že kritériá boli známe v 2015. Schválené boli o rok neskôr.

Neprehliadnite tiež

Vo Volkswagene začínajú opäť vyjednávať, teraz u špeditérov

Moderné odbory idú vyjednávať vyššie platy aj pre pracovníkov administratívy a špeditérov.

Šéf Applu vraj sľúbil Trumpovi, že postaví v USA tri veľké továrne

Výstavba troch výrobných závodov by bola pre Apple nevídaným rozhodnutím. Firma teraz vlastní len jednu továreň.

Lacnejšie dovolenky a letenky. Česi si užívajú silnú korunu

Lacnejšie sú pre Čechov predovšetkým zájazdy od zahraničných cestovných kancelárií.

Kečup z českého Lidla obsahoval o polovicu menej paradajok, než mal

S privátnou značkou kečupu mal minulý týždeň problém aj Kaufland.