BRATISLAVA. Zaobchádzate s nami ako s handrami, žmýkate z nás peniaze a používate praktiky šmejdov. Ste nekorektní a my s vami definitívne končíme.
Aj takéto reakcie sa objavili na sociálnych sieťach po tom, čo spoločnosť UPC oznámila svojim klientom, že im mení služby a zvyšuje ceny.
Oficiálnym dôvodom je, že chce skvalitniť a zjednodušiť ponuku, no podľa odborníkov je za tým spoplatnenie televízie Markíza a Joj.
Uprostred viazanosti
Zákazníkom UPC prišiel v posledných týždňoch list, v ktorom im firma oznamuje, že od 1. apríla ruší ich pôvodné služby a mení ich na nové.
Týka sa to všetkých internetových, televíznych služieb a ich kombinácií, ktoré si ľudia vzali pred januárom 2017. V súvislosti s tým im zvyšuje ceny, niekomu o pár centov, inému aj o niekoľko eur.
Firma to robí uprostred viazaností, takže aj zákazníci, ktorí mali garantovanú službu a cenu na určitý čas, sa s ňou budú musieť rozlúčiť. Od apríla im firma zriadi novú službu a nastaví im novú, jednoročnú viazanosť, ktorá sa bude automaticky obnovovať.