Baťa chce preraziť aj vo veľkoobchode. Čo to prinesie ľuďom?

Firma Baťa hľadá veľkoobchodných partnerov, ktorí by predávali jej topánky.

Ilustračné foto.(Zdroj: SME - GABRIEL KUCHTA)

BRNO. Firma Baťa sa rozhodla vstúpiť na veľkoobchodný trh a ponúknuť svoje topánky aj lokálnym predajcom obuvi. Znamená to, že si ich ľudia kúpia nielen v značkových predajniach Baťa, ale aj v ďalších obchodoch. Na pulty by sa tak malo dostať výrazne viac modelov ako v súčasnosti.

Firme by to malo priniesť ďalšie tržby, povedal manažér predaja Viktor Dohnal na brnianskych veľtrhoch módy Styl a Kabo. Cieľom je, aby podiel veľkoobchodu na celkových tržbách dosiahol desať percent. „To by bolo veľmi dobré,“ povedal Dohnal.

Článok pokračuje pod video reklamou
Prečítajte si tiež: V obchodoch sa kopia nekvalitné topánky, rozpadnú sa za pár týždňov

S prienikom na veľkoobchodný trh je však Baťa len na začiatku. Aby sa zviditeľnila, firma prvýkrát prišla na veľtrh Kabo, kde sa snažila nájsť veľkoobchodných partnerov.

„Začať z ničoho je pomerne ťažké, preto treba prísť na výstavu. Kabo je jediná v Česku,“ odôvodňoval Dohnal.

Baťa v súčasnosti prevádzkuje zhruba 70 predajní v Česku a 30 na Slovensku. Ako akciová spoločnosť vznikla v roku 1991 a nadviazala na výrobu národného podniku Svit. Jej jediným akcionárom je v súčasnosti holandský International Footwear Investment B.V.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  2. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  3. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  4. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Ochrana pred tropickou horúčavou
  7. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  9. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  10. Škôlka od srdca
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 16 808
  2. Vizuálny smog je problém 10 210
  3. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 5 369
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 5 223
  5. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 652
  6. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 3 302
  7. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 276
  8. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 969
  9. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 2 721
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 633