Érsek zopakuje súťaž na prezentáciu Slovenska v cudzine

Do súťaže sa podľa ministerstva zapojila iba jedna firma.

Minister dopravy Árpád Érsek.(Zdroj: TASR - Michal Svítok)

BRATISLAVA. Ministerstvo dopravy zopakuje súťaž na marketingovú prezentáciu Slovenska v zahraničí. Súťaž vyhlásila v novembri minulého roku ešte Slovenská agentúra pre cestovný ruch a cenu za zákazku odhadovala vo výške 2,75 milióna eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH).

Podľa rezortu dopravy sa však do nej zapojila len jedna firma, ministerstvo sa preto v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní rozhodlo súťaž zrušiť a vypísať ju znova.

"Mojím cieľom je, aby sa do súťaží v rezorte dopravy zapájalo čo najviac firiem, a preto som sa rozhodol súťaž zopakovať," konštatoval minister Árpád Érsek (Most-Híd). Chce, aby bolo o Slovensku aj naďalej v zahraničí počuť a aby bolo pre turistov atraktívnou destináciou.

Článok pokračuje pod video reklamou

Predmetom súťaže mala byť propagácia cestovného ruchu predovšetkým na zahraničných výstavách a v médiách na obdobie dvoch rokov.

Slovensku sa pritom podľa ministerstva v oblasti cestovného ruchu darí. "Doterajšie štatistiky za prvých deväť mesiacov roka 2016 ukazujú, že Slovensko má z pohľadu vývoja cestovného ruchu za sebou veľmi úspešný rok," uviedla hovorkyňa rezortu dopravy Karolína Ducká. V tom období podľa jej slov navštívilo jednotlivé regióny Slovenska v priemere o takmer 19 % turistov viac než za rovnaké obdobie roka 2015.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  2. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  3. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  4. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Ochrana pred tropickou horúčavou
  7. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  9. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  10. Škôlka od srdca
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 16 808
  2. Vizuálny smog je problém 10 210
  3. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 5 369
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 5 223
  5. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 652
  6. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 3 302
  7. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 276
  8. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 969
  9. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 2 721
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 633

Téma: Slovensko


Hlavné správy zo Sme.sk

AUTO

Vývojár palív v F1 pre SME: Niekedy vieme viac ako technici

Benoit Poulet už začína vyvíjať benzín na budúci rok.

Autorská strana Beaty Balogovej

Sme notorickí začiatočníci v tom, ako hovoriť o smrti

Na príchod dieťaťa sa systematicky pripravujeme, ale umieranie ukrývame ako nejaké zlyhanie.

DOMOV

Kiska podľa šéfa SIS nebol kompetentný vedieť o únose

Kompetentná nebola ani prokuratúra.

Neprehliadnite tiež

Nebankovky našli nový biznis model v minipôžičkách za extrémny úrok

Nekalé praktiky pri požičiavaní peňazí nezmizli.

Železnice chcú otestovať mobilnú aplikáciu na dobrovoľníkoch

Šancu má prvých päťsto dobrovoľníkov.

České Tesco utlmí v krajine svoj biznis, skráti otváracie hodiny

Česi údajne v neskorých hodinách nenakupujú.

Turecká kríza podporuje dolár, ten je najsilnejší za uplynulý rok

Prepad tureckej líry negatívne zasiahol euro.