Procter & Gamble zvýšil zisk viac než dvojnásobne

Spoločnosť tak prekonala odhady ekonómov, ktorí počítali s nižším rastom upraveného zisku.

Ilustračné foto(Zdroj: SITA, AP)

CINCINNATI. Americká spoločnosť Procter & Gamble oznámila za 2. kvartál súčasného obchodného roka rast zisku na viac než dvojnásobok, k čomu do veľkej miery prispeli výsledky v divízii zdravotníckych produktov.

Svetový výrobca spotrebného tovaru uviedol, že za 2. štvrťrok obchodného roka 2016/2017, čo znamená od októbra do konca decembra, dosiahol zisk 7,88 miliardy USD (7,41 miliardy eur). Na akciu to predstavuje 2,88 USD. V rovnakom období predchádzajúceho obchodného roka spoločnosť zaznamenala zisk 3,21 miliardy USD (1,12 USD/akcia).

Upravený zisk, teda bez započítania jednorazových položiek, sa zvýšil na 1,08 USD z 1,04 USD v 2. kvartáli obchodného roka 2015/2016. Spoločnosť tak prekonala odhady ekonómov, ktorí počítali s rastom upraveného zisku na 1,06 USD/akcia.

Tržby však mierne klesli zo 16,92 miliardy na 16,86 miliardy USD, pod čo sa do veľkej miery podpísali nepriaznivé kurzové vplyvy. Napriek tomu spoločnosť splnila očakávania ekonómov aj v prípade tržieb, keďže tí počítali s poklesom tržieb na 16,77 miliardy USD.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Divoký Island: cesta ostrovom ľadu a ohňa
  1. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  2. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  3. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  4. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  5. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  6. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  7. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  8. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  9. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  10. Denník SME oslavuje 25 rokov rekordným počtom predplatiteľov
  1. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 11 989
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 5 816
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 5 005
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 999
  5. Kam do tepla v januári? 2 525
  6. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 2 403
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 353
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 213
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 306
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život 1 083

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Diskriminácia, sťažujú sa veriaci na nový poplatok za sobáš

Za cirkevný sobáš sa doteraz matričný poplatok neplatil, kresťanským aktivistom sa jeho zavedenie nepáči. Ministerstvo vnútra im sľubuje stretnutie.

DOMOV

Dobré ráno: Fico je fašista, odkazuje Harabin

Konšpirácie už nestačia, Harabina chcú za prezidenta

KOMENTÁRE

Profesionálni kresťania objavili novú diskrimináciu

Úrady si účtujú poplatok za akýsi administratívny úkon.

Neprehliadnite tiež

Čínska ekonomika prekvapila analytikov, potiahol ju zahraničný obchod

Vlaňajšie zrýchlenie čínskej ekonomiky bolo prvé od roku 2010.

Spoločnosť Apple investuje do ekonomiky USA stovky miliárd dolárov

Firma Apple chce do USA premiestniť časť z hotovosti, ktorú má v zahraničí.

Ekonomika USA do začiatku roka 2018 dynamicky rástla

Rast miezd a cien bol v USA mierny a situácia na trhu práce bola napätá.

PSD2: Bez zvolenia banky nič neprevedú

Históriu transakcií uvidia tretie strany aj bez autorizácie klienta.

PSD2: Treba ustrážiť, komu dávate súhlas a na čo

Osobné údaje klientov budú môcť noví hráči speňažiť, napríklad podľa histórie transakcií môžu lepšie cieliť reklamu.