Dovolenku kupujeme cez weby so zľavami, ako postupovať pri reklamácii?

Pri výbere dovolenky sú dôležité aj recenzie predchádzajúcich zákazníkov.

Ilustračné foto.(Zdroj: TASR/AP)

BRATISLAVA. Čoraz viac Slovákov preferuje výber dovolenky online. Cez portál Zľavomat.sk si pobyt kúpilo vyše 110- tisíc Slovákov.

Štefan Miho, marketingový manažér portálu radí zákazníkom, na ktoré veci si majú dávať pozor a ako pobyt reklamovať.

Overte si hotel

„Vyberajte pobyty len u overených predajcov,“ vysvetľuje Miho. Podľa neho je garanciou kvality rýchle vyriešenie problému k spokojnosti zákazníka.

Pri výbere dovolenky sú dôležité aj recenzie predchádzajúcich zákazníkov.

Pri kúpe dovolenky z neoverených stránok by si zákazníci mali dávať pozor najmä na dostupnosť hotela. Pred rezervovaním by si mali overiť, či je hotel v danom termíne naozaj voľný.

Podľa Mihu by samotný portál mal najprv zistiť, či hotel nemá negatívne referencie, alebo či pred akciou nezmenil ceny.

Ako reklamovať dovolenku?

V prípade nespokojnosti by ste mali situáciu riešiť priamo na mieste s personálom hotela alebo delegátom cestovnej kancelárie.

Dôležité je vždy na mieste spísať záznam o reklamácii chybných služieb alebo o nevyhovujúcich podmienkach, na ktorom je potrebné uviesť meno, kód zľavového kupónu, opis problému a jeho riešenie zo strany poskytovateľa služby.

Miho ďalej radí nedostatky nafotiť, aby vám poslúžili ako dôkazový materiál. Sťažnosť je potrebné potvrdiť od poskytovateľa pečiatkou a podpisom a poslať na zákaznícku podporu. Následne sťažnosť preverí a vyhodnotí zľavový portál.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  7. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Rastie nám pokrivená generácia?
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  1. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  2. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  7. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  8. Detské zúbky sú veda
  9. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 561
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 3 152
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 640
  4. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 2 627
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 914
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 158
  7. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 156
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 145
  9. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 982
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 932

Téma: Online prenosy


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Menej rande, alkoholu aj sexu. Súčasná doba predlžuje dospievanie

Dnes je dvadsaťpäťka novou osemnástkou, tvrdí dlhodobý výskum adolsentov.

EKONOMIKA

Obchody už nechcú zbytočne vyhadzovať potraviny

Reťazce vyhadzujú tony potravín, mnohé končia v koši zbytočne.

Neprehliadnite tiež

Volvo Cars natlačí do závodu v Južnej Karolíne miliardu dolárov

Volvo je v poradí tretím veľkým výrobcom áut, ktorý prichádza do Južnej Karolíny.

Čínská Alibaba chce vybudovať globálnu logistickú sieť, investuje miliardy

Alibaba, ktorá patrí k jednej z najhodnotnejších spoločností v Ázii, profituje z pokračujúceho apetítu čínskych spotrebiteľov.

Obchody už nechcú zbytočne vyhadzovať potraviny

Reťazce vyhadzujú tony potravín, mnohé končia v koši zbytočne.

Domáce výrobky už nebudú neznáme. Tesco im venuje regál

Projekt na podporu domácich výrobcov už ohlásil aj obchodný reťazec Kaufland.