Tri štvrtiny Slovákov vlastnia vernostné karty, majú ich najmä ženy

Väčšinou ich majú ženy a ľudia vo veku 31 až 50 rokov.

Ilustračné foto(Zdroj: SME - Jozef Jakubčo)

BRATISLAVA. Obchody zvyknú lákať do svojich predajní ľudí pomocou rôznych vernostných programov a jednou z často využívaných foriem sú aj vernostné karty. Tie v súčasnosti vlastnia približne tri štvrtiny, teda 75 % Slovákov.

Väčšinou ich majú ženy a ľudia vo veku 31 až 50 rokov, tiež obyvatelia väčších miest a ľudia s vyšším vzdelaním a príjmom. Vyplýva to z prieskumu, ktorý uskutočnila agentúra TNS Slovakia v roku 2015 na vzorke viac ako 4500 respondentov vo veku od 15 do 65 rokov.

Výsledky prieskumu tiež ukázali, že medzi najobľúbenejšie patria karty obchodných reťazcov, v ktorých ľudia najčastejšie nakupujú. Z tých ľudí, ktorí vlastnia vernostné karty, majú dve tretiny, teda 65 %, len zopár kariet, a tie zároveň aj pravidelne využívajú.

Pritom 11 % vlastníkov vernostných kariet má veľké množstvo kariet, z nich má však len pár obľúbených, ktoré používa pravidelne. Prieskum tiež ukázal, že 9 % ľudí vlastní veľké množstvo kariet a snaží sa ich používať viac-menej všetky. "A 15 % vlastníkov kariet väčšinou ani nenapadne vernostné karty použiť," vyplýva z prieskumu.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 15 540
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 12 827
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 10 015
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 584
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 399
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 856
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 481
  8. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 464
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 296
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 1 020

Téma: Obchod a nakupovanie


Článok je zaradený aj do ďalších tém Prieskumy volebných preferencií

Hlavné správy zo Sme.sk

TECH

Astronautka z NASA: Vidieť Zem oproti čiernote vesmíru je neuveriteľné

Ako vyzerá tréning a ako sa astronauti pripravujú na zlyhania.

SVET

Minúta po minúte: Merkelová môže byť štvrtýkrát kancelárkou

Jej konzervatívci vedú nad druhými socialistami Martina Schulza.

SVET

Merkelová bude pokračovať. Nikto však nevie ako, hovorí analytik

Nemecká kancelárka je istou víťazkou nedeľných volieb už teraz.

Neprehliadnite tiež

Fed sa chce zbaviť dlhopisov, ktoré nakupoval od krízy. Čo to prinesie?

Od októbra sa americká centrálna banka každý mesiac zbaví dlhopisov v hodnote 10 miliárd dolárov.

Do Prahy dorazili čínske bicykle ofo, ide o najväčšiu bikesharingovú službu na svete

Obyvatelia Prahy môžu zadarmo jazdiť na bicykloch od firmy ofo. Stačí im na to len mobilný telefón.

V Bratislave otvorili pizzeriu Domino´s, druhú najväčšiu sieť na svete

Pizzeria Domino´s má v hlavnom meste problém s doručovaním.