Textile House: Značkami sme posadnutí, hľadáme ich aj v sekáčoch

V sieti Textile House, ktorá má na Slovensku 47 second handov, sa ročne urobí vyše 2,5 milióna nákupov. O tom, čo si zákazníci najčastejšie kupujú a čo sa robí s nepredanými vecami, hovorí obchodná riaditeľka spoločnosti Milada Hanzalíková.

Milada Hanzalíková, obchodná riaditeľka siete second handov Textile House.(Zdroj: Archív Milady Hanzalíkovej)

Aký je typický slovenský zákazník, ktorý nakupuje vo vašich second handoch?

Je to vyše 30-ročná žena, ktorá si chce kúpiť čo najviac oblečenia za čo najmenej peňazí. Mýtus o tom, že k nám chodia nakupovať chudobní ľudia alebo sociálne prípady, skutočne neplatí. Medzi našimi zákazníčkami sú práve ženy, ktoré si povedia, že chcú minúť povedzme 50 eur, za čo si u nás kúpia aj 10 či 15 vecí.

Textile House má predajne aj v ďalších šiestich krajinách. Čím sa líšia naši zákazníci napríklad od Poliakov, Srbov či Rumunov?

Slovenky sú extrémne náročné na módnosť. Kým v ostatných krajinách sa ľudia pozerajú najmä na kvalitu oblečenia, u nás letí všetko trendové, na čom je značka. Sme národ posadnutý značkami.

Znamená to, že do našich second handov dávate viac značkových vecí ako do iných krajín?

Nie, to nedokážeme ovplyvniť. Tovar nakupujeme na tony, takže vopred nevieme, či sa v zásielke objaví aj niečo značkové. Vidíme to skôr na chovaní slovenských zákazníčok, ktoré prezrú celú predajňu a hľadajú značky. Povedzme v Srbsku by to ľudia nerobili.

V ďalšej časti textu sa dozviete, či sa sekáčom oplatí predávať oblečenie za 50 centov, čo si Slovenky kupujú najviac a kde končí oblečenie, ktoré sa u nás nepredá.

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa preplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom SME1 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa preplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom SME1 na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 20 800
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 6 519
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 5 624
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 309
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 2 023
  6. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 982
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 895
  8. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 850
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 744
  10. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 1 224

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Čo si o autokamerách myslí polícia a môže ísť video na Facebook?

Autokamery snímajú aj poznávacie značky a tváre ľudí, s videami preto treba narábať opatrne.

DOMOV

Smer opúšťajú nitrianski členovia, nepáčia sa im kšefty

Predseda miestneho klubu je nespokojný.

KOMENTÁRE

SPD či FDP, to je otázka

Ak skončí SPD zase ako menšia vládna strana, z tieňa kresťanských demokratov nevylezie nikdy.

Neprehliadnite tiež

Eset odhalil novú špehovaciu kampaň

Novú špehovaciu kampaň zaznamenal Eset v siedmich krajinách.

Draghi: Nezamestnanosť mladých je vysoká, Európa to musí riešiť

Medzi hlavné príčiny vysokej miery nezamestnanosti mladých v niektorých krajinách eurozóny patria segmentácia pracovného trhu a slabé odborné vzdelávanie.

Uber v Londýne zrejme skončí, úradníci mu od októbra neobnovili licenciu

Rozhodnutie neobnoviť kontroverznej taxislužbe licenciu podporil aj starosta Londýna spolu s komunitou tradičných taxikárov.

Mercedes-Benz investuje miliardu dolárov do výroby elektrických áut v USA

Automobilka oznámila, že tým vytvorí 600 pracovných miest.