Volkswagen zníži počet modelov na menej ako 300

Opatrením chce vedenie koncernu korigovať niektoré chybné rozhodnutia svojich predchodcov.

(Zdroj: Volkswagen)

WOFSBURG. Koncern Volkswagen (VW) pripravil zmenu svojej podnikateľskej stratégie a v rámci nej aj zníženie počtu modelov, ktoré bude ponúkať zákazníkom. Vo víkendovom vydaní o tom informuje nemecký denník Handelsblatt. V súčasnosti je v jeho výrobnom sortimente 340 modelov a po plánovaných zmenách by ich malo zostať menej ako 300.

Z výrobného programu by mali ubudnúť modely, ktorých odbyt je slabý. Opatrením chce vedenie koncernu korigovať niektoré chybné rozhodnutia svojich predchodcov. V posledných rokoch totiž koncern rýchlo rozširoval paletu modelov v úsilí získať ďalších a ďalších zákazníkov. Cieľom postupu bolo, aby sa Volkswagen stal svetovou jednotkou v počte vyrobených vozidiel za rok.

Čím bol však výrobný sortiment VW širší, tým viac sa sťažovali podmienky na jeho riadenie. Stratégiou 2025 sa má dosiahnuť nová štruktúra základných modelov koncernu. Stratégiu tento týždeň vo štvrtok (16.6.) predstavil verejnosti šéf VW Matthias Müller. Uviedol, že VW sa bude systematicky venovať vývoju a výrobe elektromobilov.

 

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  3. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  7. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  10. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  1. Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  7. Alarica – new business project in the market of shoes
  8. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  9. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  10. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 10 238
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 059
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 036
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 2 431
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 006
  6. Kam do tepla v januári? 1 693
  7. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 480
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 354
  9. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 156
  10. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 917

Téma: Nemecko


Článok je zaradený aj do ďalších tém Autá Volkswagen

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Najdrahšiu kampaň mal Kusý, čísla za plagáty však nesedia

Most-Híd minul podľa oficiálnej správy na kampaň v župných voľbách najviac, no do nákladov zarátal aj sumy na vlastnú propagáciu.

KOMENTÁRE

Stačilo by, keby sa nekradlo. Základy politického hochštaplerstva

Politici neprestanú nepoctivo zavádzať.

KOMENTÁRE

Chceme viac detí v odborných školách? Tak sa o tom bavme

Menej žiakov na osemročných gymnáziách, ale prečo?

Neprehliadnite tiež

Únia začína hovoriť o zdanení plastov, zdražieť môžu nápojové fľaše

V Nemecku sú plastové flaše zálohované. O podobnom opatrení uvažovala SNS na ministerstve životného prostredia v roku 2008.

Poisťovňa Dôvera si vzala úver, časť peňazí dá Pente

Zdravotná poisťovňa Dôvera si v Tatra banke refinancovala osem rokov starú pôžičku. Súvisí s neobvyklou účtovnou transakciou.

Lagardeová: Svetová ekonomika pokračuje v raste

V utorok sa v Davose začne 48. výročné zasadnutie Svetového ekonomického fóra.

Prerušenie financovania federálnych úradov neohrozuje najvyšší rating USA

Agentúra Moody's reagovala na shutdown opatrne, aj keď to ekonomika pocíti.