Polovica Slovákov chodí do nákupných centier aspoň raz za týždeň

Ide najmä o ženy a mladých ľudí do 30 rokov.

Ilustračné foto.(Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Približne polovica Slovákov zavíta aspoň raz týždenne do nákupných centier. Pritom zhruba dve pätiny, čiže 39 % ľudí považuje nakupovanie za obľúbenú voľnočasovú aktivitu. Ide najmä o ženy a mladých ľudí do 30 rokov.

Vyplýva to z prieskumu, ktorý realizovala spoločnosť TNS Slovakia. Zároveň prieskum ukázal, že rovnako 39 % Slovákov chodí do nákupných centier bez predchádzajúceho zámeru a nakupuje spontánne.

Pre mnohých Slovákov je pritom návšteva nákupného centra spôsobom využitia voľného času alebo spojenia príjemného s užitočným. Ľudia tam chodia do reštaurácií a kaviarní, využívajú atrakcie pre deti či navštevujú kiná.

Čo sa týka zliav, ktoré striehnu na spotrebiteľov v nákupných centrách, podľa prieskumu si polovica, čiže 49 % respondentov myslí, že všetky zľavy sú len "hra" a tovar v akcii v skutočnosti nie je cenovo výhodný. Napriek tomu 41 % ľudí zľavnený tovar nakupuje, aj keď ho momentálne nepotrebuje.

Zároveň dve tretiny, čiže 66 % spotrebiteľov síce akcie vopred nevyhľadáva, ale v obchode ich pri rozhodovaní sa o kúpe zvažuje. A štvrtina, teda 26 % ľudí sa domnieva, že tovar, ktorý je v akcii, stráca záruku kvality. Prieskum sa realizoval v roku 2015 na vzorke 4533 respondentov vo veku 15 až 65 rokov.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 035
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 7 631
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 6 648
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 443
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 972
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 815
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 813
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 768
  9. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 681
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 1 206

Téma: Prieskumy volebných preferencií


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Vracajú sa deväťdesiate roky a prečo sa Danko drží ruskej letky

Povedať, že Fico III a Mečiar III už sú jedna k jednej, sa ešte nedá, ale synchronizovaná akcia proti Kiskovi je porovnateľná iba a len s únosom mladého Kováča.

DOMOV

Lipšic dostal za nehodu z minulého roka podmienečný trest

Súd odsúdil bývalého poslanca a ministra Lipšica.

Neprehliadnite tiež

Do Prahy dorazili čínske bicykle ofo, ide o najväčšiu bikesharingovú službu na svete

Obyvatelia Prahy môžu zadarmo jazdiť na bicykloch od firmy ofo. Stačí im na to len mobilný telefón.

V Bratislave otvorili pizzeriu Domino´s, druhú najväčšiu sieť na svete

Pizzeria Domino´s má v hlavnom meste problém s doručovaním.

Čoskoro prijme Slovensko eurosmernicu ATAD, ktorá má prispieť k férovému zdaneniu

Cieľom smernice je aj uľahčiť výmenu informácií medzi finančnými spravodajskými jednotkami pri identifikácii a sledovaní podozrivých transakcií.

Eset odhalil novú špehovaciu kampaň

Novú špehovaciu kampaň zaznamenal Eset v siedmich krajinách.