Český Leo Express sa rozširuje, ovládne trh medzi Českom a Poľskom

Autobusový a železničný dopravca kúpil menšieho českého autobusového dopravcu TigerExpress.

Český dopravca Leo Express sa rozširuje. Získa 40 nových liniek. (Zdroj: Leo Express)

BRATISLAVA, PRAHA. Šesť nových liniek a 40 nových spojov denne do Wroclavi, Viedne, Katovíc, Krakova, či Košíc.

Už od stredy ponúkne český železničný a autobusový dopravca Leo Express nové služby. Český dopravca získal 100 percentný podiel v menšom autobusovom dopravcovi TigerExpress.

"Spojenie s TigerExpress významne posilňuje naše popredné postavenie dopravcu na česko-poľskom a slovenskom dopravnom trhu. Umožní nám naviazať na naše vlaky nové autobusové linky na letiská v Katoviciach a v Krakove alebo do Wroclavi a súčasne posilniť linky medzi Krakovom, Košicami a Viedňou," konštatoval podpredseda predstavenstva Leo Expressu Peter Koehler.

Oranžové minibusy, pod ktorými TigerExpress jazdí, zatiaľ zostanú pod svojou značkou. Rezervačný systém oboch firiem však budú navzájom predávať lístky na druhého dopravcu i na kombinované spoje. 

Peter Jančovič, ktorý doteraz TigerExpress vlastnil, sa stal partnerom v spoločnosti Leo Express a súčasne jej riaditeľom pre obchod a business development pre dopravnú sieť Leo Express v Poľsku, na Slovensku, Ukrajine a v ďalších krajinách východnej Európy. 

"TigerExpress za tri roky od svojho vzniku vybudoval sieť minibusových liniek v štyroch štátoch strednej Európy. Som presvedčený, že naše spojenie nám umožní rýchlejšie rozšíriť naše služby do celej Európy," konštatoval Jančovič.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 733
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 966
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 120
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 845
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 691
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 487
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 090
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 047
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 855
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 476

Téma: Poľsko


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory. Do roku 2001 sa v nich vytˇažilo ročne zhruba 6 miliónov kubických metrov dreva.

SVET

KĽDR sa vracia ku Kube, môže jej pomôcť so zbraňami

Spolupráca z čias Studenej vojny sa opakuje.

PLUS

Ako skutočne vyzerá porucha, ktorú má detektív Monk

Dá sa žiť s ustavičným strachom?

Neprehliadnite tiež

Jaguar prekladisko nedostane, železnice stopli jeho výstavbu

Zákazku získala spoločnosť Strabag. Celková investícia sa mala vyšplhať na úroveň 52 miliónov eur.

Švédsky koncern Vattenfall investuje milióny do jadrovej elektrárne

Vattenfall predal svoje tepelné elektrárne v Nemecku.

Irán a Pakistan sa usilujú vytvoriť zónu voľného obchodu

Prekážkou na dosiahnutie cieľa je fakt, že medzi bankami oboch krajín nie je priame prepojenie.