Najpočúvanejšie sú Rádio Expres, Rádio Slovensko a Fun rádio

Celkovú počúvanosť 41,3 percenta dosiahlo šesť rozhlasových okruhov verejnoprávneho RTVS.

Rádiu Slovensko prieskum nameral počúvanosť na úrovni 29,5 percenta.(Zdroj: SME/Gabriel Kuchta)

BRATISLAVA. Najpočúvanejšími rozhlasovými stanicami na Slovensku sú aj naďalej Rádio Expres, Rádio Slovensko a Fun rádio. Ukázala to najnovšia vlna prieskumu Radioprojekt spoločnosti Median SK (II. až IV. etapa 2016).

Rádiu Expres prieskum nameral počúvanosť na úrovni 32,9 percenta, Rádiu Slovensko 29,5 percenta, Fun Rádio počúvalo 22 percent poslucháčov. K zmene nedošlo oproti predošlej vlne prieskumu ani na ďalších priečkach. Štvrtou najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou je Rádio Jemné (16,5 %), nasleduje Rádio Európa 2 (15,4 %), Rádio Regina (13,7 %) a Rádio Vlna (9,5 %).

Celková počúvanosť rádií v období od 8. februára do 1. mája bola 90,4 percenta. Na otázku, či minulý týždeň počúval rozhlas, odpovedalo pozitívne 4.048.000 poslucháčov vo veku 14 - 79 rokov. Podľa prieskumu počúvajú každý deň rádio takmer 3 milióny ľudí, čo sú dve tretiny (66,5 %) populácie. Každý poslucháč počúva rádio temer tri hodiny a 15 minút, priblížila agentúra.

Celkovú počúvanosť 41,3 percenta dosiahlo šesť rozhlasových okruhov verejnoprávneho RTVS. Stanice rozhlasovej siete Rádio Services počúvalo 36,4 percenta poslucháčov a sieť Rádio Group dosiahla počúvanosť 29,1 percenta.

Najväčší podiel na trhu si podľa Medianu SK udržuje Rádio Expres (22,2 %), nasledované Rádiom Slovensko (21,8 %), tretie Fun rádio má 12,3 percenta trhu. Ďalšími sú Rádio Regina (7,9 %), Rádio Jemné (7,9%), Rádio Európa 2 (7,8 %), a Rádio Vlna (5,8 %). Zvyšné rozhlasové stanice kontrolujú 14,3 percenta rozhlasového trhu.

Najnovší prieskum Radioprojekt uskutočnila agentúra na vzorke 3001 respondentov formou osobných rozhovorov a samostatným vypĺňaním dotazníka respondentmi. V sledovanom období monitorovala celkom 50 rozhlasových staníc.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 14 393
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 10 401
  3. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 7 056
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 933
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 208
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 594
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 341
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 326
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 224
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 704

Téma: Prieskumy volebných preferencií


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Čo všetko sa stalo, aby zo Sagana bola superstar

Začínal na sestrinom bicykli.

ŠPORT

Peter Sagan: Superstar made in Slovakia

Začínal na sestrinom bicykli, dnes zarába šesť miliónov ročne.

Neprehliadnite tiež

Tesco bojuje proti plytvaniu s jedlom, do roku 2030 zníži potravinový odpad o polovicu

Vo Veľkej Británii Tesco zverejňuje údaje o potravinovom odpade každé štyri roky, najnovšie ich bude zverejňovať aj na Slovensku či v Česku.

Londýnčania sú proti zrušeniu Uberu, petíciu podpísalo vyše pol milióna ľudí

Uber v Londýne dlhodobo čelí útokom tradičných taxikárov, podľa ktorých nerešpektuje bezpečnostné pravidlá, čím ohrozuje cestujúcich.