ÚVO zamietol námietky v súťaži na výstavbu úseku diaľnice na Kysuciach

Súťaž na výstavbu tohto diaľničného úseku vyhlasovala (NDS) ešte vlani v máji. Cenu za zákazku diaľničiari predpokladajú vo výške 199,1 milióna eur

Ilustračné foto.(Zdroj: MICHAL TRŠKO)

BRATISLAVA. Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) zamietol námietky v súťaži na výstavbu úseku D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec. Informoval o tom vo vestníku verejného obstarávania.

Námietky v súťaži smerovali proti vylúčeniu záujemcu zo súťaže. Dôvodom bol fakt, že diaľničiari neuznali tomuto záujemcovi všetky štyri predložené referencie, ale len jednu. Tým nesplnil podmienky účasti v tendri.

Podľa rozhodnutia ÚVO však NDS postupovala v tomto prípade transparentne v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, keď jasne uviedla zákonný dôvod vylúčenia a v odôvodnení sa vysporiadala so všetkými zistenými skutočnosťami. Teda aj s vysvetlením uchádzača, pričom špecifikovala, prečo nebolo možné uznať všetky predložené referencie. Vylúčenie zo súťaže preto bolo odôvodnené.

Súťaž na výstavbu tohto diaľničného úseku vyhlasovala Národná diaľničná spoločnosť (NDS) ešte v máji minulého roka. Cenu za zákazku diaľničiari predpokladajú vo výške 199,1 milióna eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH).

O námietkach už úrad rozhodol aj v prípade ďalších dvoch aktuálnych diaľničných tendrov. A to v súťaži na výstavbu úseku D1 Prešov, západ - Prešov, juh za odhadovanú cenu 369,5 milióna eur bez DPH a časti D1 z Budimíra po Bidovce za 209,4 milióna eur bez DPH.

Tieto rozhodnutia však ešte nenadobudli právoplatnosť, preto ÚVO zatiaľ nezverejnil, či námietky uznal alebo zamietol. Obidva tendre sú ešte z júna minulého roku.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 8 968
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 6 180
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 395
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 089
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 088
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 862
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 818
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 816
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 694
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 885

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Civilizovaná divočina. Na severe Slovenska to záhadne funguje

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená. Nízka nezamestnanosť, vysoká pôrodnosť, kultúra. Šéfuje jej len 33-ročný starosta.

Neprehliadnite tiež

Zamestnanci uprednostňujú finančné benefity, poteší aj služobné auto

Ukázal to najnovší prieskum personálnej spoločnosti Grafton Slovakia.

Talianske elektrické motorky prídu aj na rakúsky trh

Najlepší motocykel EMC sa volá Ego a znalci ho označujú ako "Teslu medzi motorkami".

Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Feunteun z Renaultu.

Rusko súhlasilo s reštrukturalizáciou dlhu Venezuely, splácanie potrvá desať rokov

Exprezident Chávez množstvo peňazí z predaja ropy míňal na rozsiahle sociálne programy.