BRATISLAVA. Predajne Mojej Samošky a Hypernovy tak ako ich dnes poznáme zaniknú. Postupne sa všetky premenujú na Terno. Zmení sa aj logo, na ktorom bude po novom vyobrazený štvorlístok.
To, že sa predajne zmenia, oznámila spoločnosť TERNO real už pred pár mesiacmi. Do dnešného dňa však nebolo jasné, ako reťazce premenuje a aké bude ich nové logo.
Podľa slov marketingovej riaditeľky TERNO real estate (pod ktorú reťazce patria) Anny Buzinkay sa spoločnosť nakoniec rozhodla zjednotiť názvy reťazcov pod najsilnejšiu značku Terno.
"Značka Terno má, okrem samotného pozitívneho významu, vysoký potenciál zastrešiť rôzne veľkostné koncepty, ktoré sú súčasťou našej predajnej siete, ako aj nové predajné koncepty, na ktorých aktuálne pracujeme. Značku Terno plánujeme ďalej budovať a rozvíjať," dodala Buzinkay.
Meniť sa budú predajne postupne. Spoločnosť s tým plánuje začať v letných mesiacoch.
Úpravou prejde aj vizuál predajní. Najväčšou úpravou by mali prejesť predajne Hypernovy, ktoré by sa mali zmenšiť. Obmeniť by sa mala aj časť sortimentu. Reťazec sa chce zamerať viac na predaj čerstvých potravín.
Ľudia chcú kvalitu. Kto sa neprispôsobí, bude mať problémy Čítajte