Samoška a Hypernova zanikne, ostane už len Terno

Zmení sa aj logo či vizuál predajní

Ilustračné foto.(Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Predajne Mojej Samošky a Hypernovy tak ako ich dnes poznáme zaniknú. Postupne sa všetky premenujú na Terno. Zmení sa aj logo, na ktorom bude po novom vyobrazený štvorlístok. 

To, že sa predajne zmenia, oznámila spoločnosť TERNO real už pred pár mesiacmi. Do dnešného dňa však nebolo jasné, ako reťazce premenuje a aké bude ich nové logo. 

Podľa slov marketingovej riaditeľky TERNO real estate (pod ktorú reťazce patria) Anny Buzinkay sa spoločnosť nakoniec rozhodla zjednotiť názvy reťazcov pod najsilnejšiu značku Terno. 

"Značka Terno má, okrem samotného pozitívneho významu, vysoký potenciál zastrešiť rôzne veľkostné koncepty, ktoré sú súčasťou našej predajnej siete, ako aj nové predajné koncepty, na ktorých aktuálne pracujeme. Značku Terno plánujeme ďalej budovať a rozvíjať," dodala Buzinkay. 

Meniť sa budú predajne postupne. Spoločnosť s tým plánuje začať v letných mesiacoch. 

Úpravou prejde aj vizuál predajní. Najväčšou úpravou by mali prejesť predajne Hypernovy, ktoré by sa mali zmenšiť. Obmeniť by sa mala aj časť sortimentu. Reťazec sa chce zamerať viac na predaj čerstvých potravín.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Ľudia chcú kvalitu. Kto sa neprispôsobí, bude mať problémy

 

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  4. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  5. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  6. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  7. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  8. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  10. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  1. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  2. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  5. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  6. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  7. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  8. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  10. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 7 116
  2. Moskva alebo Petrohrad? 5 617
  3. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 126
  4. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 2 800
  5. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 283
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 266
  7. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 2 218
  8. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 405
  9. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 281
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 180

Téma: Obchod a nakupovanie


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Ak sa bude chcieť pacient objednať, vyšetrenie nech si zaplatí sám

Minister zdravotníctva Tomáš Drucker chce zmeniť spôsob objednávania pacientov.

DOMOV

Dobré ráno: Fico má strach? Zase sa pustil do prezidenta

Prečo Fico zaútočil na Kisku? A čo sa deje v Smere?

KOMENTÁRE

Akékoľvek súkromné peniaze do zdravotníctva sú vítané

Ľudia si za doplnkové ordinačné hodiny priplatia.

ŠPORT

Neapol s Hamšíkom sa udržal v hre o postup, Dortmund končí

Real strelil v Nikózii šesť gólov.

Neprehliadnite tiež

Prečo u nás jazdia vlaky s menom Horalky a koľko to stojí

Firmy si môžu zaplatiť nielen názvy vlakov, ale aj autobusových zastávok.

Ak sa bude chcieť pacient objednať, vyšetrenie nech si zaplatí sám

Minister zdravotníctva Tomáš Drucker chce zmeniť spôsob objednávania pacientov.

Írsko od Apple vyberie nezaplatenú daň, ako nariadil Brusel

Európska komisia nariadila Apple, aby doplatil daň vo výške 13 miliárd eur.

Ikea opäť sťahuje z trhu komody, ktoré usmrtili osem detí

Od roku 2015 Ikea reklamovala, refundovala alebo pomohla upevniť k stene viac ako jeden milión komôd.