Boris Kollár tvrdí, že predáva Fun rádio

Fun rádio vysiela už 26 rokov, Kollár ho chce predať pre politické ambície.

Majiteľ Fun rádia Boris Kollár.(Zdroj: SME/Jozef Jakubčo )

BRATISLAVA. Podnikateľ Boris Kollár, ktorý sa stal nováčikom v parlamente, sa rozhodol predať Fun rádio. Informáciu priniesol mediálny web strategie.sk.

„Rozhodol som sa, že predávam rádio. Už mám dosť toho, ako ma neustále obviňujú, že zneužívam rádio na svoju politickú kampaň,“ citujú Stratégie Kollárovo vyjadrenie pre HN televíziu.

Parlamentný nováčik Boris Kollár kúpil Fun rádio v roku 1999.

Licencia na vysielanie, ktorá je platná až do roku 2021, vlastní Radio, a. s., v ktorej predstavenstve okrem predsedu parlamentnej strany Sme rodina figurujú aj generálny riaditeľ Fun rádio Patrik Ziman a programový šéf Rastislav Dutka.

Ziman označil Kollárov postup pre Stratégie za logické riešenie v prípade, že sa chce politike venovať naplno. Generálny riaditeľ Fun rádia pôsobí aj vo funkcii prezidenta Asociácie nezávislých rozhlasových a televíznych staníc.

Fun rádio je dlhodobo komerčnou dvojkou na slovenskom rozhlasovom trhu za rádiom Expres. Podľa ostatného prieskumu agentúry Median stanicu denne počúva 512-tisíc poslucháčov.

V tomto roku bude Fun rádio oslavovať svoje 26. narodeniny. Vysielať teda začalo ešte v roku 1990. Išlo o pôvodné štvorhodinové pásmo, pričom väčšinu vysielania preberalo z francúzskeho Fun rádia.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  5. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  6. Splnený sen
  7. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  8. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  9. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  10. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  1. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  2. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  3. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  4. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  5. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  6. Vysoká hra o súdne trovy
  7. Pozvánka na verejnú diskusiu o obnove Pisztoryho paláca
  8. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  9. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  10. Medzinárodná letná škola EDGE 2017
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 12 986
  2. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 12 905
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 4 468
  4. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 3 188
  5. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 3 170
  6. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 533
  7. Splnený sen 2 039
  8. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 1 572
  9. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 343
  10. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 111

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Odsúdili prvých exministrov. Za nástenku dostali dlhoročné tresty Janušek a Štefanov

EXministri výstavby za SNS budú jediní odsúdení za kauzu nástenkový tender.

KOŠICE KORZÁR

Reklamka obvineného dodávala mestu aj tričká I love Košice

Od mesta mala najprv jednu zákazku za druhou.

EKONOMIKA

Fico potvrdil národné lety do Košíc. Čo o nich zatiaľ vieme?

Národné aerolínie presadzuje koaličná SNS.

Neprehliadnite tiež

Slovákov najviac zaťažujú náklady na bývanie

Najväčšiu ťarchu osobných nákladov na bývanie pri porovnaní príjmu a výdavku pociťujú v Trnavskom kraji.

Poslanci zatarasili cestu špekulantom. Poľnohospodárske pozemky budú mať väčšiu ochranu

Novela má od mája budúceho roka zabezpečiť vyššiu ochranu poľnohospodárskej a lesnej pôdy pred špekulantmi.

Tri slovenské automobilky patria k najväčším v rámci regiónu

Najväčšou automobilkou v regióne strednej a východnej Európy je Škoda Auto, druhé miesto patrí spoločnosti Volkswagen Slovakia.

Pred 30 rokmi došlo na newyorskej burze ku krachu cenných papierov

Americké akcie stratili 19. októbra 1987 zo svojej hodnoty spolu asi miliardu dolárov.