Boris Kollár tvrdí, že predáva Fun rádio

Fun rádio vysiela už 26 rokov, Kollár ho chce predať pre politické ambície.

Majiteľ Fun rádia Boris Kollár.(Zdroj: SME/Jozef Jakubčo )

BRATISLAVA. Podnikateľ Boris Kollár, ktorý sa stal nováčikom v parlamente, sa rozhodol predať Fun rádio. Informáciu priniesol mediálny web strategie.sk.

„Rozhodol som sa, že predávam rádio. Už mám dosť toho, ako ma neustále obviňujú, že zneužívam rádio na svoju politickú kampaň,“ citujú Stratégie Kollárovo vyjadrenie pre HN televíziu.

Parlamentný nováčik Boris Kollár kúpil Fun rádio v roku 1999.

Licencia na vysielanie, ktorá je platná až do roku 2021, vlastní Radio, a. s., v ktorej predstavenstve okrem predsedu parlamentnej strany Sme rodina figurujú aj generálny riaditeľ Fun rádio Patrik Ziman a programový šéf Rastislav Dutka.

Ziman označil Kollárov postup pre Stratégie za logické riešenie v prípade, že sa chce politike venovať naplno. Generálny riaditeľ Fun rádia pôsobí aj vo funkcii prezidenta Asociácie nezávislých rozhlasových a televíznych staníc.

Fun rádio je dlhodobo komerčnou dvojkou na slovenskom rozhlasovom trhu za rádiom Expres. Podľa ostatného prieskumu agentúry Median stanicu denne počúva 512-tisíc poslucháčov.

V tomto roku bude Fun rádio oslavovať svoje 26. narodeniny. Vysielať teda začalo ešte v roku 1990. Išlo o pôvodné štvorhodinové pásmo, pričom väčšinu vysielania preberalo z francúzskeho Fun rádia.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  3. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  4. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  5. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  6. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  7. Rastie nám pokrivená generácia?
  8. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  10. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  3. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  4. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  5. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  6. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  7. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  8. Rastie nám pokrivená generácia?
  9. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 12 116
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 6 487
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 973
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 492
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 716
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 290
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 135
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 965
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 915
  10. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 561

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Po páde z mosta do Vltavy zomrel český herec Jan Tříska

Okolnosti pádu vyšetruje polícia.

SVET

Jeden víťaz a samí porazení. Čo ukázali nemecké voľby

Takmer štvrtina nemeckých voličov hlasovala za extrém.

SVET

Po páde z mosta do Vltavy zomrel český herec Jan Tříska

Okolnosti pádu vyšetruje polícia.

Neprehliadnite tiež

Trump sľubuje najradikálnejšie zníženie daní v histórii USA

Plán komplexnej daňovej reformy je už úplne finalizovaný, tvrdí americký prezident.

Pred 155 rokmi zomrel kráľ džínsov Levi Strauss

Výrobca džínsov získal v máji 1873 spolu s krajčírom Jacobom Davisom príslušné osvedčenie patentového úradu na legendárne modré džínsy.

Nečakané zrušenie nájmu hlavnej stanice v Bratislave je správne

Nájomné sa počíta v stovkách tisíc eur, developer bol povinný odkryť vlastnícku štruktúru.

Tesco bojuje proti plytvaniu s jedlom, do roku 2030 zníži potravinový odpad o polovicu

Vo Veľkej Británii Tesco zverejňuje údaje o potravinovom odpade každé štyri roky, najnovšie ich bude zverejňovať aj na Slovensku či v Česku.