Pepsi dá na plechovky smajlíkov

Podobné reklamy nemajú za cieľ upozorniť na nový produkt, ale hravou formou budovať vzťah so zákazníkom.

Ilustračné foto.(Zdroj: www.adweek.com)

BRATISLAVA, PRAHA. Pepsi prichádza s novou masívnou kampaňou. Tá stojí na variáciách viacerých etikiet, na ktorých budú smajlíky. Celkovo sa má na obaloch objaviť až 70 druhov smajlíkov. Správu priniesol portál idnes.cz.

Plechovky so smajlíkmi pomenovala spoločnosť PepsiMojis a na trh by mali prísť tento rok v lete. Novú kampaň "testovala" firma v Rusku, Thajsku a Kanade.

"Emotikony sú jazykom dneška, ale nikto ich zatiaľ nepoužíval tak, ako bude tento rok Pepsi," predstavil kampaň v New Yorku šéf značky Indra Nooyi. 

Podobné reklamy nemajú za cieľ upozorniť na nový produkt, ale hravou formou budovať vzťah so zákazníkom. Kampaň Pepsi cieli najmä na mladých ľudí. 

Na niektorých trhoch sa majú objaviť aj špeciálne emotikony, napríklad pre thajský trh pripravila Pepsi etiketu s tradičným kostýmom krajiny. Pripravila aj futbalových smajlíkov. 

Ako ďalej portál píše, Pepsi neprichádza so žiadnou prevratnou myšlienkou. Personalizované a variabilné obaly sa objavili už aj v minulosti.

Najznámejším príkladom je Coca-Cola, ktorá v kampani s názvom "Share a Coke“ obzvláštnila obaly stovkami krstných mien.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 12 151
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 781
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 4 522
  4. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 3 463
  5. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 3 310
  6. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 892
  7. Kam do tepla v januári? 2 088
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 887
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 691
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 011

Téma: Coca Cola


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Kuzminová: Presvedčila som sa, že chyba nie je v streleckej forme

Slovenská biatlonistka je bez stresu a vo väčšej pohode. V stíhacích pretekoch skončila jedenásta.

PLUS

Logopedička: Nikdy nie je neskoro odnaučiť sa ráčkovať

Detí s problémami je čoraz viac.

KOMENTÁRE

Aký bude Trump bez Bannona

S odchodom vplyvného poradcu pohasne aj Trumpov záujem o biely nacionalizmus.

Neprehliadnite tiež

Fico obhajoval nákup transportérov, nevylúčil ani tender

Slovensko môže podľa premiéra stále usporiadať tender na nákup obrnených vozidiel.

Ak sa Bory v Bratislave rozšíria, Penta chce investovať do infraštruktúry

Investor vynaložil na infraštruktúru v zóne Bory viac ako 30 miliónov eur.

Nemecké akciové indexy posilňujú vďaka výborným výsledkom firiem

Z nemeckých firiem prichádzajú dobré správy o ich hospodárení v roku 2017.

Orkán Friederika napáchal v Nemecku škody najmenej za pol miliardy

Orkán patril podľa poisťovní v tomto storočí medzi najsilnejšie búrky.

V USA dražili Hitlerov mercedes, nikto ho nekúpil

Nikto nebol ochotný zaplatiť ani minimálne požadovanú cenu.