BRATISLAVA, PRAHA. Pepsi prichádza s novou masívnou kampaňou. Tá stojí na variáciách viacerých etikiet, na ktorých budú smajlíky. Celkovo sa má na obaloch objaviť až 70 druhov smajlíkov. Správu priniesol portál idnes.cz.
Plechovky so smajlíkmi pomenovala spoločnosť PepsiMojis a na trh by mali prísť tento rok v lete. Novú kampaň "testovala" firma v Rusku, Thajsku a Kanade.
"Emotikony sú jazykom dneška, ale nikto ich zatiaľ nepoužíval tak, ako bude tento rok Pepsi," predstavil kampaň v New Yorku šéf značky Indra Nooyi.
Podobné reklamy nemajú za cieľ upozorniť na nový produkt, ale hravou formou budovať vzťah so zákazníkom. Kampaň Pepsi cieli najmä na mladých ľudí.
Na niektorých trhoch sa majú objaviť aj špeciálne emotikony, napríklad pre thajský trh pripravila Pepsi etiketu s tradičným kostýmom krajiny. Pripravila aj futbalových smajlíkov.
Ako ďalej portál píše, Pepsi neprichádza so žiadnou prevratnou myšlienkou. Personalizované a variabilné obaly sa objavili už aj v minulosti.
Najznámejším príkladom je Coca-Cola, ktorá v kampani s názvom "Share a Coke“ obzvláštnila obaly stovkami krstných mien.