Pepsi dá na plechovky smajlíkov

Podobné reklamy nemajú za cieľ upozorniť na nový produkt, ale hravou formou budovať vzťah so zákazníkom.

Ilustračné foto.(Zdroj: www.adweek.com)

BRATISLAVA, PRAHA. Pepsi prichádza s novou masívnou kampaňou. Tá stojí na variáciách viacerých etikiet, na ktorých budú smajlíky. Celkovo sa má na obaloch objaviť až 70 druhov smajlíkov. Správu priniesol portál idnes.cz.

Plechovky so smajlíkmi pomenovala spoločnosť PepsiMojis a na trh by mali prísť tento rok v lete. Novú kampaň "testovala" firma v Rusku, Thajsku a Kanade.

"Emotikony sú jazykom dneška, ale nikto ich zatiaľ nepoužíval tak, ako bude tento rok Pepsi," predstavil kampaň v New Yorku šéf značky Indra Nooyi. 

Podobné reklamy nemajú za cieľ upozorniť na nový produkt, ale hravou formou budovať vzťah so zákazníkom. Kampaň Pepsi cieli najmä na mladých ľudí. 

Na niektorých trhoch sa majú objaviť aj špeciálne emotikony, napríklad pre thajský trh pripravila Pepsi etiketu s tradičným kostýmom krajiny. Pripravila aj futbalových smajlíkov. 

Ako ďalej portál píše, Pepsi neprichádza so žiadnou prevratnou myšlienkou. Personalizované a variabilné obaly sa objavili už aj v minulosti.

Najznámejším príkladom je Coca-Cola, ktorá v kampani s názvom "Share a Coke“ obzvláštnila obaly stovkami krstných mien.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 048
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 7 725
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 6 745
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 458
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 966
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 818
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 803
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 752
  9. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 670
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 1 231

Téma: Coca Cola


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Vracajú sa deväťdesiate roky a prečo sa Danko drží ruskej letky

Povedať, že Fico III a Mečiar III už sú jedna k jednej, sa ešte nedá, ale synchronizovaná akcia proti Kiskovi je porovnateľná iba a len s únosom mladého Kováča.

KOMENTÁRE

Chvála hromadnej dopravy

Tie rozhovory, ktoré nevymyslíš a situácie, ktoré ťa zaskočia.

ŠPORT

Doma je na dne, ale vonku a v televízií je Slovan najpopulárnejší

Slovan ako jediný v tejto sezóne ešte neprehral.

DOMOV

Lipšic dostal za nehodu z minulého roka podmienečný trest

Súd odsúdil bývalého poslanca Lipšica.

Neprehliadnite tiež

Do Prahy dorazili čínske bicykle ofo, ide o najväčšiu bikesharingovú službu na svete

Obyvatelia Prahy môžu zadarmo jazdiť na bicykloch od firmy ofo. Stačí im na to len mobilný telefón.

V Bratislave otvorili pizzeriu Domino´s, druhú najväčšiu sieť na svete

Pizzeria Domino´s má v hlavnom meste problém s doručovaním.

Čoskoro prijme Slovensko eurosmernicu ATAD, ktorá má prispieť k férovému zdaneniu

Cieľom smernice je aj uľahčiť výmenu informácií medzi finančnými spravodajskými jednotkami pri identifikácii a sledovaní podozrivých transakcií.

Eset odhalil novú špehovaciu kampaň

Novú špehovaciu kampaň zaznamenal Eset v siedmich krajinách.