ZSSK Cargo chystá rekonštrukciu častí rušňov

Železničná spoločnosť Cargo Slovakia plánuje zároveň opravy náhradných dielov železničných koľajových vozidiel predbežne za 1,62 milióna eur bez DPH.

Ilustračné foto.(Zdroj: SME - Ján Krošlák)

BRATISLAVA. Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a. s. (ZSSK Cargo) pripravuje rekonštrukciu elektrických častí hnacích dráhových vozidiel radu 363. Predpokladá na to vynaložiť predbežne 6,44 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty (7,73 mil. eur vrátane dane). Rekonštrukcia je plánovaná v období do 31. decembra 2020. Ako vyplýva z vyhlásenej verejnej súťaže, lehota na predkladanie ponúk je 30. marca.

"Predmetom zákazky je rekonštrukcia silovej časti elektrickej výzbroje na hnacích dráhových vozidlách radu 363 - rekonštrukcia zastaraného trakčného usmerňovača DIUS Delta A, impulzného meniča budenia jednosmerných trakčných motorov BATYR Delta A a hlavných impulzných meničov napájania kotiev jednosmerných trakčných motorov Puls Delta A," oznámil štátny vlakový nákladný dopravca. Uchádzači majú preukázať, že v predchádzajúcich troch rokoch dosiahli celkový obrat minimálne 3,5 mil. eur bez dane.

ZSSK Cargo zároveň vyhlásila verejnú súťaž na opravy náhradných dielov železničných koľajových vozidiel, a to spaľovacie motory, dynamá, alternátory, dopravné a obehové čerpadlá. Odhadované náklady na tieto služby za dva roky sú 1,62 mil. eur bez dane (1,94 mil. eur s daňou). Ponuky je možné predkladať do 4. apríla.

Za profylaktické kontroly a servis zariadení Mirel na roky 2016 a 2017 má železničný nákladný dopravca zaplatiť 642 tis. eur bez dane (770,4 tis. eur s daňou). Zákazku získala bratislavská spoločnosť HMH, s. r. o. cez rokovacie konanie bez zverejnenia, a to z technických dôvodov a z dôvodu ochrany výhradných práv.

HMH je podľa železničiarov výrobcom modulárneho systému Mirel, chráneného ochrannou známkou, registrovanou Úradom priemyselného vlastníctva. Systém Mirel prenáša na železničné dráhové vozidlo informácie z traťovej infraštruktúry z dôvodu zabezpečenia maximálnej spoľahlivosti a bezpečnosti prevádzky železničnej dopravy a zabezpečuje i ďalšie funkcie pri riadení železničných dráhových vozidiel.

Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a. s. vznikla začiatkom roka 2005 a je jednou z troch nástupníckych spoločností pôvodne jednotných železníc. Zabezpečuje nákladnú železničnú dopravu, má základné imanie 401,646 mil. eur. Akcionárom spoločnosti je štát v zastúpení Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Eilat: Slnko, teplo a zábava
  4. Ku kuchynskej linke dostanete obývačku či vstavané skrine za 50%
  5. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  6. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  7. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  8. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  9. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  10. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  1. Eilat: Slnko, teplo a zábava
  2. Ku kuchynskej linke dostanete obývačku či vstavané skrine za 50%
  3. Exkurzia študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  4. Prichádza Black Friday, jazdenku môžete mať so zľavou 2000 eur
  5. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  6. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  7. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  8. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  9. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  10. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 16 660
  2. Eilat: Slnko, teplo a zábava 10 350
  3. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 7 433
  4. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 352
  5. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek 2 784
  6. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 529
  7. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 1 912
  8. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba 1 678
  9. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky 1 475
  10. Ku kuchynskej linke dostanete obývačku či vstavané skrine za 50% 1 472

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Veľkolepý nástup, výslnie a pád. Prečo veľké strany neprežijú svojich lídrov

Výmena lídra nie je kľúčom k dlhšej životnosti strany. Funguje len pri menších stranách, v Smere by mohla znamenať rýchly zánik.

KOMENTÁRE

Smer bez Fica nemá logiku

Životnosť strán ako Smer sa odvíja od popularity zakladateľa.

Neprehliadnite tiež

Opäť žltý lístok. Prečo niektoré zásielky pošta nedoručí domov

Ľudia sa často mylne domnievajú, že aj pri objednaní menšieho tovaru ide o balík.

Plzeňskú Škodu Transportation kúpi najbohatší Čech Kellner

Investičná skupina PPF za stopercentný podiel podľa odhadov zaplatí viac ako desať miliárd korún.

Danko povedal, ako bude fungovať 13. a 14. plat

Je dôležité, aby ľudia dostávali systémové odmeny, povedal predseda parlamentu a SNS.

V Poľsku si už v nedeľu nenakúpite. Ale až od roku 2020

Poslanci dolnej komory poľského parlamentu v piatok schválili návrh zákona, ktorý počíta s úplným zákazom nedeľných nákupov.

Talianska energetická firma Eni bude hľadať plyn pri Cypre

Generálny riaditeľ Eni Claudio Descalzi uviedol, že firma má o región strategický záujem.