Pozrite si zoznam najpočúvanejších rádií a najsledovanejších televízií

Spoločnosť Median SK prieskum uskutočnila od 22. júna do 13. decembra 2015 na vzorke 4 306 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 až 79 rokov.

Ilustračná foto.(Zdroj: SME ARCHÍV)

BRATISLAVA. Najpočúvanejším rádiom na Slovensku je Rádio Expres a televíziou s najvyššou sledovanosťou je Markíza. Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index (MML - TGI), ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK.

Celková počúvanosť rádií v parametri "počúval včera" je 68 percent. Poradie najviac počúvaných rádií otvára Rádio Expres s 19 %, druhé najpočúvanejšie je Rádio Slovensko (Slovenský rozhlas, SRo - RTVS) so 17 % a tretie je Fun rádio s 11 %. Počúvanosť osem percent dosiahlo Rádio Jemné. Rádio Europa 2 získalo 7 % rovnako ako Rádio Regina (SRo - RTVS).

Poradie siedmich najpočúvanejších staníc uzatvára Rádio_FM s 3 %. Slovenský rozhlas (RTVS) so svojimi piatimi okruhmi dosiahol v parametri "počúval včera" 26-percentnú počúvanosť. Rozhlasová sieť Radio Services má počúvanosť 18 % a sieť Radio Group 16 %. Agentúru SITA o výsledkoch prieskumu informovala Linda Kleinertová z Median SK.

Za posledný týždeň rádio počúvalo 91 % populácie. Aspoň raz za týždeň počúva 35 % Rádio Expres, Rádio Slovensko si vyberie 31 % a Fun rádio 24 %. V rebríčku nasleduje so 17 % Rádio Jemné, ďalej so 16% Rádio Europa 2 a s počúvanosťou 15 % Rádio Regina. Sedmičku najpočúvanejších uzatvára Rádio Vlna so 7%. Slovenský rozhlas (RTVS) so svojimi piatimi okruhmi dosiahol v parametri "počúval posledný týždeň" 43 %. Rozhlasová sieť Radio Services dosiahla počúvanosť 36 % a sieť Radio Group 32 %.

V 3. a 4. kvartáli 2015 získalo najväčší podiel na trhu (share) Rádio Expres (23 %), nasledované Rádiom Slovensko (21 %) a Fun rádiom (13 %). Share 9 % má Rádio Jemné, Rádio Europa 2 a Rádio Regina majú rovnako osempercentný podiel na trhu. Rádio Vlna má 4 %. Ostatné rozhlasové stanice držia spolu 14-percentný podiel z trhu.

Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza (51 %). Sledovanosť na úrovni 31 % zaznamenala TV Joj a za ňou sa umiestnila Jednotka (RTVS) s 25 %. Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 86 %, pričom televíziu v 3. a 4. kvartáli 2015 sledovali takmer štyri milióny divákov.

"Včera" si podľa prieskumu pozrelo niektorú zo staníc Markíza Group 55 percent divákov. Televízna skupina Joj group dosiahla v parametri "sledoval včera" 34 % a Slovenská televízia (Jednotka a Dvojka RTVS) 26 %. Poradie jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu je za 3. + 4. kvartál 2015 nasledujúce: na prvom mieste je s 39 % TV Markíza, TV Joj dosiahla 20 % a za ňou sa s podielom na trhu 16 % umiestnila Jednotka (RTVS).

Spoločnosť Median SK prieskum uskutočnila od 22. júna do 13. decembra 2015 na vzorke 4 306 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 až 79 rokov. V časti venovanej elektronickým médiám monitoroval prieskum 49 rozhlasových staníc a 58 televíznych staníc. Median SK uskutočňuje prieskum v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media. Na Slovensku sa tento prieskum kontinuálne robí od roku 1997.
 

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Energetici predávajú nevyužívaný majetok
  2. Aby vám neukradli ani auto, ani kolesá
  3. Ceny bytov rastú! Ľudia nechcú bývať so zľavou!?
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou od Michala Havrana
  5. Volkswagen T-Roc: ofenzíva v triede SUV
  6. Príďte diskutovať o budúcnosti Európy v slovenských mestách
  7. Peter Chudík: Chcem byť aj naďalej oporou nášho kraja
  8. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  9. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  10. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  1. Aby vám neukradli ani auto, ani kolesá
  2. Ceny bytov rastú! Ľudia nechcú bývať so zľavou!?
  3. Vydanie denníka SME spolu s knihou od Michala Havrana
  4. Energetici predávajú nevyužívaný majetok
  5. Posledných 30 r. cena fotovoltických panelov klesla 100 násobne
  6. Trendy udržateľnej architektúry
  7. Volkswagen T-Roc: ofenzíva v triede SUV
  8. Ako dobre bývať v centre Bratislavy?
  9. Príďte diskutovať o budúcnosti Európy v slovenských mestách
  10. Peter Chudík: Chcem byť aj naďalej oporou nášho kraja
  1. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 10 736
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 3 439
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej 2 424
  4. Volkswagen T-Roc: ofenzíva v triede SUV 2 277
  5. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 1 759
  6. Peter Chudík: Chcem byť aj naďalej oporou nášho kraja 1 671
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 110
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 1 041
  9. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 598
  10. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra 550

Téma: Prieskumy volebných preferencií


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

VšZP pri tendri lieku na rakovinu porušila zákon. Postup jej schválil Drucker

Poisťovňa protizákonne znížila cenu zákazky na liek imbruvica, aby sa vyhla súťaži s prísnejšími pravidlami, zistili kontrolóri.

KOMENTÁRE

Rusko: Keď úspešných mužov dobiehajú staré hriechy

Môžeme podozrenie polície nazvať odôvodneným?

DOMOV

Polícia zatkla bývalého šéfa Markízy Pavla Ruska

V roku 1997 si Rusko údajne objednal vraždu.

Neprehliadnite tiež

Érsek vidí ďalšie PPP, súkromník by mohol stavať D1 cez Fatru

Úsek medzi Turanmi a Hubovou by sa mohol v budúcnosti stavať cez súkromné peniaze.

Tesco hľadá nových ľudí nezvyčajne, priamo na pulty píše plat

Pracovné ponuky visia pri víne aj čokoládach, reťazec dúfa, že na ne priláka ľudí.

Európska komisia prehľadala kancelárie Volkswagenu a Daimleru pre možnú kartelovú dohodu

Kontroly sú predbežným krokom k vyšetrovaniu podozrenia z porušovania hospodárskej súťaže.

Železničná spoločnosť zrušila tender na prenájom klimatizovaných lôžkových vozňov

Rozhodnutie ZSSK privítalo hnutie Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti, ktoré ho už skôr považovalo tender za nevýhodný.