Pozrite si zoznam najpočúvanejších rádií a najsledovanejších televízií

Spoločnosť Median SK prieskum uskutočnila od 22. júna do 13. decembra 2015 na vzorke 4 306 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 až 79 rokov.

Ilustračná foto.(Zdroj: SME ARCHÍV)

BRATISLAVA. Najpočúvanejším rádiom na Slovensku je Rádio Expres a televíziou s najvyššou sledovanosťou je Markíza. Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index (MML - TGI), ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK.

Celková počúvanosť rádií v parametri "počúval včera" je 68 percent. Poradie najviac počúvaných rádií otvára Rádio Expres s 19 %, druhé najpočúvanejšie je Rádio Slovensko (Slovenský rozhlas, SRo - RTVS) so 17 % a tretie je Fun rádio s 11 %. Počúvanosť osem percent dosiahlo Rádio Jemné. Rádio Europa 2 získalo 7 % rovnako ako Rádio Regina (SRo - RTVS).

Poradie siedmich najpočúvanejších staníc uzatvára Rádio_FM s 3 %. Slovenský rozhlas (RTVS) so svojimi piatimi okruhmi dosiahol v parametri "počúval včera" 26-percentnú počúvanosť. Rozhlasová sieť Radio Services má počúvanosť 18 % a sieť Radio Group 16 %. Agentúru SITA o výsledkoch prieskumu informovala Linda Kleinertová z Median SK.

Za posledný týždeň rádio počúvalo 91 % populácie. Aspoň raz za týždeň počúva 35 % Rádio Expres, Rádio Slovensko si vyberie 31 % a Fun rádio 24 %. V rebríčku nasleduje so 17 % Rádio Jemné, ďalej so 16% Rádio Europa 2 a s počúvanosťou 15 % Rádio Regina. Sedmičku najpočúvanejších uzatvára Rádio Vlna so 7%. Slovenský rozhlas (RTVS) so svojimi piatimi okruhmi dosiahol v parametri "počúval posledný týždeň" 43 %. Rozhlasová sieť Radio Services dosiahla počúvanosť 36 % a sieť Radio Group 32 %.

V 3. a 4. kvartáli 2015 získalo najväčší podiel na trhu (share) Rádio Expres (23 %), nasledované Rádiom Slovensko (21 %) a Fun rádiom (13 %). Share 9 % má Rádio Jemné, Rádio Europa 2 a Rádio Regina majú rovnako osempercentný podiel na trhu. Rádio Vlna má 4 %. Ostatné rozhlasové stanice držia spolu 14-percentný podiel z trhu.

Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza (51 %). Sledovanosť na úrovni 31 % zaznamenala TV Joj a za ňou sa umiestnila Jednotka (RTVS) s 25 %. Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 86 %, pričom televíziu v 3. a 4. kvartáli 2015 sledovali takmer štyri milióny divákov.

"Včera" si podľa prieskumu pozrelo niektorú zo staníc Markíza Group 55 percent divákov. Televízna skupina Joj group dosiahla v parametri "sledoval včera" 34 % a Slovenská televízia (Jednotka a Dvojka RTVS) 26 %. Poradie jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu je za 3. + 4. kvartál 2015 nasledujúce: na prvom mieste je s 39 % TV Markíza, TV Joj dosiahla 20 % a za ňou sa s podielom na trhu 16 % umiestnila Jednotka (RTVS).

Spoločnosť Median SK prieskum uskutočnila od 22. júna do 13. decembra 2015 na vzorke 4 306 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 až 79 rokov. V časti venovanej elektronickým médiám monitoroval prieskum 49 rozhlasových staníc a 58 televíznych staníc. Median SK uskutočňuje prieskum v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media. Na Slovensku sa tento prieskum kontinuálne robí od roku 1997.
 

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások.
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  1. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  2. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások.
  3. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  5. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  6. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  7. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  8. Modern luxury next to the Blue Church
  9. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  10. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  1. Moskva alebo Petrohrad? 7 421
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 4 387
  3. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 956
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 122
  5. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 571
  6. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 1 484
  7. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 362
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 235
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 091
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 069

Téma: Prieskumy volebných preferencií


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Štátna firma ukázala, ako by sa dalo obísť zvyšovanie príplatkov

Najväčší súkromní zamestnávatelia zhodne tvrdia, že také kroky, ako chystá železničné Cargo, neplánujú.

DOMOV

Esbéeskar môže v obchode šacovať. Ak je to dobrovoľné

Ak zariadenie zapípa, pracovník SBS by mal zákazníka požiadať o blok.

DOMOV

Dobré ráno: My sme les? Kto v spore o slovenské lesy klame

Kultúrny súboj sa najnovšie vedie o lesy.

Neprehliadnite tiež

USA nesúhlasí s prevzatím Time Warner spoločnosťou AT&T

Nesúhlas vlády s akvizíciou prekvapil mnohých na Wall Street.

Štátna firma ukázala, ako by sa dalo obísť zvyšovanie príplatkov

Najväčší súkromní zamestnávatelia zhodne tvrdia, že také kroky, ako chystá železničné Cargo, neplánujú.

PSA bude v Trnave vyrábať elektromobily. Model je tajomný

Koncern PSA Groupe na Slovensku vyrába Citroën C3 a Peugeot 208.

Štátnym a verejným zamestnancom zvýšia platy takmer o päť percent

Zvyšovanie platov obíde pedagogických pracovníkov.