Pozrite si zoznam najpočúvanejších rádií a najsledovanejších televízií

Spoločnosť Median SK prieskum uskutočnila od 22. júna do 13. decembra 2015 na vzorke 4 306 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 až 79 rokov.

Ilustračná foto.(Zdroj: SME ARCHÍV)

BRATISLAVA. Najpočúvanejším rádiom na Slovensku je Rádio Expres a televíziou s najvyššou sledovanosťou je Markíza. Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index (MML - TGI), ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK.

Celková počúvanosť rádií v parametri "počúval včera" je 68 percent. Poradie najviac počúvaných rádií otvára Rádio Expres s 19 %, druhé najpočúvanejšie je Rádio Slovensko (Slovenský rozhlas, SRo - RTVS) so 17 % a tretie je Fun rádio s 11 %. Počúvanosť osem percent dosiahlo Rádio Jemné. Rádio Europa 2 získalo 7 % rovnako ako Rádio Regina (SRo - RTVS).

Poradie siedmich najpočúvanejších staníc uzatvára Rádio_FM s 3 %. Slovenský rozhlas (RTVS) so svojimi piatimi okruhmi dosiahol v parametri "počúval včera" 26-percentnú počúvanosť. Rozhlasová sieť Radio Services má počúvanosť 18 % a sieť Radio Group 16 %. Agentúru SITA o výsledkoch prieskumu informovala Linda Kleinertová z Median SK.

Za posledný týždeň rádio počúvalo 91 % populácie. Aspoň raz za týždeň počúva 35 % Rádio Expres, Rádio Slovensko si vyberie 31 % a Fun rádio 24 %. V rebríčku nasleduje so 17 % Rádio Jemné, ďalej so 16% Rádio Europa 2 a s počúvanosťou 15 % Rádio Regina. Sedmičku najpočúvanejších uzatvára Rádio Vlna so 7%. Slovenský rozhlas (RTVS) so svojimi piatimi okruhmi dosiahol v parametri "počúval posledný týždeň" 43 %. Rozhlasová sieť Radio Services dosiahla počúvanosť 36 % a sieť Radio Group 32 %.

V 3. a 4. kvartáli 2015 získalo najväčší podiel na trhu (share) Rádio Expres (23 %), nasledované Rádiom Slovensko (21 %) a Fun rádiom (13 %). Share 9 % má Rádio Jemné, Rádio Europa 2 a Rádio Regina majú rovnako osempercentný podiel na trhu. Rádio Vlna má 4 %. Ostatné rozhlasové stanice držia spolu 14-percentný podiel z trhu.

Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza (51 %). Sledovanosť na úrovni 31 % zaznamenala TV Joj a za ňou sa umiestnila Jednotka (RTVS) s 25 %. Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 86 %, pričom televíziu v 3. a 4. kvartáli 2015 sledovali takmer štyri milióny divákov.

"Včera" si podľa prieskumu pozrelo niektorú zo staníc Markíza Group 55 percent divákov. Televízna skupina Joj group dosiahla v parametri "sledoval včera" 34 % a Slovenská televízia (Jednotka a Dvojka RTVS) 26 %. Poradie jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu je za 3. + 4. kvartál 2015 nasledujúce: na prvom mieste je s 39 % TV Markíza, TV Joj dosiahla 20 % a za ňou sa s podielom na trhu 16 % umiestnila Jednotka (RTVS).

Spoločnosť Median SK prieskum uskutočnila od 22. júna do 13. decembra 2015 na vzorke 4 306 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 až 79 rokov. V časti venovanej elektronickým médiám monitoroval prieskum 49 rozhlasových staníc a 58 televíznych staníc. Median SK uskutočňuje prieskum v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media. Na Slovensku sa tento prieskum kontinuálne robí od roku 1997.
 

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Recenzie.sme.sk udelili 60 certifikátov Ocenený expertmi
  2. 5 krokov k vlastnému bývaniu
  3. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  4. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  5. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  6. Inteligencia vo všetkom
  7. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo
  8. Continental spúšťa dlhodobý test pneumatík s vodičmi z Facebooku
  9. Čo sa môže stať, keď šetríte na zateplení?
  10. Nové auto alebo radšej jazdenka? 9 rád pre správne rozhodnutie
  1. Advokáti budú v stredu bezplatne radiť v 8 mestách
  2. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  3. Apartmány s výnosom až 4% v lyžiarskom stredisku Obergurgl
  4. Finále súťaže CEWE Fotokniha roka 2016
  5. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  6. Východniari investujú do bývania spomedzi regiónov najviac
  7. Recenzie.sme.sk udelili 60 certifikátov Ocenený expertmi
  8. Rodinná dovolenka v Burgenlande
  9. 5 krokov k vlastnému bývaniu
  10. Pôžička, ktorá odmeňuje? Nie, nepomýlili sme sa
  1. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 21 547
  2. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 13 174
  3. Nové auto alebo radšej jazdenka? 9 rád pre správne rozhodnutie 8 916
  4. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 5 705
  5. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo 4 162
  6. 5 krokov k vlastnému bývaniu 3 487
  7. Moderný bungalov očami mladých architektov 1 914
  8. Rodinná dovolenka v Burgenlande 1 785
  9. Budú Slováci čoskoro ovládať svoje domácnosti cez smartfón? 1 755
  10. Inteligencia vo všetkom 1 665

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Kedy spoznáme víťaza francúzskych prezidentských volieb?

Návod k sledovaniu francúzskych volieb.

KOMENTÁRE

Francúzi vo voľbách nerozhodujú len o sebe

Tí, ktorí si už Európu vybrali, si teraz hryzú nechty.

KOMENTÁRE

Pripitý som lyžiarku prosil o rozhovor, ona súhlasila

Alkoholizmus má tisícky podôb a tisícky liečebných metód.

Neprehliadnite tiež

Trump nariadil preskúmať firemné dane a finančné regulácie

Nariadenie sa týka aj presunu daňového sídla do inej krajiny v rámci spojení so zahraničnou firmou.

Analytik: Turisti zabúdajú, po útokoch sa do krajiny vrátia

Francúzsko každoročne navštevujú desiatky miliónov turistov. Podiel cestovného ruchu tvorí až desatinu hrubého domáceho produktu

Čo môže teroristický útok a Le Penová urobiť s francúzskou ekonomikou?

Z doterajších vyjadrení je zrejmé, že Le Penová nie je naklonená Európskej únii. V minulosti už povedala, že chce vystúpiť z eurozóny a znovu zaviesť francúzsky frank.

Fico: Nebolo by férové nechať ovocinárov na kolenách

Predseda vlády Robert Fico navštívil v piatok ovocné sady v Miloslavove.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop