BRATISLAVA. Videá na propagáciu štátneho webu Slovensko.sk, za ktoré štát zaplatil desiatky tisíc eur, mohli byť podľa niektorých odborníkov oveľa lacnejšie.
Kým za výrobu jedného 15-sekundového videa zaplatilo ministerstvo financií 35-tisíc eur, reklamná agentúra Elite Solutions na facebooku ukázala, že sa rovnaké video dá vyrobiť za zlomkovú cenu.
Neprimeraná cena
Krátko po tom, čo denník SME upozornil na to, že štát zaplatil 70-tisíc eur za dve „virálne“ videá, zverejnila reklamná agentúra takmer totožné video, ktorého náklady boli v desiatkach eur.
„Je otázne, či sa môžeme v prípade produkcie nášho videa vôbec baviť o výrobných nákladoch, pretože tie predstavovali jedno balenie šľahačky a približne 30 minút pracovného času dvoch zamestnancov agentúry,“ hovorí senior copywriter agentúry Vojto Kósa.