LeoExpress: Máme predpoklady vyhrať súťaž o linku do Bystrice (rozhovor)

Zlý stav trate medzi Bratislavou a Banskou Bystricou nevidia ako problém.

Leo Express jazdí aj na linke medzi Prahou a Košicami.(Zdroj: Leo Express)

Zlý stav trate medzi Bratislavou a Banskou Bystricou nevidí podpredseda predstavenstva Leo Express PETER KÖHLER ako problém.

V piatok je posledný deň na podanie ponuky do prvého kola do rýchlikovej súťaže medzi Bratislavou a Banskou Bystricou. Podal Leo Express ponuku?

"Áno, podal."

Prečo?

"Linka medzi Bratislavou a Banskou Bystricou je pre nás jednou z chrbtových os na Slovensku. Okrem toho chceme zúročiť našu starostlivú prácu, ktorú sme na Slovensku predviedli.

Tento rok sme začali jazdiť druhý rok na linke medzi Prahou a Košicami a podľa štatistík Železníc SR máme najmenší počet meškaní. Veríme preto, že sme spoľahlivým a serióznympartnerom.

Túto skúsenosť by sme chceli zúročiť a preniesť ju na novú trasu."

Aké šance na úspech vidíte?

"Samozrejme, bude záležať na komisii ako sa rozhodne. Myslíme si však, že máme veľké šance na úspech. Máme totiž veľmi dobré výsledky v aktuálnej prevádzke. Sme spoľahliví a  máme veľmi kvalitný catering, ponúkame zaujímavé služby ako napríklad v detskom oddiely, kde požičiavame deťom zdarma tablety alebo ponúkame filmy, ktoré môžete sledovať v našom infotainmente.

Na túto novú trasu by sme radi priniesli všetky naše inovácie, teda napríklad spomínaný catering do celého vlaku a infotainment.

Radi by sme tam tiež poskytovali službu bike sharing, ktorú už prevádzkujeme v Prahe spolu s našimi partnermi. Poskytli by sme zadarmo stojany na bicykle, vo vlaku by sme požičiavali kolobežky, určite by vo vlaku bol detský vozeň. Ďalej by sme zdôraznili bezbariérovosť pre mamičky s kočiarmi alebo vozičkárov.

Veríme, že trať medzi Bratislavou a Banskou Bystricou má veľký potenciál, keďže ide o chrbtovú trať na Slovensku."

Trať je však v pomerne zlom technickom stave. Neobávate, že by toto mohlo byť rizikom?

"Budeme  sa vedieť s tým popasovať. My už teraz jazdíme v kopcovitom teréne Tatier a dokážeme to veľmi dobre zvládať v akomkoľvek počasí. Veríme preto, že i na linke medzi Bratislavou a Banskou Bystricou by sme to zvládli."

Prečítajte si tiež:Prečítajte si tiež: Štátni vs. súkromní dopravcovia. Kto chce získať rýchliky do Bystrice?

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 745
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 472
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 8 962
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 276
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 825
  6. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 495
  7. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 446
  8. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 3 301
  9. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 2 820
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017 2 468

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Niektorí ľudia majú zvláštny dar, chutí im dúha a vidia zvuky

Ak vám vonia hudba alebo zapácha nejaká situácia, zrejme máte dobrú slovnú zásobu a radi sa vyjadrujete opisne. Alebo ste synestetik a myslíte to doslovne.

EKONOMIKA

Osem zmien v hypotékach, ktoré odštartujú od marca

Ľudí čaká viac dokladovania a prísnejšie posudzovanie.

ŠPORT

Sagan pobavil otázkou na súpera aj odpoveďou, prečo bol na toalete

Špekulovalo sa o zdravotných problémoch.

Neprehliadnite tiež

Fico vyzval na trhanie faktúr a počet neplatičov vzrástol

Úrad pre reguláciu sieťových odvetví dokončuje rozhodovanie o nových cenách elektriny. Budú platiť spätne od januára.

Fico o VšZP: Nebudeme tolerovať zajacoviny, tvrdo zakročím

Premiér tiež odsúdil popieranie holokaustu a z nárastu preferencií extrémistov obvinil médiá.

Brexit možno prinúti univerzitu v Oxforde otvoriť si novú základňu

Francúzsko už predložilo univerzite v Oxforde lákavú ponuku.

Opel zrejme skončí vo francúzskych rukách. Bude sa vyrábať na Slovensku?

Francúzska spoločnosť PSA Group rokuje o kúpe nemeckej automobilky Opel od amerického koncernu General Motors. Značka je v dlhodobej strate.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop