LeoExpress: Máme predpoklady vyhrať súťaž o linku do Bystrice (rozhovor)

Zlý stav trate medzi Bratislavou a Banskou Bystricou nevidia ako problém.

Leo Express jazdí aj na linke medzi Prahou a Košicami.(Zdroj: Leo Express)

Zlý stav trate medzi Bratislavou a Banskou Bystricou nevidí podpredseda predstavenstva Leo Express PETER KÖHLER ako problém.

V piatok je posledný deň na podanie ponuky do prvého kola do rýchlikovej súťaže medzi Bratislavou a Banskou Bystricou. Podal Leo Express ponuku?

"Áno, podal."

Prečo?

"Linka medzi Bratislavou a Banskou Bystricou je pre nás jednou z chrbtových os na Slovensku. Okrem toho chceme zúročiť našu starostlivú prácu, ktorú sme na Slovensku predviedli.

Tento rok sme začali jazdiť druhý rok na linke medzi Prahou a Košicami a podľa štatistík Železníc SR máme najmenší počet meškaní. Veríme preto, že sme spoľahlivým a serióznympartnerom.

Túto skúsenosť by sme chceli zúročiť a preniesť ju na novú trasu."

Aké šance na úspech vidíte?

"Samozrejme, bude záležať na komisii ako sa rozhodne. Myslíme si však, že máme veľké šance na úspech. Máme totiž veľmi dobré výsledky v aktuálnej prevádzke. Sme spoľahliví a  máme veľmi kvalitný catering, ponúkame zaujímavé služby ako napríklad v detskom oddiely, kde požičiavame deťom zdarma tablety alebo ponúkame filmy, ktoré môžete sledovať v našom infotainmente.

Na túto novú trasu by sme radi priniesli všetky naše inovácie, teda napríklad spomínaný catering do celého vlaku a infotainment.

Radi by sme tam tiež poskytovali službu bike sharing, ktorú už prevádzkujeme v Prahe spolu s našimi partnermi. Poskytli by sme zadarmo stojany na bicykle, vo vlaku by sme požičiavali kolobežky, určite by vo vlaku bol detský vozeň. Ďalej by sme zdôraznili bezbariérovosť pre mamičky s kočiarmi alebo vozičkárov.

Veríme, že trať medzi Bratislavou a Banskou Bystricou má veľký potenciál, keďže ide o chrbtovú trať na Slovensku."

Trať je však v pomerne zlom technickom stave. Neobávate, že by toto mohlo byť rizikom?

"Budeme  sa vedieť s tým popasovať. My už teraz jazdíme v kopcovitom teréne Tatier a dokážeme to veľmi dobre zvládať v akomkoľvek počasí. Veríme preto, že i na linke medzi Bratislavou a Banskou Bystricou by sme to zvládli."

Prečítajte si tiež:Prečítajte si tiež: Štátni vs. súkromní dopravcovia. Kto chce získať rýchliky do Bystrice?
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C44WU na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C44WU na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 8 623
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 7 224
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 323
  4. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 2 178
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 138
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 070
  7. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 955
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 826
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 662
  10. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 932

Téma: Voľby do VÚC 2017 (župné voľby)


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Pracujú a nestíhajú piť. Dedina roka má len jednu krčmu

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená. Nízka nezamestnanosť, vysoká pôrodnosť, kultúra. Šéfuje jej len 33-ročný starosta.

KULTÚRA

Zomrel spoluzakladateľ skupiny AC/DC Malcolm Young

Gitarista trpel v posledných rokoch demenciou.

Neprehliadnite tiež

Zamestnanci uprednostňujú finančné benefity, poteší aj služobné auto

Ukázal to najnovší prieskum personálnej spoločnosti Grafton Slovakia.

Talianske elektrické motorky prídu aj na rakúsky trh

Najlepší motocykel EMC sa volá Ego a znalci ho označujú ako "Teslu medzi motorkami".

Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Feunteun z Renaultu.

Rusko súhlasilo s reštrukturalizáciou dlhu Venezuely, splácanie potrvá desať rokov

Exprezident Chávez množstvo peňazí z predaja ropy míňal na rozsiahle sociálne programy.