LeoExpress: Máme predpoklady vyhrať súťaž o linku do Bystrice (rozhovor)

Zlý stav trate medzi Bratislavou a Banskou Bystricou nevidia ako problém.

Leo Express jazdí aj na linke medzi Prahou a Košicami.(Zdroj: Leo Express)

Zlý stav trate medzi Bratislavou a Banskou Bystricou nevidí podpredseda predstavenstva Leo Express PETER KÖHLER ako problém.

V piatok je posledný deň na podanie ponuky do prvého kola do rýchlikovej súťaže medzi Bratislavou a Banskou Bystricou. Podal Leo Express ponuku?

"Áno, podal."

Prečo?

"Linka medzi Bratislavou a Banskou Bystricou je pre nás jednou z chrbtových os na Slovensku. Okrem toho chceme zúročiť našu starostlivú prácu, ktorú sme na Slovensku predviedli.

Tento rok sme začali jazdiť druhý rok na linke medzi Prahou a Košicami a podľa štatistík Železníc SR máme najmenší počet meškaní. Veríme preto, že sme spoľahlivým a serióznympartnerom.

Túto skúsenosť by sme chceli zúročiť a preniesť ju na novú trasu."

Aké šance na úspech vidíte?

"Samozrejme, bude záležať na komisii ako sa rozhodne. Myslíme si však, že máme veľké šance na úspech. Máme totiž veľmi dobré výsledky v aktuálnej prevádzke. Sme spoľahliví a  máme veľmi kvalitný catering, ponúkame zaujímavé služby ako napríklad v detskom oddiely, kde požičiavame deťom zdarma tablety alebo ponúkame filmy, ktoré môžete sledovať v našom infotainmente.

Na túto novú trasu by sme radi priniesli všetky naše inovácie, teda napríklad spomínaný catering do celého vlaku a infotainment.

Radi by sme tam tiež poskytovali službu bike sharing, ktorú už prevádzkujeme v Prahe spolu s našimi partnermi. Poskytli by sme zadarmo stojany na bicykle, vo vlaku by sme požičiavali kolobežky, určite by vo vlaku bol detský vozeň. Ďalej by sme zdôraznili bezbariérovosť pre mamičky s kočiarmi alebo vozičkárov.

Veríme, že trať medzi Bratislavou a Banskou Bystricou má veľký potenciál, keďže ide o chrbtovú trať na Slovensku."

Trať je však v pomerne zlom technickom stave. Neobávate, že by toto mohlo byť rizikom?

"Budeme  sa vedieť s tým popasovať. My už teraz jazdíme v kopcovitom teréne Tatier a dokážeme to veľmi dobre zvládať v akomkoľvek počasí. Veríme preto, že i na linke medzi Bratislavou a Banskou Bystricou by sme to zvládli."

Prečítajte si tiež:Prečítajte si tiež: Štátni vs. súkromní dopravcovia. Kto chce získať rýchliky do Bystrice?

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Aký bude váš doplnkový dôchodok
  2. Vydanie denníka SME spolu s knihou Ľubomíra Feldeka
  3. Premýšľate nad kúpou last minute dovolenky v Egypte?
  4. Vaginálne mykózy – ako sa im brániť?
  5. Bolesti hlavy, brucha či únava? Môžu za to možno aj parazity!
  6. Neviete si vybrať správne miesto na dovolenku v Grécku?
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  8. Jednoduchá mobilná tlač z vášho smartfónu, alebo tabletu?
  9. Vďaka úveru na rekonštrukciu môžete ušetriť tisícky EUR
  10. Zažite vašu vysnívanú dovolenku na Bali
  1. Aj zmrzlina podlieha trendom, mali ste už špenátovú?
  2. Prémiovosť slovenského trhu rastie, dovozová Metaxa je na čele
  3. Neseďte doma, cestujte z Košíc do sveta
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Ľubomíra Feldeka
  5. Kŕčové žily: nepekné a nebezpečné
  6. Študenti obhajovali návrhy na využitie Pisztoryho paláca
  7. Turistický nosič pre malého dobrodruha?
  8. Kúpte si nehnuteľnosť v 5* luxusnom rezorte v zálive Sistiana
  9. Odmeny za diplomové práce na Stavebnej fakulte STU v Bratislave
  10. Zmluva o nájme pre ambasádu USA neoprávnene zaradená do programu
  1. Aký bude váš doplnkový dôchodok 10 319
  2. Od 1. júla už prestanete chodiť na poštu! 4 872
  3. Bolesti hlavy, brucha či únava? Môžu za to možno aj parazity! 4 826
  4. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a. 3 752
  5. Vaginálne mykózy – ako sa im brániť? 3 589
  6. Jarabinky Grande odštartovali predaj zaujímavými cenami bytov 3 252
  7. Neviete si vybrať správne miesto na dovolenku v Grécku? 3 192
  8. Premýšľate nad kúpou last minute dovolenky v Egypte? 3 158
  9. V Prešove sa dnes tankuje za euro. Aj prémiové palivá 2 561
  10. Neobvyklý objav, ktorý umožňuje zvládnuť angličtinu za 2 týždne 2 507

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Nacionalistický kňaz pomáha šíriť propagandu ĽSNS

Ján Košiar, ktorý otvorene podporuje kotlebovcov, píše pre časopis Zväzu protikomunistického odboja. Magazín platí ministerstvo vnútra.

KOMENTÁRE

Antifašisti ani antikomunisti to nepochopili

Neexistuje sloboda len pre jednu vybranú skupinu.

EKONOMIKA

Volkswagen: Odborári dostali to, čo sme im núkali pred štrajkom

Na jar ponúkal Volkswagen zvýšenie platov o 12 percent.

KOMENTÁRE

Domáci násilník Danko

Reči, akože „nesystémové strany nevedia riadiť štát“, sú z úst „systémovej“ SNS dokonalou fraškou.

Neprehliadnite tiež

Vyšla nová vlastnícka štruktúra Váhostavu, odhalila sa aj Penta

V protischránkovom registri majú Brhel, Fiľo, Haščák či Široký zapísané prvé firmy.

Z Česka sa môže stať parkovisko kamiónov

Zákaz spania v kamiónoch je namierený najmä proti vodičom, ktorí kamióne v podstate žijú.

Taliansko zachraňuje ďalšie dve banky. Čo s tým má matka VÚB

Intesa Sanpaolo pravdepodobne zatvorí približne šesťsto pobočiek prevzatých benátskych bánk a zruší asi štyritisíc pracovných miest.

Zoot chce otvárať nové obchody, vydal preto dlhopisy

Spoločnosť mala minulý rok tržby 706 miliónov českých korún (27 mil. eur).