LeoExpress: Máme predpoklady vyhrať súťaž o linku do Bystrice (rozhovor)

Zlý stav trate medzi Bratislavou a Banskou Bystricou nevidia ako problém.

Leo Express jazdí aj na linke medzi Prahou a Košicami.(Zdroj: Leo Express)

Zlý stav trate medzi Bratislavou a Banskou Bystricou nevidí podpredseda predstavenstva Leo Express PETER KÖHLER ako problém.

V piatok je posledný deň na podanie ponuky do prvého kola do rýchlikovej súťaže medzi Bratislavou a Banskou Bystricou. Podal Leo Express ponuku?

"Áno, podal."

Prečo?

"Linka medzi Bratislavou a Banskou Bystricou je pre nás jednou z chrbtových os na Slovensku. Okrem toho chceme zúročiť našu starostlivú prácu, ktorú sme na Slovensku predviedli.

Tento rok sme začali jazdiť druhý rok na linke medzi Prahou a Košicami a podľa štatistík Železníc SR máme najmenší počet meškaní. Veríme preto, že sme spoľahlivým a serióznympartnerom.

Túto skúsenosť by sme chceli zúročiť a preniesť ju na novú trasu."

Aké šance na úspech vidíte?

"Samozrejme, bude záležať na komisii ako sa rozhodne. Myslíme si však, že máme veľké šance na úspech. Máme totiž veľmi dobré výsledky v aktuálnej prevádzke. Sme spoľahliví a  máme veľmi kvalitný catering, ponúkame zaujímavé služby ako napríklad v detskom oddiely, kde požičiavame deťom zdarma tablety alebo ponúkame filmy, ktoré môžete sledovať v našom infotainmente.

Na túto novú trasu by sme radi priniesli všetky naše inovácie, teda napríklad spomínaný catering do celého vlaku a infotainment.

Radi by sme tam tiež poskytovali službu bike sharing, ktorú už prevádzkujeme v Prahe spolu s našimi partnermi. Poskytli by sme zadarmo stojany na bicykle, vo vlaku by sme požičiavali kolobežky, určite by vo vlaku bol detský vozeň. Ďalej by sme zdôraznili bezbariérovosť pre mamičky s kočiarmi alebo vozičkárov.

Veríme, že trať medzi Bratislavou a Banskou Bystricou má veľký potenciál, keďže ide o chrbtovú trať na Slovensku."

Trať je však v pomerne zlom technickom stave. Neobávate, že by toto mohlo byť rizikom?

"Budeme  sa vedieť s tým popasovať. My už teraz jazdíme v kopcovitom teréne Tatier a dokážeme to veľmi dobre zvládať v akomkoľvek počasí. Veríme preto, že i na linke medzi Bratislavou a Banskou Bystricou by sme to zvládli."

Prečítajte si tiež:Prečítajte si tiež: Štátni vs. súkromní dopravcovia. Kto chce získať rýchliky do Bystrice?

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  2. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  5. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  6. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  8. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  9. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  10. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  1. Poslanec M. Borguľa bojuje proti netransparentnému tendru
  2. Grantová výzva na vykonávanie činností informačných centier
  3. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  4. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  5. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  6. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  7. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  8. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  9. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  10. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 5 411
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 5 190
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 4 513
  4. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 287
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 3 211
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 070
  7. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 1 612
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 342
  9. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 318
  10. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 079

Téma: Vlaky


Článok je zaradený aj do ďalších tém Práca, Rozhovory z denníka SME

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Toma Nicholsona

Čo keď sa už nebude dať odísť?

Teórie fyziky predpovedajú, že vesmír je prázdny preto, lebo niečo vždy zabráni populácii pred útekom z planéty.

Komentár Máriusa Kopcsaya

Jahnátek postráži kohútiky tak, aby bol Fico spokojný

Smer dal jasne najavo, že potrebuje mať v regulačnom úrade lojálneho človeka.

EKONOMIKA

Opozícia kritizuje Jahnátka, vlastnú nomináciu nedala

Vláda vymenovala Jahnátka za predsedu energetického regulačného úradu.

PLUS

Fiľo: Ešte som nesponzoroval žiadnu politickú stranu

Milan Fiľo otvorené rozhovory nezvykne poskytovať.

Neprehliadnite tiež

Opozícia kritizuje Jahnátka, vlastnú nomináciu nedala

Vláda vymenovala Jahnátka za predsedu energetického regulačného úradu.

Grécka vláda sa rozhodla vrátiť na kapitálový trh

Predaj cenných papierov zabezpečí konzorcium popredných medzinárodných bánk.

Akcie nemeckých automobiliek po prevalení škandálu s kartelom prudko klesli

Týždenník Spiegel odhalil, že automobilky sa od 90. rokov minulého storočia vzájomne radili.

Nízke úrokové sadzby ušetrili krajinám eurozóny takmer jeden bilión eur

Z nízkych úrokových sadzieb mimoriadne profitovalo hlavne Taliansko.