RegioJet stiahne autobusy do Bystrice. Po skončení súťaže

Súťaž na vlakového dopravcu na trase z Bratislavy do Banskej Bystrice stále prebieha.

Ilustračné foto.(Zdroj: SME/Ján Krošlák)

BRATISLAVA. Po ukončení súťaže na súkromného vlakového dopravcu na trase z Bratislavy do Banskej Bystrice plánuje RegioJet obmedziť svoje autobusové spoje na tejto linke. A to tak, že už nebude autobusmi jazdiť z Bratislavy až do Banskej Bystrice, ale len z Bratislavy do Nitry.

"Pokiaľ prebehne férové a transparentné výberové konanie, z ktorého vzíde víťaz, ktorý začne jazdiť s vlakmi na trase Banská Bystrica - Zvolen - Bratislava, sme pripravení našu súčasnú autobusovú linku z Banskej Bystrice cez Nitru do Bratislavy upraviť," uviedol pre TASR hovorca spoločnosti Aleš Ondrůj.

Dopravca sa chystá k takémuto kroku pristúpiť aj v prípade, ak súťaž na vlakového dopravcu nevyhrá, prípadne ak sa jej nezúčastní. Spoločnosť podľa jej hovorcu podporuje zvyšovanie kvality verejnej dopravy a presadzuje potrebu otvorených transparentných súťaží.

"Takýto postup je RegioJet pripravený podporiť, a to dokonca aj tak, že napriek tomu, že nezvíťazí v súťaži, alebo sa jej prípadne nezúčastní, ale súťaž prebehne transparentne a férovo, tak poskytne novému vysúťaženému dopravcovi podporu v podobe úpravy súčasných aktivít, ktoré by prípadne vysúťaženému dopravcovi konkurovali," dodal Ondrůj.

Súťaž na súkromného vlakového dopravcu na trase z Bratislavy do Banskej Bystrice v súčasnosti prebieha, ministerstvo dopravy ju spustilo začiatkom novembra 2015. Záujemcovia môžu predkladať svoje ponuky do 15. januára tohto roku.

Dopravca RegioJet jazdí na autobusovej linke z Banskej Bystrice cez Nitru do Bratislavy od februára 2015 a za minulý rok na nej prepravil 457.000 cestujúcich. V súčasnosti prevádzkuje na linke 40 spojov denne.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 361
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 973
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 098
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 793
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 638
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 448
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 077
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 023
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 852
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 481

Téma: Vlaky


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Jaguar prekladisko nedostane, železnice stopli jeho výstavbu

Zákazku získala spoločnosť Strabag. Celková investícia sa mala vyšplhať na úroveň 52 miliónov eur.

Švédsky koncern Vattenfall investuje milióny do jadrovej elektrárne

Vattenfall predal svoje tepelné elektrárne v Nemecku.

Irán a Pakistan sa usilujú vytvoriť zónu voľného obchodu

Prekážkou na dosiahnutie cieľa je fakt, že medzi bankami oboch krajín nie je priame prepojenie.