Metro? Ani s okolitými obcami na to Bratislava nemá, vraví bývalá šéfka dopravy Bratislavy

Metro sa buduje pri aglomeráciách nad jeden milión obyvateľov a jeho výstavba a prevádzka je nákladná záležitosť.

Bývalá hlavná dopravná inžinierka Tatiana Kratochvílová.(Zdroj: SME - Gabriel Kuchta)

Bývalá hlavná dopravná inžinierka Bratislavy TATIANA KRATOCHVÍLOVÁ skončila vo svojej funkcii len pred niekoľkými dňami. V rozhovore pre SME hovorí, že situácia na úrade už bola pre ňu neudržateľná. "Zo strany vedenia mesta bola neustále vyslovovaná nespokojnosť s mojimi názormi na riešenie problémov a na procesy, akými som problémy zvládala," konštatovala.

Čo sa stalo, že už nie ste hlavnou dopravnou inžinierkou mesta?

„Dohodli sme na tom, že odídem.“

Prečo?

„Situácia na úrade bola pre mňa už neprijateľná.“

Čo to znamená?

„To znamená, že zo strany vedenia mesta bola neustále vyslovovaná nespokojnosť s mojimi názormi na riešenie problémov a na procesy, akými som problémy zvládala. Nebolo mi zároveň umožnené prijať ďalších ľudí. Doprava v Bratislave je obrovská agenda a k tomu, čo sme začali bolo potrebné prijať posilu.“

Nebola z dnešného pohľadu chyba, že ste ponuku vo februári prijali na post hlavnej dopravnej inžinierky?

„Nie, ponuku som prijala rada. Na rôznych pozíciách na magistráte som v oblasti dopravy pôsobila prakticky od skončenia vysokej školy. Bola pre mňa zaujímavou výzvou, kde som uplatnila svoje doterajšie skúsenosti.“

Mesto pripravuje parkovaciu politiku. Prečo je podľa vás správne, aby ľudia platili za parkovanie?

„Ide o službu ako každá inú. Zavedenie parkovacej politiky je spôsob ako regulovať automobilovú dopravu, alebo za súčasných pravidiel zabezpečiť krátkodobé parkovanie pre každého, kto to potrebuje.

My v Bratislave si nevážime verejný priestor. V Bratislave sa parkuje na divoko veľmi často v priestoroch, ktoré nie sú určené motorovým vozidlám. Zavedenie poriadku v parkovaní je nevyhnutné.“

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  2. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  4. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  5. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  6. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  7. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  10. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  1. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  2. Malé knedličky, veľké dojmy
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  4. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  5. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  6. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  7. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  10. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 923
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 803
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 814
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 459
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 5 356
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 4 585
  7. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 4 035
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 724
  9. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 066
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 832

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Pozrite, čo sa stalo na Slovensku, hromží Trump pred kamerami (Komentár Máriusa Kopcsaya)

Preceňovanie utečeneckej témy odpútava pozornosť od úplatkov.

KOMENTÁRE

Férové, ale drsné ultimátum z USA (Schutzov týždeň)

Prečo je balvanom v oku ten iliberál, ktorý nevládne?

Blog prezidenta SZĽH

Silné reči hokej nespasia

Spor Lintner vs. Krajči ukázal, aké zbytočné sú silné reči veľkých chlapcov.

EKONOMIKA

Do Ameriky a späť sa dá letieť za menej ako 150 eur

Norwegian už predáva letenky za menej ako sto eur.

Neprehliadnite tiež

Analytici z prognóz neuľavujú, ekonomika má rásť vyše trojpercentným tempom

Analytici komerčných bánk predpovedajú slovenskému hospodárstvu v tomto roku medziročný rast o 3,2 percenta.

Od marca sa menia pravidlá osobného bankrotu, bude dostupnejší

Domáhať sa zbavenia dlhov týmito spôsobmi bude môcť dlžník iba raz za desať rokov.

Osem zásadných zmien v hypotékach, ktoré odštartujú od marca

Kto si málo sporí a príliš často mení zamestnanie, dostane o niečo nižší úver ako doteraz.

Kažimír dostal košom. Sulík odmietol zmenu dlhovej brzdy

Šéf liberálov Richard Sulík sa stretol s ministrom financií Petrom Kažimírom. Investičnú výnimku z ústavnej dlhovej brzdy však odmietol.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop