ov v poslednom švrťroku 2000, čo predstavuje nárast 13,3 %. Za celý rok 2000 si nový mobilný telefón vo Francúzsku kúpilo 9 miliónov zákazníkov, čo je nárast o 44 %.
Predaj mobilných telefónov v akciách počas Vianočných sviatkov bol v porovnaní s rokom 1999 nižší a počet nových klientov v poslednom štvrťroku 2000 nižší o milión v porovnaní s rovnakým obdobím roku 1999.
Operátori France Télécom (so spoločnosťami Itinéris a Ola) a Bouygues Telecom získali najviac nových zákazníkov v roku 2000, uvádza Le Monde.
France Télécom si udržiava prvé miesto so 14,3 milióna abonentov, čo predstavuje 48,2 % podielu na trhu. Bouygues Telecom zaznamenal rast svojho parku o 31% za uplynulých šesť mesiacov, čo predstavuje 17,6 % podielu na trhu.
Druhá najväčšia francúzska spoločnosť na domácom trhu telefónie SFR, ktorá je filiálkou Vivendi, zaznamenala v uplynulom roku zmenšenie podielu na trhu - 34,2 %. V roku 1999 jej podiel na trhu bol 35,6 %.