LETECKÁ SPOLOČNOSŤ BUDE PRIAMY VSTUP NA SLOVENSKÝ TRH ZVAŽOVAŤ, AK SA DO JUHOVÝCHODNEJ ÁZIE ROZHODNE CESTOVAŤ PRIBLIŽNE 100 TIS. SLOVÁKOV ROČNE

Singapore Airlines zatiaľ o vstupe na Slovensko neuvažuje

BRATISLAVA 9. decembra (SITA) - Spoločnosť Singapore Airlines (SIA) bude o vstupe na slovenský trh uvažovať iba vtedy, ak sa do juhovýchodnej Ázie rozhodne cestovať približne 100 tis. Slovákov ročne. ...

BRATISLAVA 9. decembra (SITA) - Spoločnosť Singapore Airlines (SIA) bude o vstupe na slovenský trh uvažovať iba vtedy, ak sa do juhovýchodnej Ázie rozhodne cestovať približne 100 tis. Slovákov ročne. Na štrvrtkovej tlačovej besede to uviedol PR manažér spoločnosti Peter Tomasch. "Priamy vstup na Slovensko by sa našej spoločnosti oplatil len pri dennej preprave aspoň 250 pasažierov," upresnil Norbert Hofmann zo SIA.

Podľa Hofmanna v súčasnosti navštívi Áziu len okolo 10 tis. Slovákov ročne, preto SIA zatiaľ o príchode na Slovensko neuvažuje. "Slováci zatiaľ môžu využiť služby našich partnerov vo Viedni, Prahe, Frankfurte či Budapešti," skonštatoval Hofmann. Podľa Tomascha však SIA prostredníctvom cestovných kancelárii plánuje na Slovensku vytvoriť predajné miesta, ktoré by informovali cestujúcich o možnostiach využiť spomínané letiská.

Zástupcovia SIA podpísali v tomto roku zmluvu o kúpe 31 lietadiel v hodnote približne 7,35 mld. USD. Osemnásť lietadiel dostane SIA v rokoch 2006 až 2010, zvyšných trinásť je predmetom predkupného práva. "V súčasnosti vlastní SIA celkovo 88 lietadiel, s ktorými prepraví približne 14 mil. pasažierov ročne," povedal Tomasch. Dodal, že spolu s 20 dcérskymi spoločnosťami lietajú SIA do 90 destinácií v 37 krajinách.

Spločnosť Singapore Airlines hospodárila vo finančnom roku, ktorý skončil v marci tohto roku, so ziskom po zdanení vo výške 387 mil. eur. Firma zamestnáva vyše 28,7 tis. ľudí.


(1 EUR = 39,138 SKK)

(1 USD = 29,375 SKK)


Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  9. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 723
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 930
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 113
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 831
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 678
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 445
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 100
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 020
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 855
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 471

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Jaguar prekladisko nedostane, železnice stopli jeho výstavbu

Zákazku získala spoločnosť Strabag. Celková investícia sa mala vyšplhať na úroveň 52 miliónov eur.

Švédsky koncern Vattenfall investuje milióny do jadrovej elektrárne

Vattenfall predal svoje tepelné elektrárne v Nemecku.

Irán a Pakistan sa usilujú vytvoriť zónu voľného obchodu

Prekážkou na dosiahnutie cieľa je fakt, že medzi bankami oboch krajín nie je priame prepojenie.