SPOLOČNOSŤ VOLKSWAGEN ZREDUKOVALA INVESTÍCIE DO SVOJEJ HLAVNEJ DIVÍZIE VÝROBY ÁUT O 6 % NA ÚROVEŇ 11,8 MLD. EUR

Volkswagen znížil plán investícií na 16,3 mld. eur

FRANKFURT 12. novembra (SITA, Reuters) - Najväčší výrobca automobilov v Európe, spoločnosť Volkswagen (VW), opäť znížil svoje investičné plány kvôli pokračujúcemu oslabeniu v automobilovom priemysle. ...

FRANKFURT 12. novembra (SITA, Reuters) - Najväčší výrobca automobilov v Európe, spoločnosť Volkswagen (VW), opäť znížil svoje investičné plány kvôli pokračujúcemu oslabeniu v automobilovom priemysle. Automobilka plánuje v rokoch 2005 a 2006 investovať celkom 16,3 mld. eur. Investície do svojej hlavnej divízie výroby áut spoločnosť zredukovala o 6 % na úroveň 11,8 mld. eur. V piatok o tom informovala spoločnosť VW.

Výrobca uviedol, že podiel investícií na kapitálových výdavkoch bude nižší ako 7 % a zachová konkurencieschopnosť spoločnosti na automobilovom trhu. Automobilka taktiež znížila hodnotu investícií do spoločného podniku v Číne o 22 % na 2,1 mld. eur.

Na Slovensku pôsobí koncern Volkswagen prostredníctvom spoločnosti Volkswagen Slovakia, a.s., kde zamestnáva takmer 8 700 pracovníkov.


(1 EUR = 39,65 SKK)


Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 20 827
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 6 650
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 5 778
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 336
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 2 010
  6. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 959
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 878
  8. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 836
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 753
  10. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 1 210

Hlavné správy zo Sme.sk

TECH

Morský koník ako zberač odpadu a smutný osud tigra. Najlepšie fotky prírody

Finalisti súťaže Wildlife Photographer of the Year

EKONOMIKA

Čo si o autokamerách myslí polícia a môže ísť video na Facebook?

Autokamery snímajú aj poznávacie značky a tváre ľudí, s videami preto treba narábať opatrne.

DOMOV

Smer opúšťajú nitrianski členovia, nepáčia sa im kšefty

Predseda miestneho klubu je nespokojný.

Neprehliadnite tiež

Čoskoro prijme Slovensko eurosmernicu ATAD, ktorá má prispieť k férovému zdaneniu

Cieľom smernice je aj uľahčiť výmenu informácií medzi finančnými spravodajskými jednotkami pri identifikácii a sledovaní podozrivých transakcií.

Eset odhalil novú špehovaciu kampaň

Novú špehovaciu kampaň zaznamenal Eset v siedmich krajinách.

Draghi: Nezamestnanosť mladých je vysoká, Európa to musí riešiť

Medzi hlavné príčiny vysokej miery nezamestnanosti mladých v niektorých krajinách eurozóny patria segmentácia pracovného trhu a slabé odborné vzdelávanie.

Uber v Londýne zrejme skončí, úradníci mu od októbra neobnovili licenciu

Rozhodnutie neobnoviť kontroverznej taxislužbe licenciu podporil aj starosta Londýna spolu s komunitou tradičných taxikárov.