MINISTROVI ZAJACOVI JE ĽÚTO, ŽE NA ÚPRIMNÚ SNAHU NIEKTORÝCH POSLANCOV SF SA NAPOJILI ĽUDIA, KTORÍ ROKY PÔSOBIA V ZDRAVOTNÍCTVE TAK, ŽE NA TO VÝZNAMNOU MIEROU DOPLATILO

Slobodné fórum podľa MZ navrhlo vypreparovanú reformu

BRATISLAVA 18. augusta (SITA) - Návrh Slobodného fóra (SF) nie je podľa ministerstva zdravotníctva alternatívou zdravotníckej reformy, ale jej vypreparovaním. "Ministrovi Rudolfovi Zajacovi je ľúto, že ...

BRATISLAVA 18. augusta (SITA) - Návrh Slobodného fóra (SF) nie je podľa ministerstva zdravotníctva alternatívou zdravotníckej reformy, ale jej vypreparovaním. "Ministrovi Rudolfovi Zajacovi je ľúto, že na úprimnú snahu niektorých poslancov SF zapojiť sa do diskusie o zmene zdravotníctva sa napojili ľudia, ktorí roky pôsobia v zdravotníctve tak, že na to významnou mierou doplatilo," uviedol v stanovisku hovorca ministerstva zdravotníctva Mário Mikloši. "Je len logické, že prvý podpredseda SF Ivan Šimko ako skúsený zákonodarca alternatívu, ktorá nie je alternatívou, odmietol," uviedol Mikloši.

SF prezentovalo svoju verziu ako návrhy komplexnej reformy, preto ministerstvo považuje za potrebné veľmi podrobne a dôkladne sa oboznámiť s navrhovanými zákonmi. "To bude vyžadovať istý čas. Kým nepreskúmame všetky návrhy zákonov, nebude sa k navrhnutým zákonom vyjadrovať minister zdravotníctva, ani nikto iný z ministerstva zdravotníctva," uzavrel Mikloši.

Slobodné fórum v utorok predstavilo svoj návrh zdravotníckej reformy. Strana odmieta transformáciu zdravotných poisťovní na akciové spoločnosti a vznik Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou. Rozsah výkonov hradených z verejného poistenia má podľa vízie SF stanovovať zákon, pričom má ísť o výsledok dohody medzi zdravotnými poisťovňami a poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti. Návrh SF odmietol jeho podpredseda Ivan Šimko.


Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 765
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 929
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 113
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 834
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 688
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 450
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 082
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 018
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 856
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 472

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Jaguar prekladisko nedostane, železnice stopli jeho výstavbu

Zákazku získala spoločnosť Strabag. Celková investícia sa mala vyšplhať na úroveň 52 miliónov eur.

Švédsky koncern Vattenfall investuje milióny do jadrovej elektrárne

Vattenfall predal svoje tepelné elektrárne v Nemecku.

Irán a Pakistan sa usilujú vytvoriť zónu voľného obchodu

Prekážkou na dosiahnutie cieľa je fakt, že medzi bankami oboch krajín nie je priame prepojenie.